Kak, dat was wat ik moest herinneren!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
ohhhh jij durft met zo'n tt
btw, de volgende gooit die OP erin
Ik neem je niks kwalijk met dat gezuip van jequote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kak, dat was wat ik moest herinneren!
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kak, dat was wat ik moest herinneren!
Nee jij dan met al dat gevreet van jequote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik neem je niks kwalijk met dat gezuip van je
Wat liever? Nieuwe games?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:58 schreef KneusTeun het volgende:
die shenmue, MS en Sony sturen ze naar kickstarter en vervolgens in recordtijd 1 miljoen.
Dat was geen verrassing, naar misschien dat ze beiden is door moeten hebben dat we dat liever willen dan remakes.
dat doe jij erbij gvdquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee jij dan met al dat gevreet van je
Nee nee, speknekquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heul niet, zoveel Spareribs als jij lukt niet
Heb je die persco gekeken net?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.twitch.tv/nintendo/v/6181714
Vanaf 3.36 ongeveer, dat is wel heel erg tof
nope nopequote:
i second thatquote:
niet zoveel praatjes jonguhquote:
Volgende CoD WO1. Bommen droppen uit een luchtballonquote:Op woensdag 17 juni 2015 01:06 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat een aids!
Sla het ook wel over.
Man man man iedere keer die kanker exo shit future meuk.
Er komen dit jaar helemaal geen dikke shooters uit. Geen toffe COD geen Battlefield.quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:33 schreef PierreTT het volgende:
Volgende CoD WO1. Bommen droppen uit een luchtballon
Battlefield 4 is nu in de aanbieding, 25 euro geloof ik. Is dat het nog waard om te halen?quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:45 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Er komen dit jaar helemaal geen dikke shooters uit. Geen toffe COD geen Battlefield.
Goed moment om dan eens Halo weer op te pakken aangezien Halo 5 27 oktober komt.
Pak ea acces voor een jaar, daar zit ie ook in.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Battlefield 4 is nu in de aanbieding, 25 euro geloof ik. Is dat het nog waard om te halen?
Ja dit indd.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pak ea acces voor een jaar, daar zit ie ook in.
Is nog steeds wel vet mits je alle mappacks hebt.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:45 schreef PierreTT het volgende:
Battlefield 4 is nu in de aanbieding, 25 euro geloof ik. Is dat het nog waard om te halen?
BF 4 = $15,75quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Is nog steeds wel vet mits je alle mappacks hebt.
Is er nog meer in de aanbieding?quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
BF 4 = $15,75
BF 4 met premium = $30
Zo moeilijk hoeft die keuze niet te zijn
Hardline en Forzaquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Is er nog meer in de aanbieding?
Kon gisteren namelijk niks in de store zien om die niet laden.
Laatst ook eens naar gekeken, sluit je meteen voor een jaar af of gaat dat per maand?quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Pak ea acces voor een jaar, daar zit ie ook in.
Uhm, ik zeg een jaar en Gert zegt per maand. Dus je kan kiezenquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Laatst ook eens naar gekeken, sluit je meteen voor een jaar af of gaat dat per maand?
Telefoon is kapot gegaan heb nu een India SIM. doe even fb chat nigga.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt mijn whatsapp gelezen?
En nog steeds project cars niet binnen ..... ik geloof er niks meer van.quote:Op maandag 22 juni 2015 00:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
Vandaag 32-0 met de scout chopper in BF4![]()
Alles lukte, maar vergeet altijd filmpje te saven![]()
Alsof jij ooit Online bentquote:Op maandag 22 juni 2015 14:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En nog steeds project cars niet binnen ..... ik geloof er niks meer van.
Laatste tijd toch wel aardigquote:Op maandag 22 juni 2015 22:53 schreef Sharpdressedman het volgende:
Zuurpruimen
[..]
Alsof jij ooit Online bent![]()
Klassieker ditquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:16 schreef Rossdale het volgende:
https://nl.wikipedia.org/(...)%C2%ADtana%C2%ADtahu
Rechts bovenin de clip even afspelen voor de gesproken versie van het artikel![]()
Of gewoon hier even klikken:
https://upload.wikimedia.(...)tanatahu-article.ogg
En dat zegt ie niet ffquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Helaas sinds gister alweer aan den arbeid mien jung
Kende hem nog nietquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klassieker ditEiersnijder blijft overigens mijn favoriete van alle Wikipedia
DAT ZEG IK TOCH!quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En dat zegt ie niet ffGoede vakantie gehad?
Boh, goeie joekel inderdaad. Mooi dat het leuk was, kan nu al niet wachten tot septemberquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DAT ZEG IK TOCH!
Ja zekers, supertofBeetje bier drinken aan het zwembad en fiorentina steaks eten. Machtig mooi man
Zo'n joekel dus
[ afbeelding ]
Kost ook wel zo'n 80 euro maar toch
Zoiets had ik vorig jaar ook, 75 euro en man man man wat een stuk vleesquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DAT ZEG IK TOCH!
Ja zekers, supertofBeetje bier drinken aan het zwembad en fiorentina steaks eten. Machtig mooi man
Zo'n joekel dus
[ afbeelding ]
Kost ook wel zo'n 80 euro maar toch
Net weer terug in Nederland en dan jezelf meteen verpesten met ditquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:52 schreef Rossdale het volgende:
Ik zag een koe... BOEEEE... koe... BOEEEE.... Ik zag een koe...
Ach het is alweer juni, bijna carnaval toch?quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Net weer terug in Nederland en dan jezelf meteen verpesten met dit
Bijna weer Kermis in Tilburgquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach het is alweer juni, bijna carnaval toch?
Ach eerst krijg je dit schuin voor je deurquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bijna weer Kermis in Tilburg10 dagen weer ellende voor mn huis
Kreeg alweer een brief in de bus inderdaad. Vorig jaar was het wel leuk trouwens hoor, vanaf je balkon nog wat beats horenquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach eerst krijg je dit schuin voor je deur
http://www.woohahfestival.com/
Daar ben jij dan ook iets te upperclass voorquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:07 schreef Rossdale het volgende:
Vanaf je balkon lijkt me prima ja, maar het festival zelf lijkt me niet zo boeiend. Allemaal van die urban-rotzooi
quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:12 schreef Rossdale het volgende:
Je kunt op roze maandag je Gerard Joling shirt aan! Had speciaal voor roze glitters gekozen
Oh, wat ga jij hard huilenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:54 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag Advanced Warfare gekocht
Even een weekendje mijn TV uitschelden en dan weer snel doorverpatsen gok ik
2 uur geef ik jequote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:54 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag Advanced Warfare gekocht
Even een weekendje mijn TV uitschelden en dan weer snel doorverpatsen gok ik
S12 is ook full-auto, maar die schiet met badschuim ofzo, op meer dan 1 meter krijg je niet eens een hitmarkerquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:24 schreef Rossdale het volgende:
Weet niet of ik dat zo lang trek hoor zonder striker
Zwoele nachtenquote:
Je weet mijn vriend, werken met dit weer is geen pretjequote:Op maandag 29 juni 2015 23:44 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Zwoele nachten![]()
Lees, rot op naar je eigen helft want zweet me de pleuris![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |