Astaghfirullah, met zo'n instelling wordt al-sirat al-mustaqim niet zo mustaqim voor jou broeder! Houd je kuisheid en vrees Allah en kiep ind jor mayn dat jij honger spelletjes spelen voor Allah.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Fijne Ramadan allemaal. Over iets meer dan drie uurtjes gaat het al beginnen.Zo maar even vreten...
Dankjewelquote:Op donderdag 18 juni 2015 03:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ramadan mubarak aan alle islamitische fokkers en speciale groet aan o.us
Wij vasten 30 dagen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Minimaal 3 is de Alevitische 'Sunnah', maar vraag het nog even aan Duman.
Ben je alaviet?quote:Op donderdag 18 juni 2015 07:05 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Wij vasten 30 dagen.
Trigger, hou op.
Alleen maar beterquote:Op donderdag 18 juni 2015 00:50 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Om al die kilo's vervolgens weer aan te trekken na de ramadan.
quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:18 schreef darkmond het volgende:
[..]
Astaghfirullah, met zo'n instelling wordt al-sirat al-mustaqim niet zo mustaqim voor jou broeder! Houd je kuisheid en vrees Allah en kiep ind jor mayn dat jij honger spelletjes spelen voor Allah.
Wrm jullie 30?quote:Op donderdag 18 juni 2015 07:05 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Wij vasten 30 dagen.
Trigger, hou op.
Waar staat dat?quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:29 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Omdat je 30 dagen hoort te vasten tijdens de Ramadan.
Ik ben zelf wel een Shia... Maar weet niet precies wat alawies anders doen dan wij.quote:
Gevestigd Islamitische rituelen doesn't equal soennisme. Stop eens met je gehaat richting bepaalde gelovigen. Erdoganin iti gibi zirlama.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lastig, je hebt ook een stroming wat zich beroept op antipathie jegens gevestigd Islamitische rituelen --> Sunnisme. Geen idee wat de dominante opvattingen zijn.
Waarmee moet ik ophouden, ik verwijs notabene naar jou voor het juiste antwoord?quote:Op donderdag 18 juni 2015 07:05 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Wij vasten 30 dagen.
Trigger, hou op.
Ja.quote:
Ik vatte het op alsof je weer deed alsof Alawieten en Alevieten hetzelfde zijn. Wat je de vorige keer ook zei.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarmee moet ik ophouden, ik verwijs notabene naar jou voor het juiste antwoord?
Zo zie je toch maar dat sommige qualificaties die ik je geef gewoon kloppen, of je hebt nu al honger en reageert je af op mij. Heeft niets met gehaat te maken, google eens naar 'müellihe', het is een stroming wat zich politiek als religieus geheel probeerde af te scheiden van de gevestigde Soennitische rituelen, wat in dit geval wel de gevestigde Islam was als opvatting.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gevestigd Islamitische rituelen doesn't equal soennisme. Stop eens met je gehaat richting bepaalde gelovigen. Erdoganin iti gibi zirlama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |