Hi, ik ben Stimo. De aleviet die die paar dagen al lastig vindt maar het wel fijm vindt op alles te zeiken, omdat mensen daar op reageren. Neem me. Met een korrel zoutquote:
Soldaatquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Overleefd!Straks even een uurtje hardlopen.
beetje ayip in Ramadan topicquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hi, ik ben Stimo. De aleviet die die paar dagen al lastig vindt maar het wel fijm vindt op alles te zeiken, omdat mensen daar op reageren. Neem me. Met een korrel zout
Nog nooit gehad? Omfg zo lekker. Ik weigerde het eerst altijd om te drinken omdat er avocado in zit en ik dat weird vond en niet iets voor een smoothie/shake. Maar sinds ik zag dat vegans heel veel toetjes met avocado maken heb ik het ook geprobeerdquote:
Tuurlijk kan dat! Als jullie close zijn, kan je misschien zelfs bij één van je vrienden het vasten openen en/of breken.quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:07 schreef Alziend-Oog het volgende:
Smakelijk mensen![]()
Wil eigenlijk echt een dag/periode meedoen, bij vrienden die moslim zijn. Zou ik dat gewoon ter sprake kunnen brengen, of is dat eigenlijk niet zo netjes?
Ik verwacht eerder dat ze het juist heel leuk zullen vinden dat je wil meedoen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:07 schreef Alziend-Oog het volgende:
Smakelijk mensen![]()
Wil eigenlijk echt een dag/periode meedoen, bij vrienden die moslim zijn. Zou ik dat gewoon ter sprake kunnen brengen, of is dat eigenlijk niet zo netjes?
Avocado is alleen goed voor guacamolequote:Op donderdag 18 juni 2015 23:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Nog nooit gehad? Omfg zo lekker. Ik weigerde het eerst altijd om te drinken omdat er avocado in zit en ik dat weird vond en niet iets voor een smoothie/shake. Maar sinds ik zag dat vegans heel veel toetjes met avocado maken heb ik het ook geprobeerd
Avocado, banaan, wat versgeperste sinaasappelsap en scheutje melk.
Sommigen doen ook Avocado, dadels, amandelen en melk.
Ama is dat niet erg vet?quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Nog nooit gehad? Omfg zo lekker. Ik weigerde het eerst altijd om te drinken omdat er avocado in zit en ik dat weird vond en niet iets voor een smoothie/shake. Maar sinds ik zag dat vegans heel veel toetjes met avocado maken heb ik het ook geprobeerd
Avocado, banaan, wat versgeperste sinaasappelsap en scheutje melk.
Sommigen doen ook Avocado, dadels, amandelen en melk.
Nope, ik kan geen Turks.quote:
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:54 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Same here, ik vind het wel meevallen gelukkig!
اجمعين
Daarvoor ook al.quote:
Is niet de bedoeling om veel te drinken ervan. Gewoon een klein theeglas. Net als een toetje alleen gezonder dan normale toetjes.quote:
ziek vasten is haramquote:Op vrijdag 19 juni 2015 00:13 schreef yvonne het volgende:
Heel veel succes! ik.doe een aantal dagen mee, ben toch ziek.
sociale druk is universeel. sterkte daarmee!quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Om vervolgens te melden dat ik deze periode enkele dagen ga vasten en uitgespuugd te worden door een oom. JE WORDT TOCH GEEN SOENNIET HE.
Als ik dan zeg : oma vast wel altijd met Ramadan, is het antwoord: soennitische onderdrukking.
Uff.
de komende dagen de laatste in mekka gekochte dadels eten, lagen een tijdje in de vriezerquote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:26 schreef zarGon het volgende:
Grote 'vlezige' dadels met walnoot. E eeee!
Wel blij dat de zon niet zo intensief als de afgelopen tijd was vandaag..
wie dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:42 schreef Triggershot het volgende:
Wtf, Turkse artiesten wordt een Griekse naam gegeven en dan gelanceerd in Griekenland als Grieks artiest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |