Het is aangetoond ongezond, als je ziek bent. Voor gezonde mensen hadden ze het volgens mij nog niet onderzocht. (Dat kun je volgens mij nog niets eens goed onderzoeken)quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:14 schreef BaardaapAd het volgende:
Anyway, serieus; hoewel de ramadan een religieus gebruik is en er mensen zijn die om niet religieuze redenen vasten (alsook mensen van andere geloven die vasten om min of meer religieuze redenen) blijkt dat vasten dus feitelijk een ongezond iets. Aantoonbaar ongezond.
Eiwitten eten. Vult beterquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:45 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja daar moet ik inderdaad aan werken. Vooral bij suhur
weet jij ook waarom ze dat niet doen?quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alevieten vasten niet die 30 dagen dat weet je.
Ik bekijk het per geval, dat weet je.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alevieten vasten niet die 30 dagen dat weet je.
Ja, ik meen dat de Koran nergens 30 dagen vermeldt en dat dat uit hadiths volgt.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:51 schreef xaban06 het volgende:
[..]
weet jij ook waarom ze dat niet doen?
Insallah. Ik begrijp alleen nog niet of ik 3 of 10 dagen moet doen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik bekijk het per geval, dat weet je.
Lastig, je hebt ook een stroming wat zich beroept op antipathie jegens gevestigd Islamitische rituelen --> Sunnisme. Geen idee wat de dominante opvattingen zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, ik meen dat de Koran nergens 30 dagen vermeldt en dat dat uit hadiths volgt.
Trigger: toch?
Minimaal 3 is de Alevitische 'Sunnah', maar vraag het nog even aan Duman.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Insallah. Ik begrijp alleen nog niet of ik 3 of 10 dagen moet doen.
Om al die kilo's vervolgens weer aan te trekken na de ramadan.quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:17 schreef Che_ het volgende:
Normaal wilde ik niet afvallen tijdens ramadan, maar nu mag buik wel kleiner![]()
Denk dat ik zo'n 6 kilo kwijtraak
Jouw posttijd.quote:Op donderdag 18 juni 2015 01:01 schreef Intellectueel het volgende:
Ja, lijkt me een goed idee om op de nacht van ramadan herinneringen aan allerlei zoetigheden op te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |