Haha. Moet tegen Bayern dus die kans is wel vrij groot. Maar boeit me ook niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:19 schreef Vasion het volgende:
''Ik vlieg uit de beker''
Even jezelf indekken, pussys
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oefenwedstrijdje verloren tegen Freiburg
quote:SCHEIDS HEEFT ONS LATEN VERLIEZEN - SKEDJE
Het bestuur van HerthaBSC wilde vandaag een overwinning zien en stuurde de ploeg van trainer Wicky op trainingskamp.
Het resulteerde in een uitzege op Eintracht Frankfurt. Het gat tussen Eintracht en Hertha is nu slechts twee punten in het voordeel van Eintracht Frankfurt.
Scheidrechter Thorsten Kinhöfer deelde in de 42e minuut een rode kaart uit aan Seferovic. Volgens Skedje was dit een cruciaal moment in de wedstrijd.
Na afloop haalde Skedje flink uit naar de scheidrechter: ''Dit is niet te geloven. We staan met 1-0 voor en hadden de wedstrijd onder controle, totdat die eikel rood moest geven omdat Seferovic een duw geeft. Lachwekkend, maar erger is nog hoe de scheidsrechter ons bewust heeft laten verliezen in deze wedstrijd.''
Eintracht Frankfurt staat nu op de vijftiende plaats.
quote:THORSTEN KINDHÖFER: MIJN ASSISTENT ZAG NATRAPPEN SEFEROVIC
Haris Seferovic, de speler van Eintracht Frankfurt, kreeg een verassende rode kaart in de wedstrijd tegen HerthaBSC.
Seferovic stond de afgelopen dagen nog in de schijnwerpers, omdat Hannover96 interesse in de speler zou hebben. Mede omdat er geruchten zouden zijn dat de speler niet meer gelukkig is bij zijn club en een stap hogerop wilt.
Mario Been reageerde tijdens de nabeschouwing als volgt: ''Ik heb op Seferovic gelet en gezien dat hij onrustig speelde. Veel overtredingen maken en veel protesteren bij de scheids. Hij leek geïrriteerd. ''
Scheidsrechter Thorsten Kinhöfer werd voor de camera van Fok!sports geïnterviewd.
''Ik kan niet alles zien op het veld, daarvoor heb ik mijn assistenten. Ik gaf een vrije trap omdat Seferovic duwde, maar mijn assistent zag natrappen. Dus kon ik niet anders dan een rode kaart te geven.''
Dat zal de sleutel niet zijn. Zou je tactiek + evt formatie maar snel gaan veranderen. Nieuw masterplan bedenken. Je krijgt nu bijna net zoveel goeds tegen als dat je er maakt namelijk.quote:
Inderdaad, mijn beste spelers laat ik trainen.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:08 schreef RRuben het volgende:
Beter vlieg ik er meteen uit met de beker, die win ik toch nooit en dan kunnen m'n spelers voortaan mooi uitrusten
Zal je zien, win je nog van me vanavondquote:Op zondag 21 juni 2015 16:32 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn beste spelers laat ik trainen.
dit ga ik ook doen, mijn beste spelers zijn allemaal geel qua fitheid dus dat is niet zo goedquote:Op zondag 21 juni 2015 19:18 schreef Zhero het volgende:
Ik heb geef voor de bekerwedstrijd ook mijn beste spelers rust. Competitie vind ik belangrijker
.
quote:
Oefenwedstrijd 3-0quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Moraal ook nagenoeg onveranderd.
KaBuf gaat er morgen aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |