Wie begon er eigenlijk over?quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:17 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Zucht, ik bedoel de reacties zoals dat het echt slecht is en dergelijke, mijn echte vraag ging over iets heel anders.
En je hoeft niet direct conclusies te trekken en mij te verwijten, doe ik ook niet bij jou. Je komt nogal bot over.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:08 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Fuck it, life is hard..kan niet altijd eerlijk zijn
Jouw mening, dat mag!quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:22 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een lul. Sorry, kan er niks anders van maken.
Degene op wie ik reageerde en de andere mensen die weer op mij reageerden?quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wie begon er eigenlijk over?
Ehm...
[..]
Nee, jij begon met de kutsmoezen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:26 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Degene op wie ik reageerde en de andere mensen die weer op mij reageerden?
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:13 schreef Bucketlist het volgende:
Hoe zou je je geld terug willen nemen trouwens?
Ja, gewoon storneren.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:02 schreef Gregor1994 het volgende:
Nu heb ik betaald
...
mijn geld terug neem.
Neenee, dit is fok, ik weet precies hoe er wordt gereageerd. Al zou ik op de vraag van de persoon met een 'ja' hebben beantwoord dan alsnog zou ik dezelfde soort reacties krijgen dat ik een lul ben. Ben al jaren actief hier en dat merk ik gewoon op.quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, jij begon met de kutsmoezen.
'Ik hoef niet te betalen want er zijn wel meer klootzakken in de wereld dus ga mij niet verwijten dat ik een klootzak ben."
quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:30 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Neenee, dit is fok, ik weet precies hoe er wordt gereageerd. Al zou ik op de vraag van de persoon met een 'ja' hebben beantwoord dan alsnog zou ik dezelfde soort reacties krijgen dat ik een lul ben. Ben al jaren actief hier en dat merk ik gewoon op.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:22 schreef Monopoly het volgende:
TS, heb je voor die cursus ook een cerfiticaat gekregen of bewijs van deelname?
Je bent toch ook gewoon een lul als je niet betaalt? Daar kies je toch voor? Of wil je een schouderklopje?quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:30 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Neenee, dit is fok, ik weet precies hoe er wordt gereageerd. Al zou ik op de vraag van de persoon met een 'ja' hebben beantwoord dan alsnog zou ik dezelfde soort reacties krijgen dat ik een lul ben. Ben al jaren actief hier en dat merk ik gewoon op.
Dat mag je vinden, maar betekent dat, dat ik niet mag zeggen dat de reacties mij niets interesseren omdat ik het al verwacht? Bedankt dat je me een lul noemt! Tevens hoef ik geen schouderklopje, either way, dit is te ver off-topic.quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bent toch ook gewoon een lul als je niet betaalt? Daar kies je toch voor? Of wil je een schouderklopje?
Maar als het je niet interesseert, waarom open je dan een topicquote:Op woensdag 17 juni 2015 00:35 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar betekent dat, dat ik niet mag zeggen dat de reacties mij niets interesseren omdat ik het al verwacht? Bedankt dat je me een lul noemt! Tevens hoef ik geen schouderklopje, either way, dit is te ver off-topic.
Dat het moreel verwerpelijk is zijn we inmiddels al uit, maar op zich stelt TS geen verkeerde vraag. Hij wilt weten wat de consequenties zijn van niet betalen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:36 schreef Queller het volgende:
[..]
Maar als het je niet interesseert, waarom open je dan een topic
Of is het eigenlijk zo dat je eigenlijk alleen wilt horen dat je een goede gast bent en er wel mee weg komt?
Ik snap jou niet. Denk dat ik hier te oud voor ben geworden
De negatieve reacties op mij haha! Zoals dat ik een lul ben en geniepig en zo. Dat had ik je zonet ook verteld dacht ik. De reacties van paux interesseren mij, vond het best een interessante casusquote:Op woensdag 17 juni 2015 00:36 schreef Queller het volgende:
[..]
Maar als het je niet interesseert, waarom open je dan een topic
Of is het eigenlijk zo dat je eigenlijk alleen wilt horen dat je een goede gast bent en er wel mee weg komt?
Ik snap jou niet. Denk dat ik hier te oud voor ben geworden
Je noemde jezelf een lul, dat herhaalde ik alleen maar.quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:35 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar betekent dat, dat ik niet mag zeggen dat de reacties mij niets interesseren omdat ik het al verwacht? Bedankt dat je me een lul noemt! Tevens hoef ik geen schouderklopje, either way, dit is te ver off-topic.
Dank je! En ja, het BW ken ik, echter wist ik niet of er sprake was van een ovk, want niets getekend..ik ging daar gewoon zitten. In die zin vond ik het interessant of er dan alsnog een ovk is aangegaan conform art 3:37 BW, dan is er gekeken naar mijn gedraging.quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat het moreel verwerpelijk is zijn we inmiddels al uit, maar op zich stelt TS geen verkeerde vraag. Hij wilt weten wat de consequenties zijn van niet betalen.
Die vraag is beantwoord door o.a Pax. Volgens het BW dient TS zich te houden aan de gemaakte afspraak.
Ik neem aan dat je een bewijs van deelname hebt gekregen of een certificaat? Als dat zo is dan heb je in de rechtbank vrij weinig te vertellen, ook al sta je dan niet op een presentielijst.quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:40 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Dank je! En ja, het BW ken ik, echter wist ik niet of er sprake was van een ovk, want niets getekend..ik ging daar gewoon zitten. In die zin vond ik het interessant of er dan alsnog een ovk is aangegaan conform art 3:37 BW, dan is er gekeken naar mijn gedraging.
Sorry, maar die negatieve reacties raken mij niet. Daarnaast, jij noemt mij een lul, impliciet dan wel expliciet. Je zegt zelf ook 'je bent toch ook gewoon een lul als je niet betaald'. En ik noemde mezelf geen lul, ik probeerde te zeggen dat ik ondanks het anders beantwoorden of ik geniepig een cursus wil volgen, alsnog zulke reacties zou krijgen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je noemde jezelf een lul, dat herhaalde ik alleen maar.
Ik zou in jouw plaats ook zeggen dat het me niet interesseerde, want anders klopt het plaatje natuurlijk niet. Anders zou je toch nog iets van een geweten blijken te hebben.
Nee dat niet! Mijn naam is later wel opgeschreven, dus of course ook ooggetuigen!quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een bewijs van deelname hebt gekregen of een certificaat? Als dat zo is dan heb je in de rechtbank vrij weinig te vertellen, ook al sta je dan niet op een presentielijst.
Inmiddels kun je ook topics storneren. Met een slotje. Geen bank voor nodig.quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan toch alleen met automatische incasso?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |