ja, daar grotendeels wel weer.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wat zijn ze daar van plan?
En Kijfhoek - Maasvlakte, is dat al onder 25 kV?
Oké, duidelijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
145/146 zijn de monocourante versies (enkel 15 kV), 185 lust ook 25 kV en 186 lust ook nog 1,5 kV en 3 kV.
15kV lust die 185 toch ook wel.quote:
Zet er dan een Vectron voor (BR 193)quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oké, duidelijk.
Zal die 147 dan 111/112/113 gaan vervangen op den duur?
Maar meer een 186 hoeft de ICB helemaal geen locwissel meer in principe.
Klopt.quote:15kV lust die 185 toch ook wel.
Om het ooit allemaal om te gooien naar 25KV.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wat zijn ze daar van plan?
En Kijfhoek - Maasvlakte, is dat al onder 25 kV?
Prima, altijd prima. Wat meer variatie op het spoor is prima.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:07 schreef James1988 het volgende:
[..]
Zet er dan een Vectron voor (BR 193)
Een Prima (2) lijkt mij ook primaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Prima, altijd prima. Wat meer variatie op het spoor is prima.
Niet zo gek: die worden gemaakt door Thales en toevallig is dat een van oorsprong Frans bedrijfquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:32 schreef James1988 het volgende:
Zo te zien op de illustraties worden het dezelfde grafdingen als die hier op de stations staan.
Ik denk van wel, waarom denk jij van niet?quote:Op maandag 15 juni 2015 10:11 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Die is niet afhankelijk van de pulsfrequentie.
Spoor UA zo te zien voor de trein op z'n kant: https://www.google.nl/map(...)/data=!3m1!1e3?hl=nlquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:53 schreef DriekOplopers het volgende:
Kan iemand vertellen (eventueel met spoornummers die ik op sporenplan.nl; kan vinden) waar die trein (ongeveer) op z'n kant ligt en waar die andere loc de bovenleiding heeft gemold?
Dank daarvoor.
Ik weet niet of je voor dat korte kutstukje een nieuw onderstation nodig zou hebben. 15 kV is best sterk, je kunt zo 25 à 30 km van een onderstation af zitten.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:44 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Omdat er speciaal daarvoor een extra onderstation gebouwd zou moeten worden. De rest van Duitsland, Oostenrijk, Zweden, Zwitserland en Noorwegen hebben al een apart elektriciteitsnetwerk voor Bahnstrom. Het enige voordeel van 15KV doortrekken tot aan Zevenaar is dat het materieel wat naar Arnhem gaat rijden bi-courant ipv tri-courant moet zijn maar of dat nou een showstopper is...
Thanks.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:01 schreef dennistd het volgende:
[..]
Spoor UA zo te zien voor de trein op z'n kant: https://www.google.nl/map(...)/data=!3m1!1e3?hl=nl
http://sporenplan.nl/figuren/tekeningen/ns_nummer/brd-zwd.gif (van onderaf de betuweroute omhoog volgen, linkerspoor)
Die met de bovenleiding heb ik geen foto's van kunnen vinden, dus is ook lastig te plaatsen
Treinen naar Zwolle zijn druk, vanuit Zwolle niet zo in ochtend. Go figure.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:24 schreef Erno-BE het volgende:
Even een vraag over Zwolle-Enschede:
Er komen sneltreinen in de spits, 's ochtends richting Zwolle, 's middags richting Enschede. Mijn vraag is of de stroom naar Enschede niet gelijk of zelfs groter dan de stroom naar Zwolle? Enschede is groter dan Zwolle en het nabijgelegen Hengelo heeft ook nog 80.000 inwoners. Daarnaast is volgens mij Saxion ook iets groter dan Wiendesheim dus zullen hbo'ers voornamelijk naar Enschede reizen. Zwolle heeft daarentegen wel meer treinaansluitingen.
Ik heb een foto van de achterbumper gemaakt. Een anaalplaat zeg maar. Thuis ff uppen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:40 schreef Prins_Pils het volgende:
Heeft ze zulke dikke stookjukken dat je die VIRM nog maar nét kunt zien ofzo? Dat je zo goed moet kijken?
Ik heb een businesscard, ik ben spoorloos.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:48 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd naar de onderliggende gedachte bij het opstellen van deze vraag. Kijken of er mensen zijn die SPOOR echt heel erg zouden missen of dat NS op het blad kan bezuinigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |