Sinds mijn intrede.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt de weg omhoog wel gevonden ja.
Resultaten om trots op te zijnquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds mijn intrede.
[ afbeelding ]
Niet tegen de misselijkste tegenstanders.
quote:POSITIE HAAGSE_PEITAH ZWAAR ONDER VUUR NA NEDERLAAG SCHALKE 04
De topper tussen Schalke 04 en Bayern München is in een 3-0 zege geëindigd voor Die Königsblauen.
Schalke 04 die al in de tweede minuut op voorsprong kwam, maakte het Bayern München, dat niet in een goede vorm zit, erg lastig.
Een kansloze 3-0 nederlaag als gevolg door onder andere een treffer van Huntelaar.
Hiermee heeft de titelfavoriet Bayern nu al drie wedstrijden op rij geen overwinning meer behaald.
De laatste zege van Die Rekordmeister is een overwinning tegen Eintracht Frankfurt (3-0).
quote:DRIE GOAL MODESTE TEGEN WERDER BREMEN
Een vermakelijk duel tussen 1899 Hoffenheim en Werder Bremen eindigde in een 4-1 overwinning voor 1899 Hoffenheim.
Door de drie doelpunten van Modeste kon de thuisploeg, dat nu op de zesde plaats staat, weer eens winnen. De laatste zege van de thuisploeg dateert alweer van speelronde 4 waarin Hoffenheim met twee doelpunten verschil te sterk was voor Hamburger SV.
Modeste: ''Dit had de ploeg nodig, dit hadden de supporters en nodig en ikzelf natuurlijk. Ik wist dat ik belangrijk kon zijn vandaag en ik voelde me goed. We hebben hiervoor gevochten en gekregen wat we verdienden!''
quote:SEM BLIJFT WINNEN MET WOLFSBURG
De ploeg dat dit seizoen als de 'sleeping giant' werd gezien blijkt dit seizoen wakker te zijn geworden.
Sem's Wolfsburg wist alleen in de eerste speelronde een nederlaag niet te voorkomen, de wedstrijden die daarop volgde leverde allen de volle buit op.
''Het is heel normaal om veel wedstrijden te winnen met Wolfsburg. Dat we bovenaan staan heeft voornamelijk te maken door het wankelen van de topploegen dit seizoen. Kijk maar naar Bayern München bijvoorbeeld.'' Sprak de winnende trainer na afloop van de met 2-1 gewonnen wedstrijd tegen Hertha BSC.
''We kunnen zeggen dat we aardig spelen, maar we moeten onszelf niet overschatten nu en reëel blijven''.
Hoe ben je daar achter gekomen?quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Die klootzak van Schalke ken ik volgens mij
naam lijkt erg veel op iemand die ik ken uit mn schooltijd.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe ben je daar achter gekomen?
Dat zou wel echt TE toevallig zijnquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
naam lijkt erg veel op iemand die ik ken uit mn schooltijd.
Het is wel het type om dat soort spelletjes te spelenquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zou wel echt TE toevallig zijn
Ja, het zou kunnen maar er spelen veel mensen dit speelquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is wel het type om dat soort spelletjes te spelen
Maar zijn naam is vrij uniek . Lijkt echt teveel op die naam daarquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, het zou kunnen maar er spelen veel mensen dit speel.
Stuur hem een berichtquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar zijn naam is vrij uniek . Lijkt echt teveel op die naam daar
Jullie waren goede vrienden begrijp ik.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij kan erin stikkn , was een klein kutmongooltje
perfect jaquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jullie waren goede vrienden begrijp ik.
Bij mij ook niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 00:26 schreef Zhero het volgende:
Dagelijkse shirtsponsor werkt niet meer bij mij.
Om welke speler gaat dit?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:42 schreef Sked het volgende:
Je zal toch met serieuze knaken moeten komen, Vasion
24 miljoen voor Hummels, grapjas.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond moet ik eindelijk weer eens gaan winnen hoor !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |