quote:
quote:
quote:
Stuk voor stuk pareltjes.quote:
Iets te snel afgeraffeld, of afgeraffled?quote:
Ja in 2,5 minuut nadat ik me bedacht dat ik er een blinddoek bij had gewild, heb ik deze gepost, dus tja....quote:Op maandag 29 juni 2015 20:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Stuk voor stuk pareltjes.
[..]
Iets te snel afgeraffeld, of afgeraffled?
Het was een grapje.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja in 2,5 minuut nadat ik me bedacht dat ik er een blinddoek bij had gewild, heb ik deze gepost, dus tja....
Dat moest ik ff googlen!quote:Op maandag 29 juni 2015 20:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het was een grapje.Afgeraffled.
[ afbeelding ]
Ow, tip tussendoor ff: gifjes worden (in ieder geval in Photoshop) standaard met 128 kleuren opgeslagen, maar je kunt ook 256 selecteren.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het was een grapje.Afgeraffled.
[ afbeelding ]
Puike kick.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, tip tussendoor ff: gifjes worden (in ieder geval in Photoshop) standaard met 128 kleuren opgeslagen, maar je kunt ook 256 selecteren.Ziet er beter uit!
Tevens ontiegelijke kutkick!![]()
Hehehe host je ze op je eigen website dan of zo?quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Puike kick.Ik weet het hoor, maar die gifjes willen nog weleens een paar mb worden, dus zeker voor zo'n topic kies ik vaak bewust al voor wat lagere kwaliteit.
Maar thanks voor de tip.
Nee, via imgur, maar ik ben solidair met mobiele users.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe host je ze op je eigen website dan of zo?
Gewoon full quality doen en op imgur pleuren!
Ah!quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, via imgur, maar ik ben solidair met mobiele users.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |