Dat klinkt meer als mijn soort mensquote:Op donderdag 18 juni 2015 16:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb bij de universiteit bij biologie gewerkt, daar stonden docenten college te geven in outfits die ik zelfs niet eens meer voor klusjes in de tuin zou aantrekken. Het meest fantastisch was mijn sollicitatiegesprek daar. Ik zit daar met een oudere man mijn gesprek te houden, hij heeft koffie met suiker en gebruikt het pootje van zijn bril om even te roeren
Gatverquote:Op donderdag 18 juni 2015 16:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb bij de universiteit bij biologie gewerkt, daar stonden docenten college te geven in outfits die ik zelfs niet eens meer voor klusjes in de tuin zou aantrekken. Het meest fantastisch was mijn sollicitatiegesprek daar. Ik zit daar met een oudere man mijn gesprek te houden, hij heeft koffie met suiker en gebruikt het pootje van zijn bril om even te roeren
quote:Op donderdag 18 juni 2015 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s13qsvtuOLLP
Ik had zondag tijdens de prijsuitreiking op de golfclub een jurk aan en ik droeg hakjes....quote:Op donderdag 18 juni 2015 17:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb jarenlang als bijbaantje in mantelpakjes enzo als hostess op beurzen gewerkt en mensen herkenden me niet als ik ze daarna als mezelf tegenkwam ( en nee, ik liep er niet extreem bij)
herkenden ze je wel?quote:Op donderdag 18 juni 2015 17:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had zondag tijdens de prijsuitreiking op de golfclub een jurk aan en ik droeg hakjes....![]()
begin met lage pumps met stevige hak van een comfortabel merk en neem een paar met band over de wreef, dan wiebel je niet zo. Die turquoise pumps zijn mijn enige paar zonder wreefband en ik draag sowieso haast nooit pumps. Laarzen met hakken vind ik fijner, met een chique zomerfeestje heb ik een beetje een probleem qua schoenen, denk ikquote:Op donderdag 18 juni 2015 18:15 schreef just me het volgende:
Het hoofd erboven was hetzelfde gebleven, alleen mijn haren nog nat van het douchen. Ik vind jurkjes en rokjes steeds leuker worden maar pumps... daar heb ik nooit op leren lopen, maar wie weetIk heb wel clarks gepast hoor maar die waren te hoog voor mij!
Ik zou echt schijt hebben aan de kleding eisen. Netjes en waar je je fijn in voelt.quote:Op donderdag 18 juni 2015 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als mijn soort mens
Inderdaad, het is belangrijk dat je je prettig voelt in je kleding, als je je ergens niet op je gemak in voelt straal je dat ook uit.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou echt schijt hebben aan de kleding eisen. Netjes en waar je je fijn in voelt.
Als je er zelf blij mee bent, ben ik het ookquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een outfit
Groen/blauwe rok, heel licht roze shirt en wit (niet spierwit) jasje. Hakjes eronder en klaar.
Hoe vaak heb je die uitspraak in je leven al tegen je eigen dochter gedaan?quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:52 schreef Deisyy het volgende:
Als je er zelf blij mee bent, ben ik het ook
Ik heb de kleding voor mijn dochter uitgekozen tot ze een jaar of 9 was en daarna besloot ze dat zelf te doen, het liefst koos ze voor jongenskleren, ruime broeken, ruime truien en shirts en gympen, toen kon ik de woorden "Als jij er blij mee bent, ben ik dat ook" niet over mijn lippen krijgen, maar liet ik haar wel de ruimte haar eigen smaak te volgen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je die uitspraak in je leven al tegen je eigen dochter gedaan?
Succes morgen Ieni, het gaat je lukkenquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een outfit
Groen/blauwe rok, heel licht roze shirt en wit (niet spierwit) jasje. Hakjes eronder en klaar.
Mooi die ontwikkeling van kind tot volwassene. En de manier waarop je dat in elke levensfase op een andere manier begeleid. Die laatste zin dat droop er zo vanaf in je eerste reactie.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de kleding voor mijn dochter uitgekozen tot ze een jaar of 9 was en daarna besloot ze dat zelf te doen, het liefst koos ze voor jongenskleren, ruime broeken, ruime truien en shirts en gympen, toen kon ik de woorden "Als jij er blij mee bent, ben ik dat ook" niet over mijn lippen krijgen, maar liet ik haar wel de ruimte haar eigen smaak te volgen.
Vanaf haar 14 ging ze steeds meer voor meisjeskleding kiezen en was het niet nodig om die woorden uit te spreken. Nu heeft ze een totaal andere kledingsmaak dan ik, maar als ik tegen haar zou zeggen "Als jij er blij mee bent, ben ik het ook" doorziet je me meteen en zegt "Je vindt er dus niets aan".
En het was echt aardig bedoeld, maar ik ga er maar van uit dat Ieniemienie dat ook zo opvat.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mooi die ontwikkeling van kind tot volwassene. En de manier waarop je dat in elke levensfase op een andere manier begeleid. Die laatste zin dat droop er zo vanaf in je eerste reactie.
Heet ze leniquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Succes morgen Ieni, het gaat je lukken
Mijn buurmeisje heet i.e.f.k.e. (zonder de puntjes dan, maar dat is ivm Google), op haar geboortekaartje stond de naam met een hoofdletter geschreven: I.e.f.k.e., waardoor veel mensen dachten dat ze Lef.ke heettequote:
Ik had ooit een doosje met roze muisjes als geboorte kaartje en dat was Sofie. Ik zei tegen iemand "wie noemt haar dochter nou Softie" Het letter type hielp nietquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje heet i.e.f.k.e. (zonder de puntjes dan, maar dat is ivm Google), op haar geboortekaartje stond de naam met een hoofdletter geschreven: I.e.f.k.e., waardoor veel mensen dachten dat ze Lef.ke heette
Met zo'n sierlijk gulden-f ? Nog erger is Sop-hiequote:Op donderdag 18 juni 2015 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had ooit een doosje met roze muisjes als geboorte kaartje en dat was Sofie. Ik zei tegen iemand "wie noemt haar dochter nou Softie" Het letter type hielp niet
Ik weet het niet meer. Maar ik zag Softiequote:Op donderdag 18 juni 2015 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met zo'n sierlijk gulden-f ? Nog erger is Sop-hie
Dat was de populairste meisjesnaam in 2014.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Met zo'n sierlijk gulden-f ? Nog erger is Sop-hie
De meeste namen zijn kut.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was de populairste meisjesnaam in 2014.
Grote kans als je zoiets op OUD roept, dat er een hoop dames boos op je gaan worden. Gelukkig bedoelde je het aardig.
Beter ja, want je zou al die kutnamen maar moeten onthouden, en spellen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Beter had iedereen een nummer. Op volgorde van geboorte.
Volgens mij heet hij Bob.quote:
Ik vind Sofie geen onaardige naam, maar de spelling is lastig. Sofie wordt Softie en Sophie wordt Sop-hie.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was de populairste meisjesnaam in 2014.
Grote kans als je zoiets op OUD roept, dat er een hoop dames boos op je gaan worden. Gelukkig bedoelde je het aardig.
Vreselijk die namen van die kinderen. Doe normaalquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Sofie geen onaardige naam, maar de spelling is lastig. Sofie wordt Softie en Sophie wordt Sop-hie.
Het is ook niet de naam van mijn dochter, maar ik vind Sofie geen onaardige naam. Ik wilde niet van die top-10 namen voor mijn kinderen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Vreselijk die namen van die kinderen. Doe normaal
Wat ik in mijn familie heb: Kyannna, Yaling, Kenzoquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook niet de naam van mijn dochter, maar ik vind Sofie geen onaardige naam. Ik wilde niet van die top-10 namen voor mijn kinderen.
In mijn vriendenkring zitten achterlijk veel kinderen met de naam Sanne. Dat was ook ooit een tijdje heel populair.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:30 schreef Soury het volgende:
Wat ik in mijn familie heb: Kyannna, Yaling, Kenzo
Niks mis mee. Gewoon okquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In mijn vriendenkring zitten achterlijk veel kinderen met de naam Sanne. Dat was ook ooit een tijdje heel populair.
Ja en?quote:
Ook niet mijn smaak, maar dat is Sanne ook niet, een jaar of 5 geleden zaten er in elke basisschoolklas wel 3 Sannes.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik geen verstand van. Maar doe normaal wel, als je een boeren porum hebt.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook niet mijn smaak, maar dat is Sanne ook niet, een jaar of 5 geleden zaten er in elke basisschoolklas wel 3 Sannes.
Toen mijn dochter geboren was lag er bij mij op zaal een vrouw die ook een dochtertje had gekregen, Heaven Leigh (Heavenlyquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik geen verstand van. Maar doe normaal wel, als je een boeren porum hebt.
Queeny was scharrel van mijn broer zijn zoon.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen mijn dochter geboren was lag er bij mij op zaal een vrouw die ook een dochtertje had gekregen, Heaven Leigh (Heavenly)Rebecca.
Leuke naam voor een hondquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Queeny was scharrel van mijn broer zijn zoon.
Zelfs dat nietquote:
achterlijk veel is nog altijd beter dan veel achterlijkquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In mijn vriendenkring zitten achterlijk veel kinderen met de naam Sanne. Dat was ook ooit een tijdje heel populair.
Vreselijk.Gelukkig zetten ze het op de muur en weet je hoe je het moet spellenquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn achternichtje en -neefje hebben hun kinderen ook van die prachtige namen als Jayden en Jayla enzo gegeven, mijn tante had geen idee hoe ze dat moest uitspreken of spellen
Als mensen gaan vragen hoe je het uit moet spreken is het wat mij betreft een verkeerde keuze.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn achternichtje en -neefje hebben hun kinderen ook van die prachtige namen als Jayden en Jayla enzo gegeven, mijn tante had geen idee hoe ze dat moest uitspreken of spellen
Kenzo en zijn broertje Kendat.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Of Kennie.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als er nog een broertje komt: Kenwaar?
Of Wilnie, maar dan is het niet meer duidelijk dat het broertjes zijnquote:
je zou toch denken dat ouders er over nadenken, dat zou je denken ...quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vond het namen geven aan de kinderen best moeilijk ze zitten toch een leven lang mee opgescheept en als ouder zit je eraan vast.
Je moet ook aan de achternaam rekening houdenquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vond het namen geven aan de kinderen best moeilijk ze zitten toch een leven lang mee opgescheept en als ouder zit je eraan vast.
Die grap van Theo Maassen. Hoe heede gij? Whitney!quote:
De laatste letter van de voornaam en de eerste letter van de achternaam hetzelfde is nooit echt handig.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet ook aan de achternaam rekening houden
quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die grap van Theo Maassen. Hoe heede gij? Whitney!
Mo_Muffinquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De laatste letter van de voornaam en de eerste letter van de achternaam hetzelfde is nooit echt handig.
Geen idee maar ik heb een achternaam waar je over na moet denken.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De laatste letter van de voornaam en de eerste letter van de achternaam hetzelfde is nooit echt handig.
Je verwacht het wel, maar af en toe .....quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:48 schreef just me het volgende:
[..]
je zou toch denken dat ouders er over nadenken, dat zou je denken ...
Ik ken iemand met de achternaam Vet, zijn voornaam is Corquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh shit, ik bedoel natuurlijk laatste letter van de voornaam.quote:
Mooi hequote:Op donderdag 18 juni 2015 22:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die grap van Theo Maassen. Hoe heede gij? Whitney!
Succes vandaag Ynymynymuis!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben naar den Haag.
Mijn ouders hebben mij en mijn twee broers Friese namen gegeven ondanks dat we geen connectie hebben met Friesland. Ik heb wel al mijn hele leven last dat iedereen mijn naam met een i schrijft dan met een y. Maar dat is omdat de naam met een i populairder is dan met een y. owja y is origineel.![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:56 schreef MadMaster het volgende:
Over verbasterde namen gesproken, ik heb gisteren hullie gezien:
[ afbeelding ]
Weet niet zeker of ik daardoor vannacht raar gedroomd heb...
Creepy!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:56 schreef MadMaster het volgende:
Over verbasterde namen gesproken, ik heb gisteren hullie gezien:
[ afbeelding ]
Weet niet zeker of ik daardoor vannacht raar gedroomd heb...
Mijn eigen kiezen zitten nog op hun plek...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Creepy!Zaten je tanden nog wel in je mond toen je wakker werd?
Hoe was Kiss, kon je het een beetje volhouden?
Meh, teleurstellend dus, jammer, vooral als je liever met je snotneus op de bank had gezeten.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn eigen kiezen zitten nog op hun plek...
Wat KISS betreft, zie mijn bijdrage in MUZ / KISS - Er was eens...of nog steeds?
Ik heb het volgehouden, zij niet meer...
MM de Bom de kindervriend.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:59 schreef MadMaster het volgende:
Wat KISS betreft, zie mijn bijdrage in MUZ / KISS - Er was eens...of nog steeds?
Ik heb het volgehouden, zij niet meer...
Ik maak er gewoon een tripple crosspost (kan dat eigenlijk wel?) van:quote:
Ik zit op mijn werk, dus laat ik deze maar aan me voorbij gaan :dquote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik maak er gewoon een tripple crosspost (kan dat eigenlijk wel?) van:
Kijk, luister en huiver...
En ja, ik ben geen cameraman van beroep, maar vanwege Paul's 'stem' vond ik dat ik dit even moest delen...
En wat heb je aangetrokken? Dat grijze stippenjurkje?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben naar den Haag.
Mijn ouders hebben mij en mijn twee broers Friese namen gegeven ondanks dat we geen connectie hebben met Friesland. Ik heb wel al mijn hele leven last dat iedereen mijn naam met een i schrijft dan met een y. Maar dat is omdat de naam met een i populairder is dan met een y. owja y is origineel.![]()
Ymker natuurlijk...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:37 schreef drakin het volgende:
[..]
En wat heb je aangetrokken? Dat grijze stippenjurkje?
Yfke? Yldau? Ylse? Ytje?
Andere hoek, misschien was het geluid daarom wel anders...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, dus laat ik deze maar aan me voorbij gaan :d
Deze ga ik wel even luisteren als ik thuis ben
Muizen moeten niet bij bijen komen, rotbeestenquote:
Euh... Te lang boven de hete bijenwas gehangen?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Muizen moeten niet bij bijen komen, rotbeesten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh... Te lang boven de hete bijenwas gehangen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
In tegenstelling tot jouw beeld bij Iemie, heb ik jou nooit als draak (laat staan drakin) beschouwd.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien een enorme deceptie voor je, maar:
Drakin is maar een bijnaam, ik lust je ook wel zonder ketchup
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:27 schreef drakin het volgende:
[..]En rauw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Nee, liever geroosterdquote:
Gek, ik heb jou altijd wel als Mad beschouwdquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jouw beeld bij Iemie, heb ik jou nooit als draak (laat staan drakin) beschouwd.
Dus nee, geen deceptie...
Dat is niet hoe zijn naam bedoeld is.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Gek, ik heb jou altijd wel als Mad beschouwd
Ja, dat blijkt ook uit het beeld dat je hebt van Iemie.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Gek, ik heb jou altijd wel als Mad beschouwd
Moe ik nu serieus denken dat je me serieus daartoe in staat achtquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt ook uit het beeld dat je hebt van Iemie.
Vind je het moeilijk om hoofd- en bijzaken (of in relatie tot Fok werkelijkheid en fictie) van elkaar te scheiden...?
Ok, Ie'mie dan, verder ga ik niet...quote:
Moe we dit hele gesprek überhaupt serieus nemen?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Moe ik nu serieus denken dat je me serieus daartoe in staat acht
uiteraard, het is toch internetquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moe we dit hele gesprek überhaupt serieus nemen?
Dat wist ik zodra ik het insprak en hier postte, maar zo erg is het ook nietquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hier kom je nooit meer vanaf Dees
Deed je toch al?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ok, Ie'mie dan, verder ga ik niet...
[..]
Moe we dit hele gesprek überhaupt serieus nemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Deed je toch al?Hoe doet hij dat toch hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Het is een unieke eigenschap.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Geen tijd om nu te kijken (en ook eigenlijk helemaal geen KISS-fan), maar ik zal deze clip later vandaag zeker nog eens gaan checken. Erg leuk dat je bij al die concerten opnames maakt.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:32 schreef MadMaster het volgende:
Ik maak er gewoon een tripple crosspost (kan dat eigenlijk wel?) van:
Kijk, luister en huiver...
En ja, ik ben geen cameraman van beroep, maar vanwege Paul's 'stem' vond ik dat ik dit even moest delen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |