Lekker elftalletje hoor. Had alleen immodebiel verkocht en iemand anders voor gehaald.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nog maar even Claudio Bravo binnengehaald.
De opruiming is wel voltooid, denk ik zo.
[ afbeelding ]
Heb ik geen haast bij, moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker elftalletje hoor. Had alleen immodebiel verkocht en iemand anders voor gehaald.
Ja koekoek, hoe moet ik hier punten tegen gaan pakken danquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nog maar even Claudio Bravo binnengehaald.
De opruiming is wel voltooid, denk ik zo.
[ afbeelding ]
Als er genoeg animo voor is zal er vast wel iemand zijn die nog een nieuwe competitie opstartquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:33 schreef GwaiLow het volgende:
Spelen jullie hierna nog een seizoen? Dan doe ik wellicht wel weer eens mee
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan moet Vasion nog 10 miljoen extra bieden
25 miljoen?quote:
Mijn opmerking was ronduit sarcastischquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
25 miljoen?![]()
19 miljoen is max, dus die 16 van mij is niet heel lachwekkend als je kijkt wat je voor 25 mil kan kopen.
Oke dan is het goed, succes zometeen hequote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn opmerking was ronduit sarcastisch
Moet goed komen. Heb een leuke speler voor je te koop staan. Doe een goed bod en je mag hem hebbenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:50 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oke dan is het goed, succes zometeen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |