Arabische Alawieten (afsplitsing van 't sjisme) en Turkse Alawieten?quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Google gewoon. Staat ook op wiki.
Turkse alevieten bestaan niet. Wel Koerdischequote:Op donderdag 18 juni 2015 18:33 schreef darkmond het volgende:
[..]
Arabische Alawieten (afsplitsing van 't sjisme) en Turkse Alawieten?
Ik denk bij alawie gewoon aan een stroming die wat te maken heeft met sjisme...
Dana.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Turkse alevieten bestaan niet. Wel Koerdische
ohw zeg ik het weer es verkeerdquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wa salaam aleikum.
Doe es niet zo seksistisch joh!
nee goed, maar er zijn ook vrouwen hier.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw zeg ik het weer es verkeerd?
wat zeg ik dan met as salaam?
Ok, dus met 'as' spreek ik eigenlijk alleen het mannelijk deel aan begrijp ik, en als ik alleen de vrouwen zou willen aanspreken zou ik 'wa' moeten gebruiken?quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nee goed, maar er zijn ook vrouwen hier.
Neeheeeequote:Op donderdag 18 juni 2015 19:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ok, dus met 'as' spreek ik eigenlijk alleen het mannelijk deel aan begrijp ik, en als ik alleen de vrouwen zou willen aanspreken zou ik 'wa' moeten gebruiken?
En hoe doe ik dan beiden te gelijkertijd? Is dat een ander woordje of hou je beiden dan gewoon weg en is het alleen salaam aleikum?
quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Nee, omdat je ''Ramadan mubarak heren'' zei.
Aleikum salaam! En bedankt.
oh fuckquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neeheeee
Het was gewoon goed hoe je het zei, alleen je zei 'heren'.
Niets, ik beantwoord je andersom zoals het hoort Wa Aleikoem As Salaam.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
oh fuck
ok, maar wat is dan het verschil tussen wa en sa?
pfffffquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niets, ik beantwoord je andersom zoals het hoort Wa Aleikoem As Salaam.
Wa betekent niets meer dan 'en'.
Ik ben zelf bezig met Farsi ( Perzisch) te leren.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
pfffff![]()
ok, nou het is maar goed dat ik Russisch aan het leren ben en niet Arabisch
oh dat lijkt me ook een moeilijke taal om te leren.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben zelf bezig met Farsi ( Perzisch) te leren.
Ik heb redelijk wat 'voorsprong' vanwege de Turkse/Arabische taal, maar het is idd nogal moeilijk.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh dat lijkt me ook een moeilijke taal om te leren.
Ja ^^quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Beginnen jullie ook vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |