abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juni 2015 @ 13:17:23 #26
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_153637897
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 13:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Nee ik bedoel iets wat het preciezer aangeeft. Dat heb ik nu ook gebruikt maar dat is het net niet.
Je kunt daar door klikken dan kun je per app bekijken hoeveel geheugenruimte in beslag wordt gebruikt, zie nu dat mijn aangepaste instellingen 62 kb in beslag nemen, veel preciezer hoeft het voor mij niet :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 18 juni 2015 @ 13:18:09 #27
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_153637915
quote:
6s.gif Op donderdag 18 juni 2015 13:13 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

S5+
Geen ervaring mee, mijn vrouw heeft een note 4 die net naar 5.nogwat is gegaan en ik hoor haar niet klagen over gedaalde accuduur
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 18 juni 2015 @ 14:04:59 #28
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_153639307
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 13:18 schreef Klonk het volgende:

[..]

Geen ervaring mee, mijn vrouw heeft een note 4 die net naar 5.nogwat is gegaan en ik hoor haar niet klagen over gedaalde accuduur
Lees het op oa tweakers etc dus wil niet echt een kansje wagen aangezien het bij vrij veel mensen gebeurt
Irene is bae <3
pi_153705757
Uit veiligheidsoverwegingen heb ik mijn Sony met Android 4.2 maar voorzien van encryptie middels de optie in het menu security :7
Spijtig genoeg lukt het niet meer om bestanden naar mijn telefoon te pompen middels het kabeltje vanaf de PC, ook na het ontgrendelen van de telefoon lukt het niet.

Is dit te verhelpen of is dit gewoon het gevolg van het versleutelen?
  zondag 21 juni 2015 @ 09:50:38 #30
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_153710828
quote:
5s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 23:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Uit veiligheidsoverwegingen heb ik mijn Sony met Android 4.2 maar voorzien van encryptie middels de optie in het menu security :7
Spijtig genoeg lukt het niet meer om bestanden naar mijn telefoon te pompen middels het kabeltje vanaf de PC, ook na het ontgrendelen van de telefoon lukt het niet.

Is dit te verhelpen of is dit gewoon het gevolg van het versleutelen?
Ik denk vanwege het versleutelen, aangezien je die zou kunnen omzeilen via USB, is dat ook geblokkeerd.
When all else fails, you always have delusion.
pi_153799815
https://www.indiegogo.com/projects/saygus-v-squared#/story

Deze telefoon heeft zijn doel behaald. Een telefoon met gigantisch veel opties.

Ik vraag me af wat er voor nodig is om zoiets te realiseren. Ik loop al tijden met een goed idee in mijn hoofd, maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen. :')
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 25 juni 2015 @ 18:02:12 #32
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_153835140
Iemand al een oplossing voor de "Google Play Services is gestopt" foutmelding als je Locatiemodus aan hebt staan?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 26 juni 2015 @ 08:01:30 #33
12621 tcr
*nix 4ever
pi_153848688
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 18:02 schreef Parafernalia het volgende:
Iemand al een oplossing voor de "Google Play Services is gestopt" foutmelding als je Locatiemodus aan hebt staan?
Ik heb uiteindelijk een andere Gapps op mijn telefoon gezet, koste me wel weer een herinstallatie, maar dat was de oplossing. Ik heb deze Gapps gebruikt:

http://fitsnugly.euroskan(...)-gapps-L-6-21-15.zip

(voor CM12.1 op een Nexus4)
pi_153907016
Mag vanaf woensdag mijn abo verlengen. Wil een keer wat anders dan HTC.
Maar die S6 is wel erg duur.... 1 jaar verlengen heeft mijn voorkeur, maar dan is het toestel wel heel duur bij een, voor mij normaal, abo.

Even over nadenken nog.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_153908702
Zolang XPrivacy e.d. nog niet perfect ondersteund worden ga ik niet over naar 5.0.
pi_153908728
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 18:14 schreef -J-D- het volgende:
Maar die S6 is wel erg duur.... 1 jaar verlengen heeft mijn voorkeur, maar dan is het toestel wel heel duur bij een, voor mij normaal, abo.

Even over nadenken nog.
Zelf een kopen en dan een sim-only nemen? Ik ben per saldo goedkoper uit, maar goed ik ben ook geen grootverbruiker van data en bel/sms zeg maar.
pi_153920291
Gister mijn telefoon geroot en xposed erop gezet. Welke modules moet ik downloaden? Toestel is een xperia z met kitkat (4.4.2)
pi_153920687
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 08:57 schreef Viro het volgende:
Gister mijn telefoon geroot en xposed erop gezet. Welke modules moet ik downloaden? Toestel is een xperia z met kitkat (4.4.2)
Welke modules WIL jij erop hebben, dat is de hamvraag :)
pi_153920924
quote:
99s.gif Op maandag 29 juni 2015 09:38 schreef Juup© het volgende:

[..]

Welke modules WIL jij erop hebben, dat is de hamvraag :)
Modules die helpen bij het besparen van batterij, ik zag net dat er bij ieder module een beschrijving te vinden is. Denk dat dat het een stuk makkelijker maakt om de juiste modules te installeren.
pi_153974687
Nu heb ik al een aantal apps gedownload om video's van YouTube te downloaden maar geen enkele lijkt te werken.
Hebben jullie suggesties?

Een instructievideo is toch wel handig bij het monteren van verschillende zaken in een van wifi verstoken kelder ;)
pi_153975128
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 09:57 schreef Viro het volgende:

[..]

Modules die helpen bij het besparen van batterij, ik zag net dat er bij ieder module een beschrijving te vinden is. Denk dat dat het een stuk makkelijker maakt om de juiste modules te installeren.
Greenify, Amplify en Bootmanager.
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:30:11 #42
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_154006052
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 18:14 schreef -J-D- het volgende:

Even over nadenken nog.
mini! O+
pi_154006137
quote:
CyanogenMod maakt Android-browser met adblocker

CyanogenMod werkt aan een eigen browser voor Android onder de naam Gello. De basis van de browser is Chromium, maar de ontwikkelaars hebben diverse functies toegevoegd aan de browser, waaronder een adblocker.

Een ontwikkelaar heeft een demonstratie van vijf minuten online gezet, merkte Android Police op. De adblocker zit onder het instellingenmenu en kan standaard ingeschakeld worden. Daarnaast kunnen gebruikers per site instellen of ze daar advertenties en 'afleidende content' willen kunnen zien.

De adblocker is een opvallende stap, omdat de browser is gebaseerd op Chromium, de opensource-versie van Googles browser Chrome. De voornaamste inkomstenbron van Google zijn de advertenties die sites plaatsen en waar Google geld voor krijgt.

Naast de adblocker bevat Gello ook andere functies die Chrome niet heeft, zoals een nachtmodus, een functie om sites offline te kunnen raadplegen en de mogelijkheid om de locatie en naam van downloads aan te passen.

Het is nog onbekend wanneer Gello uitkomt. De browser zou zich nog in een vroeg stadium van ontwikkeling bevinden.
https://tweakers.net/nieu(...)r-met-adblocker.html

_O_
pi_154007923
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:30 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

mini! O+
Welke mini bedoel je? Ik denk de S6 mini die nog moet komen?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  donderdag 2 juli 2015 @ 16:48:07 #45
2651 svann
night-hawk
pi_154008068
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 11:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Nu heb ik al een aantal apps gedownload om video's van YouTube te downloaden maar geen enkele lijkt te werken.
Hebben jullie suggesties?

Een instructievideo is toch wel handig bij het monteren van verschillende zaken in een van wifi verstoken kelder ;)
Ik heb hier dentex aangeraden gekregen.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  vrijdag 3 juli 2015 @ 14:41:07 #46
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_154031315
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:43 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Welke mini bedoel je? Ik denk de S6 mini die nog moet komen?
Ik heb S5 mini. Geen idee of S6 mini al uit is.
pi_154110285
Iemand al een OTA update gekregen van Android M? Zou vorige week worden uitgerold.
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 juli 2015 @ 15:52:03 #48
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_154115745
Weet iemand de naam van die fade-in/face-oud infobox?

100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_154117037
Tot vorige week had ik een repeater in de berging hangen zodat ik ook achter in de tuin Wifi had, ik heb ondertussen een kabel getrokken en nu hangt er een AP in de berging. Snelheid is natuurlijk veel beter, alleen 1 probleem :{ De repeater die er hing had ik als SSID gewoon repeater gegeven, en als ik van binnen naar buiten ging (en de het signaal van de repeater was sterker dan het signaal van de router binnen) dan schakelde Best Wifi vanzelf over.
Maar nu de AP hetzelfde SSID als het binnennetwerk heeft doet Best Wifi niets meer :(. Ik kan natuurlijk aan Virtual Interface aanmaken met een ander SSID zodat Best Wifi weer het sterkste signaal op hetzelfde netwerk MAAR pakt, maar dat vind ik geen oplossing.

TL;DR
Weet iemand een betere app dan Best Wifi om op hetzelfde netwerk met meerdere AP's (op hetzelfde subnet) telkens het sterkste signaal te kiezen?
pi_154120063
quote:
99s.gif Op maandag 6 juli 2015 16:25 schreef Juup© het volgende:
Tot vorige week had ik een repeater in de berging hangen zodat ik ook achter in de tuin Wifi had, ik heb ondertussen een kabel getrokken en nu hangt er een AP in de berging. Snelheid is natuurlijk veel beter, alleen 1 probleem :{ De repeater die er hing had ik als SSID gewoon repeater gegeven, en als ik van binnen naar buiten ging (en de het signaal van de repeater was sterker dan het signaal van de router binnen) dan schakelde Best Wifi vanzelf over.
Maar nu de AP hetzelfde SSID als het binnennetwerk heeft doet Best Wifi niets meer :(. Ik kan natuurlijk aan Virtual Interface aanmaken met een ander SSID zodat Best Wifi weer het sterkste signaal op hetzelfde netwerk MAAR pakt, maar dat vind ik geen oplossing.

TL;DR
Weet iemand een betere app dan Best Wifi om op hetzelfde netwerk met meerdere AP's (op hetzelfde subnet) telkens het sterkste signaal te kiezen?
Reactie van de maker van Best Wifi op mijn vraag:

quote:
HI

Unfortunately not. BestWif current can't distinguish between two apn's with same name. I have been working on it but no success thus far.

thanks
Jammer, dan maar het een en ander aanpassen :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')