abonnement Unibet Coolblue
pi_153937540
Mja, daarom draai ik het pas op een bobbin als ik de kleur ga gebruiken. Dan hoef ik het niet allemaal in 1 keer te doen. Nadeel daarvan is wel dat je in het begin dus niet door kan borduren omdat je steeds een kleur op moet winden. Maar dan kan je dus ook alvast een paar doen en de rest later.

Zo heb ik van pokemon dus 3 bakjes, 1 met volle strengen, 1 met kleuren op bobbin en 1 kleinere met kleuren die ik gebruik in de page.

Nijntje heeft maar 6 kleuren, lekker simpel. Die bewaar ik dan ook gewoon in de zak die erbij zat, niks geen bakjes. Wilde van het weekend verder gaan, maar toen zat ik ineens weer in minecraft op psvita. (Lekkere game om even aan de kant te leggen als baby aandacht vraagt.)
pi_153939000
Ik heb alles dus vantevoren op bobbins gedraaid, rotklusje idd, maar hoort bij de rottige voorbereidingen imho. Net al het omsingelen van de stof tegen mogelijk rafelen. Als je dat allemaal gedaan hebt, kan het fijne borduren écht beginnen.

Ik werd gisteren zo ontzettend happy van deze aanblik:

O+ O+ O+
pi_153940305
Ik heb ook wel alles voor het project waar ik mee bezig ben op bobbins. En dan in een doosje om alles bij elkaar te houden. Omzoomen doe ik niet, mijn ervaring is dat het rafelen best mee valt en ik zou niet weten hoe het moet :')

Fedde had er niet zon zin meer in vandaag maar best nog wat kunnen doen aan Zelda.... Ik denk dat ik misschien morgen wel een finish weer heb, maar dan mag ik niet aan de haed, lastig :@

Ach we zien wel!
  dinsdag 30 juni 2015 @ 00:14:58 #229
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_153942506
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 21:56 schreef Risu het volgende:
Mja, daarom draai ik het pas op een bobbin als ik de kleur ga gebruiken. Dan hoef ik het niet allemaal in 1 keer te doen. Nadeel daarvan is wel dat je in het begin dus niet door kan borduren omdat je steeds een kleur op moet winden. Maar dan kan je dus ook alvast een paar doen en de rest later.

Zo heb ik van pokemon dus 3 bakjes, 1 met volle strengen, 1 met kleuren op bobbin en 1 kleinere met kleuren die ik gebruik in de page.

Nijntje heeft maar 6 kleuren, lekker simpel. Die bewaar ik dan ook gewoon in de zak die erbij zat, niks geen bakjes. Wilde van het weekend verder gaan, maar toen zat ik ineens weer in minecraft op psvita. (Lekkere game om even aan de kant te leggen als baby aandacht vraagt.)
In het onderste donkere stuk zitten al 29 kleuren. Met al die confetti kan ik beter eerst bobbins wikkelen want anders is het geen doen. :')
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 07:06:12 #230
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_153945704
Deze maand niet zo vaak aan de pokemon gezeten......

Update juni
pi_153946015
En toch ziet het er al zo tof uit Patapon! *O*
pi_153946488
Zo nu even van limburg naar den haag dus nu heb ik eindelijk tijd om te reageren :P

@lijnloos: wat gaaf ziet de zelda er al uit. Nog heel even en dan is hij helemaal af *O*
Haha en je toch niet in kunnen houden met de haed :X ze zijn en blijven echt heel mooi om te doen O+

@shandaly: *O* jeeej hij is af *O* *O* _O_ Wat is hij mooi geworden O+
Veel plezier met je haed (en wat zijn gewone kruisjes leuk na zo'n moeilijke steken he ;) )

@patapon :elke steek die je doet is er 1 die je niet meer hoeft te doen :P leuk dat miauw (of hoe heet die kat nog eens ) al vorm begint te krijgen ;)

Ik ben nog steeds bezig met het zwart in deze pagina. Ik probeer elke dag wat steekjes te doen. Ookal doe ik er maar 30 ofzo, dan heb ik er wel weer een paar gedaan ;)

Heaven and earth designs heeft nu een paar patronen van de site afgehaald omdat iemand ze aan aan het geven is wegens copyright etc. En dat terwijl ze hun zaakjes juist super in orde hebben. De kaart van Middle earth is bv ervan af gehaald -O-
Ik vind het jammer dat 1 iemand zo het kan verpesten voor zo'n grote groep mensen.
Als je dus 1 patroon graag wilt, dan zou ik die snel kopen voordat iets ervanaf gehaald wordt.....
pi_153946646
Ja ik zag het vanochtend ook in de FB-groep langskomen, iets van Disney-figuren wat gemeldt was ivm schending van de rechten (wat bullshit was). Zo stom dat iemand het zo verpest idd :(
  † In Memoriam † dinsdag 30 juni 2015 @ 09:21:03 #234
43556 miss_dynastie
pi_153946728
Maar als ze het niet op orde hebben is dat toch onnodig? Het lijkt er dan op alsof ze het niet op orde hebben....
pi_153946765
Zover ik kon lezen hebben ze alle licenses aanwezig. Zij en de artiesten. Ik snap het dus ook niet. Maar wel heel erg jammer.
  † In Memoriam † dinsdag 30 juni 2015 @ 09:29:49 #236
43556 miss_dynastie
pi_153946843
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 09:24 schreef hermelien1989 het volgende:
Zover ik kon lezen hebben ze alle licenses aanwezig. Zij en de artiesten. Ik snap het dus ook niet. Maar wel heel erg jammer.
Maar iemand die zijn licenties volledig op orde heeft, heeft geen enkele reden om tot verwijdering over te gaan. Die laat gewoon zien dat het op orde is en klaar. Iemand die zégt alle licenties op orde te hebben maar dat stiekem toch niet heeft, heeft wel redenen om patronen offline te halen. Dat laatste lijkt me daarom aannemelijker.
pi_153946935
Ik heb een screenshot van wat hawd zegt, maar mijn internet is te traag hier om het erop te zetten.
pi_153946943
Ik meende begrepen te hebben dat ze sommige patronen eraf gehaald hebben omdat ze niet 100% zeker waren of fanart door de artiesten goed gelicenseerd waren. Om de artiesten te beschermen dus.

quote:
I have just been notified that there are certain parties that are reporting me to Disney, Warner Bros etc regarding Fan Art. The images that are in the likeness of famous characters are all legally licensed from artists. However, since there appears to be a vendetta so I will be removing images that are in the likeness of characters licensed with movies etc. as I want to also protect our artists that produce fan art. Again, these are all legally licensed but in respect this is my choice.
Evil Queen by Annya Kai has been removed. I have consulted with Annya who we hold the license with and we both agreed to remove it, so it is gone now.
Middle Earth Map removed.
IF anyone has a question about my licenses please feel free to contact any of the artists to verify.
pi_153947153
Mjah, vaag verhaal inderdaad... Uit bescherming voor de artiesten, kan me er wel wat bij voorstellen. Maar jammer is het wel als je net zo'n patroon had willen hebben.

Fedde helpt me vandaag door het patroon goed vast te houden:
:D
  † In Memoriam † dinsdag 30 juni 2015 @ 09:53:25 #240
43556 miss_dynastie
pi_153947181
Hmmm, ja, het klinkt heel vriendelijk, het beschermen van de artiesten, maar zij zijn de verkopende partij en dus ook degene die erover zullen worden aangesproken...

Ah, Lijnloos O+ Handiger dan een Q-snap zo :+ :D
pi_153947306
Het leidt wel heel erg af, zo'n mooi knulletje achter je patroon... O+ O+
pi_153947393
Oooh wat schattig O+

Ik denk dat michelle probeert om een aanklacht ozo te verkomen. Haed zal inderdaad als eerste aangesproken worden en in amerika kost zoiets gewoon heel veel geld....
Ik denk dat er nu een run komt op de hard copies of de mensen gaan het op illegale manier verkrijgen....
  Moderator dinsdag 30 juni 2015 @ 10:16:11 #243
382129 crew  Donna
pi_153947515
Awww, mijn eierstokken! :D
  dinsdag 30 juni 2015 @ 10:40:29 #244
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_153947863
Wat een schattige foto :D

Jammer van de patronen, ik had middle-earth ooit nog wel willen maken (waarschijnlijk nooit, maar toch :'))

Ik heb een updatefoto van mijn wip gemaakt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is al bijna iets te zien :D
In het echt is het echt al aardig wat, maar al dat wit in de achtergrond is bijna niet te zien op zo'n foto -O-
pi_153948279
Het is wel echt een monsterlijk groot project of niet Ceviche?! _O_

Mijn hulpje heeft het goed gedaan, net mijn eennalaatste page-finish:


Nog een paar honderd steekjes en dan is ie klaar :o
pi_153970587
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 09:52 schreef Lijnloos het volgende:
Mjah, vaag verhaal inderdaad... Uit bescherming voor de artiesten, kan me er wel wat bij voorstellen. Maar jammer is het wel als je net zo'n patroon had willen hebben.

Fedde helpt me vandaag door het patroon goed vast te houden: [ afbeelding ]
:D
Wat een mooi mannetje....en wat kan hij al goed helpen :Y
  † In Memoriam † woensdag 1 juli 2015 @ 17:54:07 #247
43556 miss_dynastie
pi_153983469
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 10:40 schreef Ceviche het volgende:
Wat een schattige foto :D

Jammer van de patronen, ik had middle-earth ooit nog wel willen maken (waarschijnlijk nooit, maar toch :'))

Ik heb een updatefoto van mijn wip gemaakt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is al bijna iets te zien :D
In het echt is het echt al aardig wat, maar al dat wit in de achtergrond is bijna niet te zien op zo'n foto -O-
Oh verrek, ik heb ff ingezoomd, maar je bent een stuk verder dan ik op het eerste gezicht dacht :o Goed bezig!
pi_153985877
Jeej *O* nog even lijnloos!!! (Of is hij stiekum al af? ;) )

Ik wilde vanavond lekker gaan borduren..... is mijn auto weer eens kapot gegaan. Alweer de dynamo kapot. Maar als alles goed is isbhij ju gerepareerd en zou hij het gewoon weer moeten doen.....
pi_153991193
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 19:54 schreef hermelien1989 het volgende:
Jeej *O* nog even lijnloos!!! (Of is hij stiekum al af? ;) )

Ik wilde vanavond lekker gaan borduren..... is mijn auto weer eens kapot gegaan. Alweer de dynamo kapot. Maar als alles goed is isbhij ju gerepareerd en zou hij het gewoon weer moeten doen.....
Bijna.... Hadden kraambezoek vanavond dus niks meer kunnen steken. Ik denk nog zon 300-400 steken. Hopelijk morgenochtend! *O*
pi_154000966
*O*



*O*

Nu legaal aan mijn Haed verder ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')