quote:Voetbal?? maybe
Op woensdag 13 november 2002 13:42 schreef Strolie75 het volgende:
Wat kun je eigenlijk bekijken vanuit een provinciale skybox? Traktortrekken ofzo?
quote:Ja, gelukkig voor jou heeft GroenLinks het aan de kaak durven stellen. De andere partijen staken hun kop weer eens in het zand.
Op woensdag 13 november 2002 00:30 schreef Boosoog het volgende:
Echte sociale denkers , daar bij de SP !
quote:Ja, niets ontsnapt aan de opmerkelijkheid van Paultje hoor. De lieve schat.
Op woensdag 13 november 2002 14:22 schreef Ulx het volgende:[..]
Ja, gelukkig voor jou heeft GroenLinks het aan de kaak durven stellen.
quote:Sinds wanneer zit Paul R. in de PS van Gelderland?
Op woensdag 13 november 2002 14:30 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ja, niets ontsnapt aan de opmerkelijkheid van Paultje hoor. De lieve schat.
quote:Ik zie overigens op de site van Omroep Gelderland dat het wel degelijk een recent bericht is, de datumaanduiding in het plaatje in de openingspost klopt niet...
Op woensdag 13 november 2002 13:30 schreef Kozzmic het volgende:
Bericht is trouwens van 13 november 2000, waarom komt het nu eigenlijk naar boven?
quote:Ik proef wat jalozie bij Groen Links
Op woensdag 13 november 2002 00:30 schreef Boosoog het volgende:
Echte sociale denkers , daar bij de SP !
quote:Dat is 300 miljoen hoor!
Op woensdag 13 november 2002 09:22 schreef Marshall_2002 het volgende:
Whahahahah... groenlinks een 'groene partij'??? met maar 0,3M ¤ op milieu-gebied????!!!
Om het milieu te verbeteren heeft het ook veel meer zin om hoge accijnzen in te stellen. Dat doet GroenLinks met 14,6 miljard. Dat geld kan dan weer gebruikt worden voor andere zaken.. Geniaal toch?
quote:Of Jantje...
Op woensdag 13 november 2002 15:32 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Sinds wanneer zit Paul R. in de PS van Gelderland?
V.
quote:Komkom, het is maar Vitesse.. dat clubje met het begrotingstekort en de veel te dure huisvesting. Wanneer komt juwelier Keizer Kaerel weer orde op zaken stellen in Aernhem?
Op woensdag 13 november 2002 13:51 schreef Chadi het volgende:[..]
Voetbal?? maybe
quote:En 99% procent van de LPF stemmers zijn laag opgeleide fascisten.
99% van degene die op SP stemmen ...Stemmen op Jan marijnessen en weten TOTAAL NIET wat voor vanuit-bed-theorien die man heeft.
Wel mooi klinkt het allemaal maar het is totaal niet realistisch...
Wees gewaarschuwd voor de SP !!
Wees gewaarschuwd voor de politiek !!
(maw rot op met je debiele post)
quote:Dat hebben ze toch overgehouden aan het feit dat ze Vitesse weer hebben gereanimeerd (tot op zekere hoogte) en dat ze nauw betrokken waren bij de bouw, planning en financiering van het GelreDome?
Op woensdag 13 november 2002 11:09 schreef robh het volgende:
Een provinciale skybox? Dat is pas belachelijk!
quote:99% lijkt me idd errug veel, maar ik denk dat een aanzienlijk gedeelte op de SP stemt vanwege het charisma van Marijnissen. Perfect voorbeeld is Semtex in het andere SP-topic.
Op donderdag 14 november 2002 11:08 schreef Sidekick het volgende:[..]
En 99% procent van de LPF stemmers zijn laag opgeleide fascisten.
99% van de VVD zijn egocentrische corrupte directeuren
99% van de PvdA zijn bejaarden die te dement zijn.
99% van GL zijn milieuterroristen
...Wees gewaarschuwd voor de politiek !!
(maw rot op met je debiele post)
quote:Ook de voordeeltjes die de SP biedt voor niet-werkenden doen het goed bij die groep.
Op donderdag 14 november 2002 12:27 schreef Kennyman het volgende:[..]
99% lijkt me idd errug veel, maar ik denk dat een aanzienlijk gedeelte op de SP stemt vanwege het charisma van Marijnissen. Perfect voorbeeld is Semtex in het andere SP-topic.
quote:Ja hallo
Op donderdag 14 november 2002 12:27 schreef Kennyman het volgende:[..]
99% lijkt me idd errug veel, maar ik denk dat een aanzienlijk gedeelte op de SP stemt vanwege het charisma van Marijnissen. Perfect voorbeeld is Semtex in het andere SP-topic.
quote:Oh en onder welke groep mag ik dan wel vallen? Ik werk tegenwoordig en NOG stem ik SP hoor
Op vrijdag 15 november 2002 00:46 schreef BugsySiegel het volgende:[..]
Ook de voordeeltjes die de SP biedt voor niet-werkenden doen het goed bij die groep.
quote:Wat voor werk doe je dan als ik zo vrij mag zijn? Ik gok iets kunstzinnigs over iets in de trant van gedichten schrijven.
Op vrijdag 15 november 2002 19:52 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Oh en onder welke groep mag ik dan wel vallen? Ik werk tegenwoordig en NOG stem ik SP hoor
Word een beetje onpasselijk van dit rechtse geneuzel
Wat een gezeur om niets..
quote:De SP kamerleden en gemeenteraadsleden storten het salaris in de partijkas. Die partijkas heeft niets te maken met het potje waaruit de SP van is gaan eten. Dat potje is namelijk gevuld met onze belastingcenten.
Op vrijdag 15 november 2002 19:54 schreef ThE_ED het volgende:
900 Euro ook. Dat word ruimschoots goed gemaakt met het feit dat SP kamerleden hun salaris inleveren en een 'gewoon' salaris krijgen.Wat een gezeur om niets..
quote:Nu eten er nog mensen van onze centen. Het gebeurd veel vaker dat het in een of ander nutteloos project word gestopt... Ik bedoel 900 Euro, dat is echt peanuts hoor.
Op vrijdag 15 november 2002 19:56 schreef BugsySiegel het volgende:[..]
De SP kamerleden en gemeenteraadsleden storten het salaris in de partijkas. Die partijkas heeft niets te maken met het potje waaruit de SP van is gaan eten. Dat potje is namelijk gevuld met onze belastingcenten.
Niet echt gezeur om niets dus. Dat ze uit eten gaan is niets op tegen, maar wel op eigen kosten. Gezien het aantal postertjes dat ze overal plakken is die partijkas goed gespekt, dus een etentje kan er wel vanaf. Maar dan niet op kosten van de werkende mensen aub, al helemaal niet als je er zulke verwerpelijke standpunten op nahoudt.
quote:Veel kleine bedragen maken samen een groot bedrag. Beetje op de kleintjes letten, zeker in deze krappe economische tijden.
Op vrijdag 15 november 2002 19:58 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Nu eten er nog mensen van onze centen. Het gebeurd veel vaker dat het in een of ander nutteloos project word gestopt... Ik bedoel 900 Euro, dat is echt peanuts hoor.
quote:Nee dus, spring lekker in de plomp met je vooroordelen: ik werk als postbode! Netjes volgens de belasting, hard werken. En stel dat ik ervoor koos om kunstenaar te worden, dan is dat ook werk en betaal ik net zoveel belasting als ieder ander, dus doe niet zo belachelijk.
Op vrijdag 15 november 2002 19:53 schreef BugsySiegel het volgende:[..]
Wat voor werk doe je dan als ik zo vrij mag zijn? Ik gok iets kunstzinnigs over iets in de trant van gedichten schrijven.
quote:Wat een taaltje weer. Was jij niet degene die op de SP stemde omdat je Marijnissen wel een fijne vent vond?
Op vrijdag 15 november 2002 20:04 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Nee dus, spring lekker in de plomp met je vooroordelen: ik werk als postbode! Netjes volgens de belasting, hard werken. En stel dat ik ervoor koos om kunstenaar te worden, dan is dat ook werk en betaal ik net zoveel belasting als ieder ander, dus doe niet zo belachelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |