Omdat daar 'en' moest staan droeftoeter.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:26 schreef Fokker89 het volgende:
Vice city ligt niet in San Andreas paardenlul.
Toeter toeter toeter toeter toeterquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat daar 'en' moest staan droeftoeter.
De i typ je met je rechterhand en de e met je linkerhand. Je had het zeker weer verkeerd om, net als je kraan?quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat daar 'en' moest staan droeftoeter.
Tuurlijk, ik heb gewoon een POIUYT toetsenbordquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De i typ je met je rechterhand en de e met je linkerhand. Je had het zeker weer verkeerd om, net als je kraan?
aardgasreservesquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De i typ je met je rechterhand en de e met je linkerhand. Je had het zeker weer verkeerd om, net als je kraan?
23 jaar geleden heb ik een volledige typcursus volgens het "tienvingersysteem blind" succesvol afgerond aan het Scheidegger Instituut.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
aardgasreserves
Leuk woord om te typen
Die ken ik niet.quote:
Ik ooit op een zeer goedkope manier ergens in een Emmeloordse woonwijk.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
23 jaar geleden heb ik een volledige typcursus volgens het "tienvingersysteem blind" succesvol afgerond aan het Scheidegger Instituut.
Jij bent weg en ineens zijn we met zijn 6enquote:
Begin jaren 90 was dat allemaal heel anders, wij deden dat zelfs nog gewoon op een typmachine. Wel een elektrische. En ik kreeg er nog stenografie bij ook.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ooit op een zeer goedkope manier ergens in een Emmeloordse woonwijk.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij bent weg en ineens zijn we met zijn 6en
[ afbeelding ]
Als jullie met zijn tweeën zijn blijft iedereen weg zodat jullie samen kunnen zijnquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij bent weg en ineens zijn we met zijn 6en
[ afbeelding ]
Bah, klef gedoe.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als jullie met zijn tweeën zijn blijft iedereen weg zodat jullie samen kunnen zijn
Zo zijn die twee wel ja, walgelijkquote:
Wist je dat typewriter alleen met de bovenste rij op een toetsenbord wordt getypt?quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Begin jaren 90 was dat allemaal heel anders, wij deden dat zelfs nog gewoon op een typmachine. Wel een elektrische. En ik kreeg er nog stenografie bij ook.
Ja of als zijn familie inlogt op zijn computer dat ze dan denken 'wie de fuck is dat'quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:49 schreef YokiKater het volgende:
Daarom zien we Wibi ook niet meer, die ging inloggen en kreeg 50 quote-alerts van LTKDV om zijn oren.
Nee, ik sta niet stil bij dat soort dingen. Het is wel grappig, maar net niet elfletterig.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat typewriter alleen met de bovenste rij op een toetsenbord wordt getypt?
Misschien heeft hij zijn computer wel goed beveiligd. Kan jouw familie zomaar inloggen op je te oude Apple?quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of als zijn familie inlogt op zijn computer dat ze dan denken 'wie de fuck is dat'
Ja, staat standaard ingelogd.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zijn computer wel goed beveiligd. Kan jouw familie zomaar inloggen op je te oude Apple?
Mijn account is ook zo enorm spannend om te hacken zegquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Handig, daar hou ik wel van. #TeamHashcat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |