abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6777532
quote:
Op woensdag 13 november 2002 13:42 schreef Strolie75 het volgende:
Wat kun je eigenlijk bekijken vanuit een provinciale skybox? Traktortrekken ofzo?
Voetbal?? maybe
pi_6778144
quote:
Op woensdag 13 november 2002 00:30 schreef Boosoog het volgende:
Echte sociale denkers , daar bij de SP !
Ja, gelukkig voor jou heeft GroenLinks het aan de kaak durven stellen. De andere partijen staken hun kop weer eens in het zand.
  woensdag 13 november 2002 @ 14:30:11 #28
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_6778330
quote:
Op woensdag 13 november 2002 14:22 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ja, gelukkig voor jou heeft GroenLinks het aan de kaak durven stellen.

Ja, niets ontsnapt aan de opmerkelijkheid van Paultje hoor. De lieve schat.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_6780023
quote:
Op woensdag 13 november 2002 14:30 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Ja, niets ontsnapt aan de opmerkelijkheid van Paultje hoor. De lieve schat.

Sinds wanneer zit Paul R. in de PS van Gelderland?
pi_6780104
quote:
Op woensdag 13 november 2002 13:30 schreef Kozzmic het volgende:
Bericht is trouwens van 13 november 2000, waarom komt het nu eigenlijk naar boven?
Ik zie overigens op de site van Omroep Gelderland dat het wel degelijk een recent bericht is, de datumaanduiding in het plaatje in de openingspost klopt niet...

http://www.omroepgelderland.nl

pi_6780161
verplaatst van OOG naar POL
  woensdag 13 november 2002 @ 15:42:27 #32
34793 neo567
You know who
pi_6780291
99% van degene die op SP stemmen ...Stemmen op Jan marijnessen en weten TOTAAL NIET wat voor vanuit-bed-theorien die man heeft.
Wel mooi klinkt het allemaal maar het is totaal niet realistisch...
Wees gewaarschuwd voor de SP !!
pi_6781073
quote:
Op woensdag 13 november 2002 00:30 schreef Boosoog het volgende:
Echte sociale denkers , daar bij de SP !

[afbeelding]

Ik proef wat jalozie bij Groen Links Waarschijnlijk hadden zij liever in in die skybox gezeten in plaats van bijten op een houtje ..
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_6781278
quote:
Op woensdag 13 november 2002 09:22 schreef Marshall_2002 het volgende:
Whahahahah... groenlinks een 'groene partij'??? met maar 0,3M ¤ op milieu-gebied????!!!
Dat is 300 miljoen hoor!

Om het milieu te verbeteren heeft het ook veel meer zin om hoge accijnzen in te stellen. Dat doet GroenLinks met 14,6 miljard. Dat geld kan dan weer gebruikt worden voor andere zaken.. Geniaal toch?

woensdag 13 november 2002 @ 16:28:39 #35
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_6781300
Tja... GroenLinks voelt nu wel dat ze er uit geragged worden door Jan, daar zijn ze niet blij mee en dan krijg je het Erik de Zwart-syndroom he, de tegenpartij er bij naaien in de zielige hoop er zelf beter van te worden.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  woensdag 13 november 2002 @ 16:35:15 #36
136 V.
Like tears in rain...
pi_6781463
quote:
Op woensdag 13 november 2002 15:32 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Sinds wanneer zit Paul R. in de PS van Gelderland?

Of Jantje...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_6788101
quote:
Op woensdag 13 november 2002 13:51 schreef Chadi het volgende:

[..]

Voetbal?? maybe

Komkom, het is maar Vitesse.. dat clubje met het begrotingstekort en de veel te dure huisvesting. Wanneer komt juwelier Keizer Kaerel weer orde op zaken stellen in Aernhem?
salva cum reverentia
  donderdag 14 november 2002 @ 11:08:23 #38
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_6795588
quote:
99% van degene die op SP stemmen ...Stemmen op Jan marijnessen en weten TOTAAL NIET wat voor vanuit-bed-theorien die man heeft.
Wel mooi klinkt het allemaal maar het is totaal niet realistisch...
Wees gewaarschuwd voor de SP !!
En 99% procent van de LPF stemmers zijn laag opgeleide fascisten.
99% van de VVD zijn egocentrische corrupte directeuren
99% van de PvdA zijn bejaarden die te dement zijn.
99% van GL zijn milieuterroristen
...

Wees gewaarschuwd voor de politiek !!

(maw rot op met je debiele post)

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_6795894
quote:
Op woensdag 13 november 2002 11:09 schreef robh het volgende:
Een provinciale skybox? Dat is pas belachelijk!
Dat hebben ze toch overgehouden aan het feit dat ze Vitesse weer hebben gereanimeerd (tot op zekere hoogte) en dat ze nauw betrokken waren bij de bouw, planning en financiering van het GelreDome?
pi_6796835
quote:
Op donderdag 14 november 2002 11:08 schreef Sidekick het volgende:

[..]

En 99% procent van de LPF stemmers zijn laag opgeleide fascisten.
99% van de VVD zijn egocentrische corrupte directeuren
99% van de PvdA zijn bejaarden die te dement zijn.
99% van GL zijn milieuterroristen
...

Wees gewaarschuwd voor de politiek !!

(maw rot op met je debiele post)

99% lijkt me idd errug veel, maar ik denk dat een aanzienlijk gedeelte op de SP stemt vanwege het charisma van Marijnissen. Perfect voorbeeld is Semtex in het andere SP-topic.
"Kut-Marokkanen", zei deze geintegreerde VVD-er.
pi_6811996
quote:
Op donderdag 14 november 2002 12:27 schreef Kennyman het volgende:

[..]

99% lijkt me idd errug veel, maar ik denk dat een aanzienlijk gedeelte op de SP stemt vanwege het charisma van Marijnissen. Perfect voorbeeld is Semtex in het andere SP-topic.

Ook de voordeeltjes die de SP biedt voor niet-werkenden doen het goed bij die groep.
[url=http://www.schandknaapje.nl]Farzin[/url]
  vrijdag 15 november 2002 @ 19:52:29 #42
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6825115
quote:
Op donderdag 14 november 2002 12:27 schreef Kennyman het volgende:

[..]

Ja hallo
Dat is niet de enige reden waarom ik op hem stem hoor
Ik heb gezegd "onder andere". Wil je niet m'n woorden zo enorm uit z'n verband trekken om je eigen woorden kracht bij te zetten. Dat vind ik wel zo lam.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 15 november 2002 @ 19:52:57 #43
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6825123
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 00:46 schreef BugsySiegel het volgende:

[..]

Ook de voordeeltjes die de SP biedt voor niet-werkenden doen het goed bij die groep.

Oh en onder welke groep mag ik dan wel vallen? Ik werk tegenwoordig en NOG stem ik SP hoor Word een beetje onpasselijk van dit rechtse geneuzel
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_6825141
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 19:52 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Oh en onder welke groep mag ik dan wel vallen? Ik werk tegenwoordig en NOG stem ik SP hoor Word een beetje onpasselijk van dit rechtse geneuzel

Wat voor werk doe je dan als ik zo vrij mag zijn? Ik gok iets kunstzinnigs over iets in de trant van gedichten schrijven.
  vrijdag 15 november 2002 @ 19:54:30 #45
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_6825151
900 Euro ook. Dat word ruimschoots goed gemaakt met het feit dat SP kamerleden hun salaris inleveren en een 'gewoon' salaris krijgen.

Wat een gezeur om niets..

[KNE]-Mod
pi_6825182
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 19:54 schreef ThE_ED het volgende:
900 Euro ook. Dat word ruimschoots goed gemaakt met het feit dat SP kamerleden hun salaris inleveren en een 'gewoon' salaris krijgen.

Wat een gezeur om niets..

De SP kamerleden en gemeenteraadsleden storten het salaris in de partijkas. Die partijkas heeft niets te maken met het potje waaruit de SP van is gaan eten. Dat potje is namelijk gevuld met onze belastingcenten.
Niet echt gezeur om niets dus. Dat ze uit eten gaan is niets op tegen, maar wel op eigen kosten. Gezien het aantal postertjes dat ze overal plakken is die partijkas goed gespekt, dus een etentje kan er wel vanaf. Maar dan niet op kosten van de werkende mensen aub, al helemaal niet als je er zulke verwerpelijke standpunten op nahoudt.
  vrijdag 15 november 2002 @ 19:58:03 #47
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_6825205
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 19:56 schreef BugsySiegel het volgende:

[..]

De SP kamerleden en gemeenteraadsleden storten het salaris in de partijkas. Die partijkas heeft niets te maken met het potje waaruit de SP van is gaan eten. Dat potje is namelijk gevuld met onze belastingcenten.
Niet echt gezeur om niets dus. Dat ze uit eten gaan is niets op tegen, maar wel op eigen kosten. Gezien het aantal postertjes dat ze overal plakken is die partijkas goed gespekt, dus een etentje kan er wel vanaf. Maar dan niet op kosten van de werkende mensen aub, al helemaal niet als je er zulke verwerpelijke standpunten op nahoudt.

Nu eten er nog mensen van onze centen. Het gebeurd veel vaker dat het in een of ander nutteloos project word gestopt... Ik bedoel 900 Euro, dat is echt peanuts hoor.
[KNE]-Mod
pi_6825236
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 19:58 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Nu eten er nog mensen van onze centen. Het gebeurd veel vaker dat het in een of ander nutteloos project word gestopt... Ik bedoel 900 Euro, dat is echt peanuts hoor.

Veel kleine bedragen maken samen een groot bedrag. Beetje op de kleintjes letten, zeker in deze krappe economische tijden.
Als het toch peanuts zijn dan wil jij dat bedrag vast wel terugbetalen aan de staat.
  vrijdag 15 november 2002 @ 20:04:12 #49
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6825327
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 19:53 schreef BugsySiegel het volgende:

[..]

Wat voor werk doe je dan als ik zo vrij mag zijn? Ik gok iets kunstzinnigs over iets in de trant van gedichten schrijven.

Nee dus, spring lekker in de plomp met je vooroordelen: ik werk als postbode! Netjes volgens de belasting, hard werken. En stel dat ik ervoor koos om kunstenaar te worden, dan is dat ook werk en betaal ik net zoveel belasting als ieder ander, dus doe niet zo belachelijk.
pi_6825359
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 20:04 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Nee dus, spring lekker in de plomp met je vooroordelen: ik werk als postbode! Netjes volgens de belasting, hard werken. En stel dat ik ervoor koos om kunstenaar te worden, dan is dat ook werk en betaal ik net zoveel belasting als ieder ander, dus doe niet zo belachelijk.

Wat een taaltje weer. Was jij niet degene die op de SP stemde omdat je Marijnissen wel een fijne vent vond?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')