quote:GÖTZE GEBLESSEERD AAN DE KANT
In de wedstrijd waarin Bayern München het thuis moest opnemen tegen Borussia Dortmund (1-1) had Die Rekordmeister, ondanks de weer verspeelde punten, een blamage te verwerken toen na acht minuten spelen Götze het veld geblesseerd moest verlaten. Na een pass te geven verzwikte hij heel ongelukkig zijn enkel.
De vedette van Bayern zal voorlopig niet meer in actie gaan komen. Voor hoelang precies is nog niet duidelijk.
Volgens mij was dit er vroeger nog niet hoor. Ik kan het mij niet herinneren in ieder geval.quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zal dit vroeger wel geweten hebben, maar is echt heel lang geleden
Je eerste pasquote:Op woensdag 17 juni 2015 20:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kon mijn eerste overwinning goed gebruiken
Dit geeft me wat vertrouwen voor bekerduel dat we ook spelenquote:Op woensdag 17 juni 2015 20:44 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Je eerste pas
Extra schande dat ik heb verloren
Dan gooi ik m'n taktiek helemaal omquote:Op woensdag 17 juni 2015 20:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit geeft me wat vertrouwen voor bekerduel dat we ook spelen
Geef me een seintje als er iemand niet kijkt. Meestal is iemand die we niet kennen wel inactief. Dan doe ik een Stegemannetjequote:Op woensdag 17 juni 2015 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, alleen wanneer een account inactief is.
De twee die wij niet kennen zijn best wel actief helaas.quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geef me een seintje als er iemand niet kijkt. Meestal is iemand die we niet kennen wel inactief. Dan doe ik een Stegemannetje
Sorry, waren wel twee penalty's van mij zag ik netquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:32 schreef Funel het volgende:
Vrij kansloos verloren van Zhero, dan maar winnen van de nummer 1.
Haha kom maar op, hopelijk ben ik niet zo slecht als ik de oefenduels tegen jouquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:40 schreef Funel het volgende:
Ah oefenpotje gewonnen en speler beter geworden, ben helemaal voorbereid om HSV de eerste nederlaag toe te brengen
Gewoon doorzetten joh. Ik heb ook pas 2 punten.quote:Op donderdag 18 juni 2015 01:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga wel zien wanneer de chef van Köln me eruitschopt, ga er geen moeite meer voor doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |