Mooi van ver en ver van mooi.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:10 schreef BarryOSeven het volgende:
Dionne Stax is er een om verliefd op te worden op afstand.
Nou doelde er meer op dat je er verliefd op kunt worden door alleen TV te kijken.quote:
Dionne is zeker een mooie vrouw, als zij het nieuws presenteert doe ik vaak even mijn hand in mijn broek.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:12 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nou doelde er meer op dat je er verliefd op kunt worden door alleen TV te kijken.
Die van jou is wel goed gevonden, maar ik vind Dionne toch wel echt een hele mooi vrouw hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dionne is zeker een mooie vrouw, als zij het nieuws presenteert doe ik vaak even mijn hand in mijn broek.En dan van daaruit zo stiekem beetje naar het midden van je broek bewegen zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hangt van de broek af, bij sommige kan dat niet.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dan van daaruit zo stiekem beetje naar het midden van je broek bewegen zeker.
De dames van WNL zijn ook erg knap.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:16 schreef Iwanius het volgende:
Iedereen zijn smaak maar dan vind in onderstaande meiden wel fraaier dan Dionne.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jinekquote:Op woensdag 17 juni 2015 18:16 schreef Iwanius het volgende:
Iedereen zijn smaak maar dan vind in onderstaande meiden wel fraaier dan Dionne.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna vergeten:quote:
Merel is welquote:Op woensdag 17 juni 2015 18:16 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat Frank zegtquote:Op woensdag 17 juni 2015 18:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoewel je ongetwijfeld weer met veel plezier en volle overgave printscreens heb zitten maken van je tv inwanius heeft iedereen dat. Neem jezelf maar eens op praten en zet dan vervolgens het beeld constant stil, trek je ook vreemde gezichten.
Smaken verschillen i.d.d..quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:16 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:24 schreef Tengano het volgende:
Deze kan ook wel rare bekken trekken...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:19 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Bijna vergeten:
[ afbeelding ]
(voormalig lingerie model)
Ik keur dit goed.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:19 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Merel is welmaar Jinek is
[ afbeelding ]
Leonie is ook![]()
Hoi Tong80.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:24 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Patty doet alles met overgave.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:24 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jinek gadverdarre.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:16 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ditquote:Op woensdag 17 juni 2015 18:32 schreef Seam het volgende:
Dionne is leuk, misschien maar niet de knapste, maar wel een fantastische uitstraling.
Deze vrouwen zijn wel wat ouder.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:16 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eva heeft teveel voorhoofd en Merel knikt heel irritant, soms echt bij elk woord.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:16 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beneden cola halen en weer naar boven gaan om verder te gamen, en dan Dionne en Jinek die klaarliggen in je bed, en dat je er dan 1 weg moet sturen. Nou die keuze is toch niet moeilijk.quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
Jinek verkiezen boven het schatje Dionne__!
ligt eraan welke gamequote:Op woensdag 17 juni 2015 20:12 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Beneden cola halen en weer naar boven gaan om verder te gamen, en dan Dionne en Jinek die klaarliggen in je bed, en dat je er dan 1 weg moet sturen. Nou die keuze is toch niet moeilijk.
waarom staan die wijven altijd zo dom met die benen wijd half scheef open. Is dat iets nieuws ofzo.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:19 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leonie is ook![]()
Om de boel te luchten natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:46 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
waarom staan die wijven altijd zo dom met die benen wijd half scheef open. Is dat iets nieuws ofzo.
sacha de boer is de geilste van allemaalquote:Op woensdag 17 juni 2015 20:31 schreef Revanches het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dionne > Merel > Evaquote:Op woensdag 17 juni 2015 18:16 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat is "in" deze 'stoere' houding. Zie je steeds meer omdat ze het in de USA ook doen de vrouwelijke presentatoren van de 3 grote zenders. Moet volgens zegge uitstralen: "Female empowerment"quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:46 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
waarom staan die wijven altijd zo dom met die benen wijd half scheef open. Is dat iets nieuws ofzo.
annechienquote:Op donderdag 18 juni 2015 08:51 schreef Saysem het volgende:
Dionne...kijkt als een bang hertje
Annechien über alles
in tsjechie zie je standaard mooie slanke vrouwen die t nieuws of weerbericht presenterenquote:Op woensdag 17 juni 2015 20:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Bij WNL worden ze geselecteerd op uiterlijk.
Dan word jij zeker aangenomen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
in tsjechie zie je standaard mooie slanke vrouwen die t nieuws of weerbericht presenteren
quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dan word jij zeker aangenomen.
Juist, erg leuke vrouw.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:10 schreef BarryOSeven het volgende:
Dionne Stax is er een om verliefd op te worden op afstand.
Was da?quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:42 schreef DerekB het volgende:
Bij Dionne kan ik alleen maar naar die neus kijken, kan ik niks aan doen.
Jinek is een p.l.o.r.k.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:19 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leonie is ook![]()
[..]
Bijna vergeten:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:16 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:31 schreef Revanches het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Bijna vergeten:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
Ze kijkt altijd zo lekker verbaast als je over haar gezicht komt
"hoe is die viezerik binnen gekomen?"quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
Ze kijkt altijd zo lekker verbaast als je over haar gezicht komt
damn right sonquote:
Hoe verpest je een topic?quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:24 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Astu...quote:Op donderdag 18 juni 2015 16:31 schreef roos94 het volgende:
Het zit hem in de naam ;-) ooit een lelijk meisje gezien die Roos heet?
Maaike Timmerman lijkt me ook zo'n lekker dom mokkelquote:Op woensdag 17 juni 2015 18:18 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
De dames van WNL zijn ook erg knap.
Alleen heet zij officieel Rozemarijn Moggré. Toen ze nog bij RTV Utrecht werkte noemde ze zichzelf in ieder geval nog wel zoquote:Op donderdag 18 juni 2015 16:31 schreef roos94 het volgende:
Het zit hem in de naam ;-) ooit een lelijk meisje gezien die Roos heet?
Ik vind dat zo'n hamster hequote:Op dinsdag 24 november 2015 08:14 schreef doppelgänger het volgende:
*schop*
[..]
Maaike Timmerman lijkt me ook zo'n lekker dom mokkelZou ik m'n dikke ochtendschwanz zo in prikken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Btw WNL is wat dat betreft de FOX News van Nederland: waardeloze nieuwsuitzendingen maar wel lekkere presentatrices
Tetten! Enne mooie beentjes hoor.quote:Op dinsdag 24 november 2015 08:14 schreef doppelgänger het volgende:
*schop*
[..]
Maaike Timmerman lijkt me ook zo'n lekker dom mokkelZou ik m'n dikke ochtendschwanz zo in prikken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Btw WNL is wat dat betreft de FOX News van Nederland: waardeloze nieuwsuitzendingen maar wel lekkere presentatrices
quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:28 schreef HPLC het volgende:
Dionne
Onterechte klacht. Kan je trouwens nou echt geen andere klachten verzinnen dan foto's van je TV-beeld?
Dione is gewoon prachtigquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:05 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Wordt er ook eens iemand opgewonden van twee van die hangborsten.
Doe niet zo raarquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dione is gewoon prachtig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gayquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:11 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Doe niet zo raar
Dat is een kut wijf
Deze vrouw is te wulps voor een nieuwsprogramma!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
quote:Op donderdag 26 november 2015 08:46 schreef HPLC het volgende:
Goede kicks, ze zag er vandaag weer appetijtelijk uit
Wie is dat?quote:Op woensdag 25 november 2015 17:17 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nee, nee, totaal niet. Uitstraling van het meisje wat je ouders zo lief vinden maar verder totaal niks te vertellen heeft en alles wel best vind.
Daarintegen onderstaande klasse vrouw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |