Ah we gaan dus Zweden achterna .. waar bij geen sexe verschil meer mag.quote:Nederlander wordt seksloos
Van welke sekse een burger is, moet van zo veel mogelijk overheidsdocumenten verdwijnen.
Dat bepleit een Kamermeerderheid van in elk geval VVD en PvdA. De regeringspartijen willen dat de staatscommissie die zich over de vernieuwing van het familierecht buigt, onderzoekt hoe dit het beste kan.
VVD-Kamerlid Van Wijngaarden vindt het vermelden van ’m/v’ niet meer van deze tijd. Veel mensen voelen zich niet duidelijk man of vrouw of willen het niet per se vermeld hebben. De VVD noemt als voorbeeld het rijbewijs, waarbij het er alleen om zou moeten gaan of je kan rijden of niet.
„Transgenders, mensen met een zogeheten intersekse conditie en mensen die zich niet duidelijk man of vrouw voelen, ervaren nu juridische en maatschappelijke druk om een geslacht op te geven”, zegt Van Wijngaarden.
bron voorkantpagina van de Telegraaf
Hoezo zijn transgenders sneue mensen?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:25 schreef Lambiekje het volgende:
Transgender zijn ook wel erg sneue mensen.
Uiteraard. Allemaal voor de aandacht.quote:
Omdat hij wil dat anderen eindelijk ook seksloos door het leven zouden gaan. Net als hij.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:34 schreef jatochneetoch het volgende:
Waarom heb je de e uit de titel gehaald?
het is misgegaan vanaf kriskros jumpquote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:42 schreef Orwell het volgende:
laats een jochie/ meisje van 10 op tv, die transgender was.. en bij hem/ haar zat nog een transgender in de klas...
wtf?!
waar stopt deze waanzin?
"ik voel me een meisje"
Dan vraag ik me altijd af: hoe weet je dat? hoe weet je hoe dat voelt dan, being a girl..?
Waarom wordt zo'n, in aanleg, schizofrene opvatting zo 'serieus' en 'voor waar' aangenomen door de hedendaagse opinie/ psychiatrie?
En waarom lopen hippe jonge mannen nu met een te strakke broek, met daarover een soort jurk-achig lang T-shirt (met cleavage), met een te getrimde George Michael-baard en make-up op..?
... die mist inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:34 schreef jatochneetoch het volgende:
Waarom heb je de e uit de titel gehaald?
fokking faggots die rappersquote:Op woensdag 17 juni 2015 00:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het is misgegaan vanaf kriskros jump
Ja precies. Er is een gay-transgender-hype gaande heb ik het idee. Ik heb niks tegen ze maar het wordt ons door de strot geduwd, wie weet waarom en met welke agenda (ik heb wel een idee). It's the new normal, hou op schei uit zeg maar het gros vreet het als zoete koek.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:42 schreef Orwell het volgende:
laats een jochie/ meisje van 10 op tv, die transgender was.. en bij hem/ haar zat nog een transgender in de klas...
wtf?!
waar stopt deze waanzin?
"ik voel me een meisje"
Dan vraag ik me altijd af: hoe weet je dat? hoe weet je hoe dat voelt dan, being a girl..?
Waarom wordt zo'n, in aanleg, schizofrene opvatting zo 'serieus' en 'voor waar' aangenomen door de hedendaagse opinie/ psychiatrie?
En waarom lopen hippe jonge mannen nu met een te strakke broek, met daarover een soort jurk-achig lang T-shirt (met cleavage), met een te getrimde George Michael-baard en make-up op..?
Waarom? Niet per ongeluk, want je hebt hem ook verwijderd uit de kop van het bronartikel.quote:
Wat een intolerante ultra fascistische denkbeelden hou jij erop na zeg.quote:Op woensdag 17 juni 2015 08:32 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Niet weten dat de homo agenda bedoeld is om de blanke cultuur om zeep te helpen.
Niet gezien volgens mij... Maar; waar maak je je dan druk om als het een hype is die overwaait, waarom noem je het dan eenquote:Op woensdag 17 juni 2015 08:41 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Ik weet niet of je die documentaire hebt gezien, over tourettes, maar ik krijg het zelfde idee hierbij.
Het is gewoon een hype, die over een paar jaar overgewaaid is.
Omdat het geprobeerd wordt, maar gelukkig door import van nieuwe geloven. Gaan we de strijd aan met de secularisatie.quote:Op woensdag 17 juni 2015 08:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niet gezien volgens mij... Maar; waar maak je je dan druk om als het een hype is die overwaait, waarom noem je het dan een_! "Agenda om de blanke cultuur om zeep te helpen"
_!
En door wie is deze agenda dan weer opgesteld?quote:Op woensdag 17 juni 2015 08:55 schreef Ali-Chemicali het volgende:
door import van nieuwe geloven. Gaan we de strijd aan met de secularisatie.
Media, natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2015 08:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
En door wie is deze agenda dan weer opgesteld?
Oké. Dus de overheid heeft een homo-agenda en de media een anti-secularisatie-agenda en die bieden tegen elkaar op?quote:
Die link kan je wel maken, aangezien de media grotendeels staatsi is . Maar ik zei niks over een anti-secularisatie beleid dat maak jij ervan.quote:Op woensdag 17 juni 2015 08:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oké. Dus de overheid heeft een homo-agenda en de media een anti-secularisatie-agenda en die bieden tegen elkaar op?
Dit is dus geen beleid?quote:Op woensdag 17 juni 2015 08:55 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Omdat het geprobeerd wordt, maar gelukkig door import van nieuwe geloven. Gaan we de strijd aan met de secularisatie.
Ben ik de enige die hier geen probleem in ziet?quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:12 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Doormiddel van secularisatie en homo propoganda wordt geprobeerd onze cultuur te vernietigen.
ALs je homo bent geworden, en/of Allochtoon is dat logisch.quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:15 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier geen probleem in ziet?
Oké ... Maar waarom zeg je dan dit:quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:12 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Doormiddel van secularisatie en homo propoganda wordt geprobeerd onze cultuur te vernietigen.
Dat bijt elkaar dan toch? Waarom die 'gelukkig'?quote:Op woensdag 17 juni 2015 08:55 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Omdat het geprobeerd wordt, maar gelukkig door import van nieuwe geloven. Gaan we de strijd aan met de secularisatie.
Lees eens terug hoe het gesprek verliep.quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:11 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Zeg ik dat? quote maar het stukje waarin ik dat zeg//
Ultrafascistische mening, fear mongering en psyop! Bah!quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:12 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Begrijpend lezen schat, lees het nog 10x dan snap je het misschienquote:Op woensdag 17 juni 2015 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oké ... Maar waarom zeg je dan dit:
[..]
Dat bijt elkaar dan toch? Waarom die 'gelukkig'?
Jij bent de facist, gunt mij niet een mening?quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Lees eens terug hoe het gesprek verliep.
Jij zei: door import van nieuwe geloven. Gaan we de strijd aan met de secularisatie.
Copycat zei: En door wie is deze agenda dan weer opgesteld?
Waarop jij zei: Media, natuurlijk
Ergo: de medio gaat de strijd aan met de secularisatie? Misschien het Urk's Dagblad of De Staphorst Standaard, maar dan houdt het wel op hoor.
[..]
Ultrafascistische mening, fear mongering en psyop! Bah!
Lieverd, als jij dan eerst begon met begrijpend en coherent schrijven ...quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:17 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Begrijpend lezen schat, lees het nog 10x dan snap je het misschien
Homo word je niet.... Allochtoon word je ook niet.quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:16 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
ALs je homo bent geworden, en/of Allochtoon is dat logisch.
Nee jij!quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:18 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Jij bent de facist, gunt mij niet een mening?
Wat de fuck is een psyop
Verandering hoeft niet altijd goed te zijn, kijk naar de seksuele revolutie, en de uitbraak van aids.quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee jij!En ik gun je best een mening, maar ik zeg eerlijk dat ik het een verwerpelijke mening vind
Intolerant.
We zitten hier toch in BNW? Lees je eens in. Je bent slachtoffer van een conservatieve groep gelovigen die je indoctrineren om verandering tegen te gaan.
Toch denk ik dat de atheïstische wind veel toleranter is dan de geheimzinnigheden die een geloof met zich mee brengt.quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:21 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Nieuwe abrahamitische geloven liggen dichter bij onze Christelijke cultuur, dan de atheïstische wind die er nu waait. Met al zijn excessen en decadentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |