Mooie Vic! Die bloemenfoto, zo schattig!
MangoMauw filmpje

.
Goeie stats voor DaD

.

voor alle nachtmoeders.
Crumpette, er zijn echt wel doorslaapbabies hoor! Ik heb er drie (gehad). L.aura gaat ergens tussen 20.00 en 21.00 haar bed in en wordt dan rond 07.00 uur weer wakker. En dan kan ik haar 's ochtends ook nog rustig een half uur laten liggen (dan is ze aan het kletsen en speelt ze met haar knuffelaap) terwijl ik brood voor iedereen smeer etc.
Chanty balen van je auto! Hoop dat je snel een nieuwe hebt.
Ik heb nooit zoveel commentaar gehad van (schoon)moeder. Maar mijn babies zijn dan ook modelbabies qua doorslapen, dus er valt niet veel te commentaren

.
En zelf doe ik het ook anders dan de meeste moeders hier, denk ik.
Met vrij snel op de eigen kamer slapen, flesvoeding niet echt op verzoek (ik maakte mijn babies altijd wakker om er een fijn ritme in te krijgen. Nu met de oudste die naar school gaat was dat helemaal nodig) en gepureerde hapjes

.
Ik doe alles een beetje op gevoel en ook op basis van wat voor mezelf handig is. Werkt hier prima. Heb altijd blije babies gehad.
Ik doe/deed eigenlijk altijd: baby slaapt, als het tijd is voor de voeding maak ik baby wakker (mijn babies werden eigenlijk nooit eerder wakker, ja soms een kwartiertje/hooguit halfuurtje en dan mochten ze natuurlijk ook meteen drinken). Na de voeding even knuffelen, daarna gaat baby zelf spelen en bij de eerste vermoeidheidssignalen weer naar bed. And repeat.
Dragen doe ik ook, maar alleen bij uitstapjes, dus als methode van vervoer ipv de kinderwagen.
Ik ben er ook van overtuigd dat er niet maar 1 goede manier is om met een baby om te gaan

. Ieder doet het op zijn eigen manier en zolang je een blije baby en een blije mama hebt, gaat het goed

.