• Websitequote:De Europese Spelen 2015 zullen de eerste editie van de Europese Spelen worden, een multisportevenement voor atleten uit Europese landen. De Spelen zullen in juni 2015 worden gehouden in Baku, de hoofdstad van Azerbeidzjan. Er zullen 6000 atleten meedoen van 50 landen die meedoen aan 20 sporten. Het zal het grootste sportevenement worden dat Azerbeidzjan ooit heeft georganiseerd. Bron
Jurysporten ftwquote:Op woensdag 17 juni 2015 08:55 schreef DeLuna het volgende:
Bij dat ritmisch gymnastiek. Maar ze worden dus nog maar derde.Ik snap nooit wat van deze sporten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In welke klasse, er heeft er net namelijk eentje verloren in een kwartfinalequote:Op woensdag 17 juni 2015 07:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met warempel een geboren Azeri als favoriet
Ik heb ook ingeschakeld. Deze Portugese meisjes glimlachen lief, maar het is mijn sport niet.quote:Op woensdag 17 juni 2015 08:55 schreef DeLuna het volgende:
Bij dat ritmisch gymnastiek. Maar ze worden dus nog maar derde.Ik snap nooit wat van deze sporten.
Met die paren is het nog wel leuk opzich, maar ik snap de scores niet en ik ben het dus niet eens met de ranking.quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:35 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb ook ingeschakeld. Deze Portugese meisjes glimlachen lief, maar het is mijn sport niet.
Ik luister eigenlijk voor de muziek.
Yu heeft inderdaad verloren, met 1-4quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:41 schreef Max23 het volgende:
Wat verrassingen in de maak bij het tafeltennis.
De als 6e geplaatste Yu staat 1-3 in games achter tegen Odorova
Pota, als 4e geplaatst heeft met 4-0 verloren van de 51 jarige Luxemburgse Ni
Ni is trouwens wel de Europees kampioen.....
.......van 1998![]()
Nope, die wedstrijd is een uur geleden al afgelopen. ik zal de uitslag niet noemen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://www.baku2015.com/video/live/video/live-video-archery.html
Niet?
Uitslag al gezienquote:Op woensdag 17 juni 2015 09:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nope, die wedstrijd is een uur geleden al afgelopen. ik zal de uitslag niet noemen.
Doen ze wel vakerquote:Op woensdag 17 juni 2015 09:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uitslag al gezien
Raar dat ze dan LIVE erop zetten
Die gaan de finale wel halen danquote:Op woensdag 17 juni 2015 09:54 schreef swimmie86 het volgende:
Bij de ritmische iets waarbij België zo goed blijkt te zijn heeft België 28.730 gescoord en Rusland 28.740.
Wel een vertekende uitslag, die Fransman zat echt vaak bij een aantal punten.quote:Op woensdag 17 juni 2015 10:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Azeri wint 10-0 (4-0), te makkelijk
En wereldkampioene met China.....in 1983.quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:41 schreef Max23 het volgende:
Wat verrassingen in de maak bij het tafeltennis.
De als 6e geplaatste Yu staat 1-3 in games achter tegen Odorova
Pota, als 4e geplaatst heeft met 4-0 verloren van de 51 jarige Luxemburgse Ni
Ni is trouwens wel de Europees kampioen.....
.......van 1998![]()
Kut, daar wilde ik op inzetten, maar niet gedaanquote:Op woensdag 17 juni 2015 10:13 schreef Max23 het volgende:
Volgende verrassing bij het tafeltennis
[ afbeelding ]
Als dat heren zijn is het een herhaling van 9u vanmorgenquote:Op woensdag 17 juni 2015 10:34 schreef Susi het volgende:
Ik ben bij het archery, alleen schakel ik net in, dus ik weet niet hoe of wat.
Edit: Italië-Azerbeidzjan
Team mannen, 3 schutters per team. Schieten om en om een pijl, in totaal zes per team per set (dus ITA1, AZE1, ITA2, AZE2, ITA3, AZE3 en dat nog een keer). Hoogste score wint de set en krijgt 2 punten. Gelijke stand is beiden 1 punt, Wie na 4 sets de meeste punten heeft wint en als het dan gelijk staat (zoals nu) is het een shoot-off: Alle 3 van het team 1 pijl, hoogste totale score wint, bij gelijke stand telt de pijl die het dichtst bij het midden zit.quote:Op woensdag 17 juni 2015 10:34 schreef Susi het volgende:
Ik ben bij het archery, alleen schakel ik net in, dus ik weet niet hoe of wat.
Edit: Italië-Azerbeidzjan
Ik weet niet of ik je goed begrijp, maar alle leden van team schieten achter elkaar voordat andere team gaat schietenquote:Op woensdag 17 juni 2015 10:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Team mannen, 3 schutters per team. Schieten om en om een pijl, in totaal zes per team per set (dus ITA1, AZE1, ITA2, AZE2, ITA3, AZE3 en dat nog een keer). Hoogste score wint de set en krijgt 2 punten. Gelijke stand is beiden 1 punt, Wie na 4 sets de meeste punten heeft wint en als het dan gelijk staat (zoals nu) is het een shoot-off: Alle 3 van het team 1 pijl, hoogste totale score wint, bij gelijke stand telt de pijl die het dichtst bij het midden zit.
Overigens is dit van vanmorgen
Huh?quote:Op woensdag 17 juni 2015 10:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je goed begrijp, maar alle leden van team schieten achter elkaar voordat andere team gaat schieten
Ja, tenminste dat is wat ik zagquote:Op woensdag 17 juni 2015 10:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh?
ITA1
ITA2
ITA3
AZE1
AZE2
AZE3
*repeat*
Zo?
Nu het laatste punt en ik zie inderdaad precies wat ik al eerder hier lasquote:Op woensdag 17 juni 2015 10:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Team mannen, 3 schutters per team. Schieten om en om een pijl, in totaal zes per team per set (dus ITA1, AZE1, ITA2, AZE2, ITA3, AZE3 en dat nog een keer). Hoogste score wint de set en krijgt 2 punten. Gelijke stand is beiden 1 punt, Wie na 4 sets de meeste punten heeft wint en als het dan gelijk staat (zoals nu) is het een shoot-off: Alle 3 van het team 1 pijl, hoogste totale score wint, bij gelijke stand telt de pijl die het dichtst bij het midden zit.
Overigens is dit van vanmorgen
Ik dacht dat het bij de vrouwen 1 voor 1 was, maar misschien zat ik er wel naastquote:Op woensdag 17 juni 2015 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, tenminste dat is wat ik zag
Als het goed is welquote:Op woensdag 17 juni 2015 10:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Om 11 uur mixed teams bij boogschieten, hopelijk laten ze dat wel live zien
Live op de stream nu. Met Austin Powersmuziekquote:Op woensdag 17 juni 2015 10:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Om 11 uur mixed teams bij boogschieten, hopelijk laten ze dat wel live zien
Huh?quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze mogen niet filmen bij tafeltennis
quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De coaches hadden een eigen standaard en camera mee, mocht niet van official
Wel stom, want het is juist handig om te analyseren. Daar zijn de live opnames ook niet altijd geschikt voor ivm draaiingen etc.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De coaches hadden een eigen standaard en camera mee, mocht niet van official
Klopt, maar ja.. Organisatie wil natuurlijk alleenrecht hebben op de beeldenquote:Op woensdag 17 juni 2015 11:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wel stom, want het is juist handig om te analyseren. Daar zijn de live opnames ook niet altijd geschikt voor ivm draaiingen etc.
Komt weer eens goed weg ja, Madarasz stond ruim voor in die derde gamequote:Op woensdag 17 juni 2015 11:21 schreef Max23 het volgende:
Ondertussen heeft ook de als 2e geplaatste Oostenrijkse Liu Jia het lastig 1-1 in games 9-9 in de 3e game
edit: komt toch 2-1 voor
Mooie Francaise welquote:Op woensdag 17 juni 2015 11:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Komt weer eens goed weg ja, Madarasz stond ruim voor in die derde game
Mooi team nu bij boogschieten (Frankrijk), met een beest van een kerel en een iel meisje
Zo klinkt ie wel een beetje jaquote:Op woensdag 17 juni 2015 11:45 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb het gevoel alsof Dr. Phil commentaar geeft bij het tafeltennis.
Li kijkt steeds alsof ze wil vechten.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die Russin kijkt altijd alsof ze elk moment in huilen kan uitbarsten
Die wanhoopquote:Op woensdag 17 juni 2015 12:08 schreef heywoodu het volgende:
Haha, Noskova stampt door de grond heen
Geen zin meer denk ikquote:
Zag ik al toen het 10-8 wastwitter:RutgerHekman twitterde op woensdag 17-06-2015 om 12:09:02Beide tafeltennisters door naar 3e ronde. Li Jie wint makkelijk met 4-0. Li Jiao had het moeilijk tegen Noskova 4-3 #Baku2015EuropeanGames reageer retweet
Die ook nog eens met 2 echte wereldtoppers speeldenquote:Op woensdag 17 juni 2015 12:22 schreef DeLuna het volgende:
Slovenië wint met boogschieten van het als tweede geplaatste Duitsland
Schandalig zeg...quote:
Gelukkig lijken ze voornamelijk bij de buurlanden te shoppen, dus Van der Ven blijft van onsquote:Op woensdag 17 juni 2015 12:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Schandalig zeg...
Vanuit betrouwbare bronnen vernomen dat ze de winnaars van dit toernooi straks benaderen om in Rio 2016 uit te komen voor Azerbeidzjan
Weinig goede boogschutters uit Iran. Turkije verloor net 6-0, wordt hem ook niet. Oekraine wellichtquote:Op woensdag 17 juni 2015 12:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig lijken ze voornamelijk bij de buurlanden te shoppen, dus Van der Ven blijft van ons
Denk het niet, maar volgens mij zou De Vries spelen want die was de beste vrouw in de kwaliquote:Op woensdag 17 juni 2015 12:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mogen ze per wedstrijd andere spelers inzetten?
Wel een interessant duel, NL met een wereldtopper bij de mannen en totaal niet bij de vrouwen, Denemarken juist andersom.quote:
Die gaat niet voor het individuele goud nee.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
6 voor Denemarken, de heer inderdaad zwakste schakel
quote:
Ja, om 14:40 tegen Italiëquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:59 schreef heywoodu het volgende:
Bitchfight bij het worstelen, allebei gediskwalificeerd en uit de halve finales geschrapt
Lekker een walkover naar de finale dus voor die andere twee?quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:59 schreef heywoodu het volgende:
Bitchfight bij het worstelen, allebei gediskwalificeerd en uit de halve finales geschrapt
Nee, de twee die van deze josti's verloren in de kwartfinale werden nog even snel opgetrommeld om de halve finale te vechtenquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Lekker een walkover naar de finale dus voor die andere twee?
Owh, dat kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, de twee die van deze josti's verloren in de kwartfinale werden nog even snel opgetrommeld om de halve finale te vechten
Even tussendoor, wat vindt jij hier nou van: Sally Pearson (hordenloopster, olympisch kampioen) ging pas nogal hard onderuit en brak haar pols op honderdmiljoen plekken. Het werd helemaal blauw en raar enzo en even later zei ze als grapje dat ze dacht "ik denk dat ie eraf moet, dan moet ik naar de Paralympische Spelen".quote:
Ik vind het erg overdreven van die Australiërs. Ik snap best dat een handicap hebben niet leuk is en dat je daar niet voor kiest, maar je moet het soms ook luchtig bekijken allemaal en niet overal over vallen. Veel Paralympiërs kunnen overigens wel tegen een grapje.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even tussendoor, wat vindt jij hier nou van: Sally Pearson (hordenloopster, olympisch kampioen) ging pas nogal hard onderuit en brak haar pols op honderdmiljoen plekken. Het werd helemaal blauw en raar enzo en even later zei ze als grapje dat ze dacht "ik denk dat ie eraf moet, dan moet ik naar de Paralympische Spelen".
Onschuldig grapje (of het nou grappig is of niet) of is die uitspraak het waard om grote herrie over te schoppen zoals een paar Australische paralympiërs nu doen?
Precies wat ik er ook over dachtquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het erg overdreven van die Australiërs. Ik snap best dat een handicap hebben niet leuk is en dat je daar niet voor kiest, maar je moet het soms ook luchtig bekijken allemaal en niet overal over vallen. Veel Paralympiërs kunnen overigens wel tegen een grapje.
Als ze het tactisch beter had moeten zeggen dan had ze kunnen zeggen dat ze zich dan had moeten kwalificeren voor de Paralympics. Misschien laat ze het nu zo overkomen alsof het maar makkelijk is wat ze doen, misschien ligt het daar aan.quote:
Dat laatste zal het zijn, voelen alsof je zonder moeite naar Paralympics kan terwijl je daar ook best voor moet trainen. Maar goed, zo boos over worden hoeft ook weer nietquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als ze het tactisch beter had moeten zeggen dan had ze kunnen zeggen dat ze zich dan had moeten kwalificeren voor de Paralympics. Misschien laat ze het nu zo overkomen alsof het maar makkelijk is wat ze doen, misschien ligt het daar aan.
Nespoli - Van der Ven is wel een soort droommatch-up ja.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze strijd gaat gewoon tussen de vrouwen, de heren zijn wereldtop
Nou ja, eerlijk is eerlijk..in de achtste finale schoot ze uitstekend.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toch wel de vraag waarom niet gewoon De Vries...
Dat welquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk is eerlijk..in de achtste finale schoot ze uitstekend.
Dat eerste is nog wel eens op Eurosport als er een groot toernooi is, boeiender dan gewoon voetbalquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Erg benieuwd naar bepaalde sporten toch wel
Beachsoccer en Sambo,
quote:Taras SENYUK (AZE)
On the reason for losing:
"Before fighting the Italians we fought with the wind. We lost, it is sport. Someone wins, someone loses."
Olqa SENYUK (AZE)
On the competition:
"We did our best but we lost. I think even if we lost, it does not mean that life is over."
Omdat het een replaystream is op dit momentquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:37 schreef Nober het volgende:
Waarom zie ik geen live beachvolleybal op die live stream?
Volgens het programma op de website is er al sinds 14:00 beachvolleybal... nou mooi niet dus.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat het een replaystream is op dit moment
Het was gisteren live op de Azerbeidzjaanse tvquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:54 schreef Nober het volgende:
Ik snap het al, vrouwen in bikini gaat natuurljk nooit uitgezonden worden in Azerbaijzjan.
Dankje, door die reeks kan ik nu al helemaal niet meer wachten tot de Spelen beginnenquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:18 schreef Nober het volgende:
Ik heb gekozen voor pijl-en-boog schieten, wanneer komt Rick van der Ven God in actie?
Topicreeks: Support hier Rick van der Ven (Boogschieten)
De baas van de wereldworstelbond over dit: "They came to the wrong hall. Boxing is in another venue."quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:59 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De baas van de wereldworstelbond over dit: "They came to the wrong hall. Boxing is in another venue."
Ik vind dat volkslied een beetje apart, je zou het zo bij een of andere heroïsche staatsbegrafenis kunnen spelen volgens mijquote:Op woensdag 17 juni 2015 17:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Azerbeidzjan vandaag bij het worstelen nog een goud en brons erbij. Straks nog een goud of zilver in freestyle 97kg finale
Ik had even niet door wat ie nou verkeerd deedquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:42 schreef Max23 het volgende:
Gemene actie wel van die Pool als die dit het hele toernooi doet
Hij schopt het hele toernooi al zijn tegenstander als hij hem vasthoudt, terwijl de scheids al stop heeft gezegdquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had even niet door wat ie nou verkeerd deed
Jammer van de eerdere gevechten, maar valsspelen tegen Azeri's magquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij schopt het hele toernooi al zijn tegenstander als hij hem vasthoudt, terwijl de scheids al stop heeft gezegd
Kon niet uitblijvenquote:De Europese Spelen hebben woensdag het eerste dopinggeval opgeleverd. De Albanese bokser Rexhildo Zeneli kreeg afgelopen weekeinde onverwachts bezoek en leverde een positieve plas in.
De urine van Zeneli bleek sporen van furosemide te bevatten, een verboden vochtafdrijvend middel.
Door zo'n plaspil kan iemand snel wat afvallen, van belang bij sporten met gewichtsklassen, maar ook het gebruik van bijvoorbeeld spierversterkende preparaten maskeren.
Zeneli werd uitgesloten van deelname aan het toernooi in Bakoe.
quote:"I'm really sorry for the last young Azeri guy because now it looks like it was his fault but he only had 11 seconds to shoot. The fault is with his team. They didn't leave him enough time. He had to shoot on the fly."
Italian archer Mauro NESPOLI, whose team beat Azerbaijan 5-4 following a shoot off in the men's team 1/8 eliminations round, on Roman VENGEROV (AZE), who shot a five when needing only to shoot six to win with the final arrow.
En mocht ze onverhoopt stunten, dan wacht Nur Tatar, wereldtopper van beroepquote:Op donderdag 18 juni 2015 07:32 schreef Max23 het volgende:
Goeiemorgen![]()
Taekwondoka Joyce van Baaren begint zo haar eerste (en laatste) wedstrijd. Ze moet namelijk meteen tegen de grote thuis-favoriete, de Azeri Azizova.
Ik denk dat ze niet eens ronde 3 zal halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Zo even een headkick en de Azeri's kunnen jankenquote:
Ze worden niet genoemd bij de favorieten in elk gevalquote:Op donderdag 18 juni 2015 07:43 schreef Max23 het volgende:
2 Nederlandse schoonspringsters dadelijk, enig idee wat hun kansen zijn en hoeveel er van de 24 naar de finale gaan?
Ah van die Daphne Wils mogen we dus wel wat verwachten op de andere hoogtes later dit toernooiquote:Op donderdag 18 juni 2015 07:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze worden niet genoemd bij de favorieten in elk geval
http://www.baku2015.com/m(...)-european-title.html
Hoeveel er doorgaan zie ik niet staan, maar volgens mij zijn het er meestal 8 bij zo'n toernooi.
Zou mooi zijn, Nederlands schoonspringsuccesquote:Op donderdag 18 juni 2015 07:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ah van die Daphne Wils mogen we dus wel wat verwachten op de andere hoogtes later dit toernooi
Uiteindelijk op 24 seconden gefinished zie ikquote:Op donderdag 18 juni 2015 07:49 schreef heywoodu het volgende:
De Oekrerbeidzjaanse pakt ondertussen wat seconden terug op Van Vleuten.
Lekker gekozen, dat tweede tussenpunt op 25.1km terwijl de finish 700 meter verderop ligtquote:Op donderdag 18 juni 2015 07:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Uiteindelijk op 24 seconden gefinished zie ik
Neeee als ik van iemand hoop dat ze het kut doet is zij het welquote:Op donderdag 18 juni 2015 07:51 schreef Max23 het volgende:
Solovei 7 seconden sneller dan Van Vleuten bij het 1e meetpunt
Volgens die voorspellingen van die bron die jij hier een keer hebt geplaatst van alle sporten, gaat ze goud pakkenquote:Op donderdag 18 juni 2015 07:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neeee als ik van iemand hoop dat ze het kut doet is zij het wel![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2015 07:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Volgens die voorspellingen van die bron die jij hier een keer hebt geplaatst van alle sporten, gaat ze goud pakken
quote:
Antoshina maar op 4 seconden nogquote:Op donderdag 18 juni 2015 08:02 schreef Max23 het volgende:
Van Vleutens laatste deel was niet zo sterk trouwens, dus Solovey zal er wel voor blijven.
Ja ik keek verkeerdquote:
Als de mannen dat maar latenquote:Op donderdag 18 juni 2015 08:10 schreef Max23 het volgende:
Die boogschutters van Rusland![]()
Schieten even een ronde van 60, allemaal tienen dus
Komt er in elk geval één helemaal uit het oosten van Rusland, dat verklaart ook wel watquote:Op donderdag 18 juni 2015 08:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Overigens zien die vrouwen er ondanks hun Russische naam, wel allemaal uit als Koreanen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Die is gisteren trouwens ontslagen door haar ploeg Astana wegen onprofessioneel gedragquote:
Volgens Oekraïne omdat Vino haar dwong om Kazakse te worden en als lid van de Kazachstaanse ploeg naar de Spelen in Rio te gaan, maar Solovey weigerde dat.quote:Op donderdag 18 juni 2015 08:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die is gisteren trouwens ontslagen door haar ploeg Astana wegen onprofessioneel gedrag
http://us9.campaign-archi(...)57c573&id=2c4b668749
Dat zou wel triest zijnquote:Op donderdag 18 juni 2015 08:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Volgens Oekraïne omdat Vino haar dwong om Kazakse te worden en als lid van de Kazachstaanse ploeg naar de Spelen in Rio te gaan, maar Solovey weigerde dat.
Dat kreeg ik echt net te horen ja, bizar verhaalquote:Op donderdag 18 juni 2015 08:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Volgens Oekraïne omdat Vino haar dwong om Kazakse te worden en als lid van de Kazachstaanse ploeg naar de Spelen in Rio te gaan, maar Solovey weigerde dat.
En gewonnenquote:Op donderdag 18 juni 2015 09:14 schreef Max23 het volgende:
Oei, in de 6e game is het precies omgedraaid. Li Jie geeft een 7-3 voorsprong uit handen, nu staat het 8-9
Nee, tafeltennis is geen stream van vandaag helaasquote:
De laatste Wit-Russische in de eerste set, had een 8 nodig om de set te winnen (en dus een 7 voor gelijk)quote:
Ik dacht al even dat je er klaar mee wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |