Dat bied weer iets perspectief voor morgenquote:
Ik mis mn 2 beste cv,s jaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat bied weer iets perspectief voor morgen
quote:HAMBURGER SV BLIJFT TROTSE KOPLOPER
Ook het duel tegen Schalke04 wist HamburgerSV te winnen.
De ploeg van trainer RRuben72 wist dat het een lastige uitwedstrijd zou worden, maar liet zich niet verleiden om anders te gaan spelen.
''We wisten dat Schalke04 moest winnen, dus hebben we daarop ingespeeld ja. Het is echter niet zo dat we defensiever zijn gaan spelen en het op de counter hebben gegokt.''
''Het team heeft voor elke meter gevochten en we mogen trots zijn om nog steeds bovenaan te staan.'' Aldus de trainer van HamburgerSV na afloop van het met 2-3 gewonnen duel in Gelsenkirchen.
De ploeg van trainer RRuben72 staat met drie punten voorsprong op de eerste plek boven Bayern München.
Kijk eens aanquote:
Ik wil welquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:45 schreef RRuben het volgende:
Gewoon weer winst hier en ik sta nu 3 punten los![]()
Wie komt oefenwedstrijdje?
Bij mij ook iemand +1quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:59 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
0-0 oefenpot pff..geis heeft zich wel verbeterd
Ik vrees zelf voor verlies, mijn team is slecht bezig sinds gisterquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen ratatataaaaaaaaaa tegen Haags. Zal wel weer een verlies worden.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, leef je maar uit op mijn cluppie, dit wordt helemaal niks
Heb er wel het geld voor, maar de interessante spelers zijn al gekocht of te duurquote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:32 schreef Zhero het volgende:
Misschien wat meer spelers kopen / verkopen?
haags kwartiertjequote:Op woensdag 17 juni 2015 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog een kwartiertje en dan de kraker tussen Dortmund-Munchen
Nee, alleen wanneer een account inactief is.quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:58 schreef hafcfan het volgende:
Haags kun je niet iemand kicken zodat er een team vrij is?
Die kan er ook nog wel bij in mijn ziekenboegquote:Op woensdag 17 juni 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
1-1
En Götze is geblesseerd voor Haags, genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |