• Websitequote:De Europese Spelen 2015 zullen de eerste editie van de Europese Spelen worden, een multisportevenement voor atleten uit Europese landen. De Spelen zullen in juni 2015 worden gehouden in Baku, de hoofdstad van Azerbeidzjan. Er zullen 6000 atleten meedoen van 50 landen die meedoen aan 20 sporten. Het zal het grootste sportevenement worden dat Azerbeidzjan ooit heeft georganiseerd. Bron
Jurysporten ftwquote:Op woensdag 17 juni 2015 08:55 schreef DeLuna het volgende:
Bij dat ritmisch gymnastiek. Maar ze worden dus nog maar derde.Ik snap nooit wat van deze sporten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In welke klasse, er heeft er net namelijk eentje verloren in een kwartfinalequote:Op woensdag 17 juni 2015 07:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met warempel een geboren Azeri als favoriet
Ik heb ook ingeschakeld. Deze Portugese meisjes glimlachen lief, maar het is mijn sport niet.quote:Op woensdag 17 juni 2015 08:55 schreef DeLuna het volgende:
Bij dat ritmisch gymnastiek. Maar ze worden dus nog maar derde.Ik snap nooit wat van deze sporten.
Met die paren is het nog wel leuk opzich, maar ik snap de scores niet en ik ben het dus niet eens met de ranking.quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:35 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb ook ingeschakeld. Deze Portugese meisjes glimlachen lief, maar het is mijn sport niet.
Ik luister eigenlijk voor de muziek.
Yu heeft inderdaad verloren, met 1-4quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:41 schreef Max23 het volgende:
Wat verrassingen in de maak bij het tafeltennis.
De als 6e geplaatste Yu staat 1-3 in games achter tegen Odorova
Pota, als 4e geplaatst heeft met 4-0 verloren van de 51 jarige Luxemburgse Ni
Ni is trouwens wel de Europees kampioen.....
.......van 1998![]()
Nope, die wedstrijd is een uur geleden al afgelopen. ik zal de uitslag niet noemen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://www.baku2015.com/video/live/video/live-video-archery.html
Niet?
Uitslag al gezienquote:Op woensdag 17 juni 2015 09:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nope, die wedstrijd is een uur geleden al afgelopen. ik zal de uitslag niet noemen.
Doen ze wel vakerquote:Op woensdag 17 juni 2015 09:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uitslag al gezien
Raar dat ze dan LIVE erop zetten
Die gaan de finale wel halen danquote:Op woensdag 17 juni 2015 09:54 schreef swimmie86 het volgende:
Bij de ritmische iets waarbij België zo goed blijkt te zijn heeft België 28.730 gescoord en Rusland 28.740.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |