Dan ga je over mij heen in de ranglijst.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen thuis tegen Flinkstoned, feestje.
Mwa , je team is nog altijd veel beter dan de mijnequote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
VOlgende wedstrijden tegen BMG, wordt lastig in deze vorm
Laatste 4 wedstrijden is het 1 groot drama bij mij, krijg ze even niet aan de praat ofzoquote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa , je team is nog altijd veel beter dan de mijne
Toch kan het zomaar weer gaan lopenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laatste 4 wedstrijden is het 1 groot drama bij mij, krijg ze even niet aan de praat ofzo
Hoop het. Doelstelling wordt wel erg lastig zo.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toch kan het zomaar weer gaan lopen
Leuke wedstrijd ook welquote:
Voor mij is 2-3 erg matig.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:20 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Leuke wedstrijd ook wel![]()
Had alleen op gelijkspel gehoopt![]()
Tactiek voor morgen maar weer gewijzigd
Vond dat wedstrijdverslagje wel spannendquote:
Echt hè, eerste 9 binnen 6 puntenquote:
Uitgenodigd.quote:
Kan beter.quote:
quote:STUTTGART ONDANKS TRAININGSKAMP ONDERUIT
De ploeg van trainer waailap staat flink onder druk door de teleurstellende resultaten.
Stuttgart staat op de zestiende plaats in de competitie na opnieuw een nederlaag te moeten incasseren. Ditmaal was Hamburger SV te sterk (3-2, V).
De topscorer van Stuttgart, genaamd Harnik, staat op drie doelpunten en daarmee is alles wel gezegd.
Supporters van de club protesteerde onlangs nog door spandoeken op te hangen met teksten als: ''GA WEG ALS JE NIET WILT WERKEN VOOR JE GELD!''.
De clubleiding besloot de ploeg van waailap op trainingskamp te sturen, maar resulteerde desondanks niet in het gewenste resultaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |