Mooi toestel maar zelf nog erg tevreden met mijn Note 3.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:32 schreef Mirel het volgende:
This Galaxy Note 5 render looks like the real deal
[ afbeelding ]
Ik ook nog steedsquote:Op maandag 20 juli 2015 13:09 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Mooi toestel maar zelf nog erg tevreden met mijn Note 3.
Gewoon bijna letterlijk een kopie van de S5 mini. Creatief!quote:Op zondag 19 juli 2015 21:32 schreef Mirel het volgende:
This Galaxy Note 5 render looks like the real deal
[ afbeelding ]
Thanks goede tip.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:29 schreef Iemand91 het volgende:
GTA: Chinatown Wars voor ¤1.09. Normaal blijkbaar ¤4.99.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb zelf een Galaxy S3 en ik heb op alle twee de toestellen Cyanogenmod erop gezet.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:00 schreef wc-eend het volgende:
Heren, Dames,
Ik heb een galaxy s3 die nodig even een verse start nodig heeft. Ik wil hem denk wel rooten om direct al die onnodige dingen er af te halen... Maar ik zie door de bomen het bos niet meer als ik Google...
Wie weet een goede plek om te starten, duidelijke handleiding etc...
Instellingen -> Taal en Toetsenbord -> Iets bij je toetsenbordinstellingen wijzigen?quote:Op maandag 27 juli 2015 21:29 schreef Ethanolic het volgende:
Hey, hopelijk kan hier iemand mij helpen. Xperia Z3 Compact.
Als ik een groot stuk tekst wil verwijderen, deed ik dat met mijn vorige toestel gewoon door backspace lang in te drukken. Als ik dat nu doe, dan plakt hij het woord achter mijn cursor?
Als ik vanaf het woord na de jij backspace, komt het er als volgt uit te zien:
Hallo ik ben Ethanolic en jij jij
Iemand enig idee hoe ik dit uit kan zetten? Ik kan het niet vinden. Ik snap ook het nut hier niet bepaald van.
Het makkelijkste is om de auto-installer van Cyanogenmod te gebruiken. Je hoeft alleen enkele kere op next te klikken, en hij gaat automatisch voor je rooten, andere recovery erop en daarna Cyanogenmod erop zetten.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:00 schreef wc-eend het volgende:
Heren, Dames,
Ik heb een galaxy s3 die nodig even een verse start nodig heeft. Ik wil hem denk wel rooten om direct al die onnodige dingen er af te halen... Maar ik zie door de bomen het bos niet meer als ik Google...
Wie weet een goede plek om te starten, duidelijke handleiding etc...
Nee daar heb ik alles geprobeerd. Ik zal even een google keyboard downloaden, thanks!quote:Op maandag 27 juli 2015 23:48 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Instellingen -> Taal en Toetsenbord -> Iets bij je toetsenbordinstellingen wijzigen?
Sowieso zijn toetsenborden zoals Google Keyboard of Swiftkey bijna altijd superieur aan wat de fabrikant meelevert, dat is misschien ook het proberen waard.
Ik ben nooit meer hersteld na mijn overstap van HTC naar Samsung. Wat was dat kut zeg. Met een Cyanogen ROM ging het wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:58 schreef -J-D- het volgende:
Na een paar maanden gekloot met mijn One M9 stap ik morgen over op de S6. Na jaaaaaren geen HTC meer. Ben benieuwd!
Waar liep je dan tegenaan?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik ben nooit meer hersteld na mijn overstap van HTC naar Samsung. Wat was dat kut zeg. Met een Cyanogen ROM ging het wel.
TouchWizz, verschrikkelijk zeg. HTC Sense ging opzich wel, maar ik wil nu niks meer anders dan kale Android.quote:
Aangezien M nog niet officieel gereleased is, is dat nog niet zo heel gek?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:44 schreef dimmak het volgende:
Zojuist het beeldscherm van mijn Nexus 5 vervangen, het was een kut klusje en mijn frontcam doet het niet meer. Maar ik ben blij dat ik hem zonder splinters kan bedienen.
Maar nu zie ik tot mijn verbazing dat er nog steeds apps crashen met Android M. Slapen de ontwikkelaars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |