Je kunt daar door klikken dan kun je per app bekijken hoeveel geheugenruimte in beslag wordt gebruikt, zie nu dat mijn aangepaste instellingen 62 kb in beslag nemen, veel preciezer hoeft het voor mij nietquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nee ik bedoel iets wat het preciezer aangeeft. Dat heb ik nu ook gebruikt maar dat is het net niet.
Geen ervaring mee, mijn vrouw heeft een note 4 die net naar 5.nogwat is gegaan en ik hoor haar niet klagen over gedaalde accuduurquote:
Lees het op oa tweakers etc dus wil niet echt een kansje wagen aangezien het bij vrij veel mensen gebeurtquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, mijn vrouw heeft een note 4 die net naar 5.nogwat is gegaan en ik hoor haar niet klagen over gedaalde accuduur
Ik denk vanwege het versleutelen, aangezien je die zou kunnen omzeilen via USB, is dat ook geblokkeerd.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Uit veiligheidsoverwegingen heb ik mijn Sony met Android 4.2 maar voorzien van encryptie middels de optie in het menu security
Spijtig genoeg lukt het niet meer om bestanden naar mijn telefoon te pompen middels het kabeltje vanaf de PC, ook na het ontgrendelen van de telefoon lukt het niet.
Is dit te verhelpen of is dit gewoon het gevolg van het versleutelen?
Ik heb uiteindelijk een andere Gapps op mijn telefoon gezet, koste me wel weer een herinstallatie, maar dat was de oplossing. Ik heb deze Gapps gebruikt:quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:02 schreef Parafernalia het volgende:
Iemand al een oplossing voor de "Google Play Services is gestopt" foutmelding als je Locatiemodus aan hebt staan?
Zelf een kopen en dan een sim-only nemen? Ik ben per saldo goedkoper uit, maar goed ik ben ook geen grootverbruiker van data en bel/sms zeg maar.quote:Op zondag 28 juni 2015 18:14 schreef -J-D- het volgende:
Mag vanaf woensdag mijn abo verlengen. Wil een keer wat anders dan HTC.
Maar die S6 is wel erg duur.... 1 jaar verlengen heeft mijn voorkeur, maar dan is het toestel wel heel duur bij een, voor mij normaal, abo.
Even over nadenken nog.
Welke modules WIL jij erop hebben, dat is de hamvraagquote:Op maandag 29 juni 2015 08:57 schreef Viro het volgende:
Gister mijn telefoon geroot en xposed erop gezet. Welke modules moet ik downloaden? Toestel is een xperia z met kitkat (4.4.2)
Modules die helpen bij het besparen van batterij, ik zag net dat er bij ieder module een beschrijving te vinden is. Denk dat dat het een stuk makkelijker maakt om de juiste modules te installeren.quote:Op maandag 29 juni 2015 09:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Welke modules WIL jij erop hebben, dat is de hamvraag
Greenify, Amplify en Bootmanager.quote:Op maandag 29 juni 2015 09:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Modules die helpen bij het besparen van batterij, ik zag net dat er bij ieder module een beschrijving te vinden is. Denk dat dat het een stuk makkelijker maakt om de juiste modules te installeren.
mini!quote:Op zondag 28 juni 2015 18:14 schreef -J-D- het volgende:
Mag vanaf woensdag mijn abo verlengen. Wil een keer wat anders dan HTC.
Maar die S6 is wel erg duur.... 1 jaar verlengen heeft mijn voorkeur, maar dan is het toestel wel heel duur bij een, voor mij normaal, abo.
Even over nadenken nog.
https://tweakers.net/nieu(...)r-met-adblocker.htmlquote:CyanogenMod maakt Android-browser met adblocker
CyanogenMod werkt aan een eigen browser voor Android onder de naam Gello. De basis van de browser is Chromium, maar de ontwikkelaars hebben diverse functies toegevoegd aan de browser, waaronder een adblocker.
Een ontwikkelaar heeft een demonstratie van vijf minuten online gezet, merkte Android Police op. De adblocker zit onder het instellingenmenu en kan standaard ingeschakeld worden. Daarnaast kunnen gebruikers per site instellen of ze daar advertenties en 'afleidende content' willen kunnen zien.
De adblocker is een opvallende stap, omdat de browser is gebaseerd op Chromium, de opensource-versie van Googles browser Chrome. De voornaamste inkomstenbron van Google zijn de advertenties die sites plaatsen en waar Google geld voor krijgt.
Naast de adblocker bevat Gello ook andere functies die Chrome niet heeft, zoals een nachtmodus, een functie om sites offline te kunnen raadplegen en de mogelijkheid om de locatie en naam van downloads aan te passen.
Het is nog onbekend wanneer Gello uitkomt. De browser zou zich nog in een vroeg stadium van ontwikkeling bevinden.
Welke mini bedoel je? Ik denk de S6 mini die nog moet komen?quote:
Ik heb hier dentex aangeraden gekregen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Nu heb ik al een aantal apps gedownload om video's van YouTube te downloaden maar geen enkele lijkt te werken.
Hebben jullie suggesties?
Een instructievideo is toch wel handig bij het monteren van verschillende zaken in een van wifi verstoken kelder
Ik heb S5 mini. Geen idee of S6 mini al uit is.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:43 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Welke mini bedoel je? Ik denk de S6 mini die nog moet komen?
Reactie van de maker van Best Wifi op mijn vraag:quote:Op maandag 6 juli 2015 16:25 schreef Juup© het volgende:
Tot vorige week had ik een repeater in de berging hangen zodat ik ook achter in de tuin Wifi had, ik heb ondertussen een kabel getrokken en nu hangt er een AP in de berging. Snelheid is natuurlijk veel beter, alleen 1 probleemDe repeater die er hing had ik als SSID gewoon repeater gegeven, en als ik van binnen naar buiten ging (en de het signaal van de repeater was sterker dan het signaal van de router binnen) dan schakelde Best Wifi vanzelf over.
Maar nu de AP hetzelfde SSID als het binnennetwerk heeft doet Best Wifi niets meer. Ik kan natuurlijk aan Virtual Interface aanmaken met een ander SSID zodat Best Wifi weer het sterkste signaal op hetzelfde netwerk MAAR pakt, maar dat vind ik geen oplossing.
TL;DR
Weet iemand een betere app dan Best Wifi om op hetzelfde netwerk met meerdere AP's (op hetzelfde subnet) telkens het sterkste signaal te kiezen?
Jammer, dan maar het een en ander aanpassenquote:HI
Unfortunately not. BestWif current can't distinguish between two apn's with same name. I have been working on it but no success thus far.
thanks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |