quote:WINNEND WOLFSBURG HARD ONDERUIT TEGEN HANNOVER96
Op voorhand leek een spannende wedstrijd te gaan worden tussen Hannover96 en Vfl Wolfsburg.
De ploeg van trainer Sem wist dat het een lastige wedstrijd zou worden, maar kon geen vuist maken tegen het veel te sterke Hannover96. En dat is een verassing, aangezien Vfl Wolfsburg op de eerste speelronde na al haar wedstrijden wist te winnen.
''De competitie blijft wel spannend zo. Wat ons geheim is? Ja, wat zal ik zeggen. Ik ben een trainer die durft aan te vallen en ik kijk niet op tegen de grote jongens. We tonen lef en daarom doen we het zo goed tegen de topploegen.'' Antwoordde de trainer Hannover96 in een interview van Fok!sports.
Na de zege op Wolfsburg staat de ploeg van Vasion nu op de gewenste zevende plek.
jwzquote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hamburger SV blijft trouwens verassen
Heb je geld gevraagd bij je sponsors?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:02 schreef RRuben het volgende:
Wtf m'n doelstelling is veranderd van 10de naar 9de... Hoezo dat nou weer
Ach je staat 1e, maak je niet druk.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:02 schreef RRuben het volgende:
Wtf m'n doelstelling is veranderd van 10de naar 9de... Hoezo dat nou weer
oh dan is dat het hahaquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach je staat 1e, maak je niet druk.
En inderdaad, als jij extra geld vraagt bij een sponsor dan kan je doelstelling omhoog gaan
ik wil wel, we moeten morgen ook tegen elkaarquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:23 schreef jarti66 het volgende:
Iemand oefenwedstrijdje?
Stuur maar een uitnodiging.
Done, 0-3 prima voorbereiding.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:35 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik wil wel, we moeten morgen ook tegen elkaar
damn... Jij hebt ook wel een aardig goed team trouwensquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:38 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Done, 0-3 prima voorbereiding.
En volland is verbeterd 98 nu
Ontslaan doen ze je toch nietquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goh, alweer verliesMoraal is totaal naar de kut en het bestuur is woest!
Klopt, dus lekker aan blijven modderenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ontslaan doen ze je toch niet.
Je mag Seferovic welquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt, dus lekker aan blijven modderenHeb gister twee versterkingen gehaald en ben nu voor een betere aanvaller aan het sparen.
Ja want trainingskamp is echt laf van wicky inderdaadquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:46 schreef Sked het volgende:
Hé Wicky, pleur eens op met dat trainingskamp
Doen ze vaak genoeg tegen Dortmund en Bayernquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Je tactiek afstemmen op tegenstanders.
Verkrachtquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doen ze vaak genoeg tegen Dortmund en Bayern.
Speelde laatst tegen een 6-3-1 opstelling, was geen doorkomen aan man
Heb je tijdens dat trainingskamp de scheids omgekocht ofzo?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:13 schreef Wicky15 het volgende:
Sorry Sked, moest trainingskampje doen. Vond het nu wel eens tijd voor mijn eerste overwinning.
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb je tijdens dat trainingskamp de scheids omgekocht ofzo?
Ik heb zojuist 0-0 gespeeld tegen SC fucking Paderborn 07.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vrees dat ik uit de beker vlieg tegen Wazaaa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |