Ja, we weten ondertussen wel waar jij je eerste 3 punter won.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:29 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Stand in de OP moet bijgewerkt worden, sta daar nog steeds laatste
Aardige speler maar te oud.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opperkleurder is lekker bezig, kocht even Zabaleta
Kan je bij OSM goed al aanvoerder gebruiken. Een broekie van 19 is niet goed en zal tegen je werken in de engine.quote:
Ja, als je geen andere goede speler van die leeftijd hebt kan je hem goed als aanvoerder gebruiken.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan je bij OSM goed al aanvoerder gebruiken. Een broekie van 19 is niet goed en zal tegen je werken in de engine.
Daar gaat het mij niet om, maar 10e staat beter als 18e.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, we weten ondertussen wel waar jij je eerste 3 punter won.
Hij wilde zelf ook naar Hannover, dus dat kwam goed uit.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:16 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens die Rus gekocht ..was aan het sparen voor die gozer en nu heb ik het eindelijk heb jij hem gekocht.
Ik heb tenminste een puntquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:15 schreef Zhero het volgende:
1-1 voor mij tegen Sked, niet ontevreden in een uitwedstrijd en tegen trainingskampje.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, meneer Porkbeans kent ook weer zijn plek. Nul - Drieeeee.
quote:HANNOVER96 ONTSNAPT AAN NEDERLAAG DANKZIJ BITTENCOURT
Dankzij een treffer in de 93e minuut wist Hannover96 te ontsnappen aan een nederlaag op eigen terrein. De nummer vier Hannover96 moest het thuis opnemen tegen het wankelende Bayern München.
Een wedstrijd waarin niet de grootste kansen werden gecreëerd, wist Die Rekordmeister in 86e minuut, door een treffer van Dante, dan toch de score te openen en daarmee de winst te pakken.
Echter wisten Die Roten nog een vrije trap te forceren die in de 93e minuut tot de late gelijkmaker leidde.
In de voorgaande wedstrijd tegen Fc Köln wisten Die Roten ook laat een doelpunt te maken via een vrije trap.
''Elk goed resultaat tegen Bayern is een bonus. Ik ben vooral blij dat we onze ongeslagen status nog even mogen voortzetten'' Zo sprak Vasion na afloop van het duel met Bayern (1-1).
quote:IK MOET EVEN BIJKOMEN - HAAGSE_PEITAH
Na afloop van de ontmoeting tussen Hannover96 en Bayern München wist de thuisploeg in de blessuretijd , door een doelpunt van Bittencourt, nog een punt te pakken.
''Ik ben witheet op dit moment. We zitten in een fase waar het niet heel lekker loopt en dan hoop je tenminste dat het even meezit. Ik denk dat ik even moet bijkomen nu en we morgen weer moeten focussen op de volgende wedstrijd.'' Sprak Haagse tegenover Fok!sport.
Matchwinner Bittencourt sprak vreugdevol na afloop: ''Deze wedstrijd was voor ons een test om te zien waar we staan. Ik kan zeggen dat we niet tevreden mogen zijn, er is nog veel werk aan de winkel, maar om toch nog op zo'n moment de treffer te maken, daar droom je van!''
Dat bied weer iets perspectief voor morgenquote:
Ik mis mn 2 beste cv,s jaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat bied weer iets perspectief voor morgen
quote:HAMBURGER SV BLIJFT TROTSE KOPLOPER
Ook het duel tegen Schalke04 wist HamburgerSV te winnen.
De ploeg van trainer RRuben72 wist dat het een lastige uitwedstrijd zou worden, maar liet zich niet verleiden om anders te gaan spelen.
''We wisten dat Schalke04 moest winnen, dus hebben we daarop ingespeeld ja. Het is echter niet zo dat we defensiever zijn gaan spelen en het op de counter hebben gegokt.''
''Het team heeft voor elke meter gevochten en we mogen trots zijn om nog steeds bovenaan te staan.'' Aldus de trainer van HamburgerSV na afloop van het met 2-3 gewonnen duel in Gelsenkirchen.
De ploeg van trainer RRuben72 staat met drie punten voorsprong op de eerste plek boven Bayern München.
Kijk eens aanquote:
Ik wil welquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:45 schreef RRuben het volgende:
Gewoon weer winst hier en ik sta nu 3 punten los![]()
Wie komt oefenwedstrijdje?
Bij mij ook iemand +1quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:59 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
0-0 oefenpot pff..geis heeft zich wel verbeterd
Ik vrees zelf voor verlies, mijn team is slecht bezig sinds gisterquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen ratatataaaaaaaaaa tegen Haags. Zal wel weer een verlies worden.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, leef je maar uit op mijn cluppie, dit wordt helemaal niks
Heb er wel het geld voor, maar de interessante spelers zijn al gekocht of te duurquote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:32 schreef Zhero het volgende:
Misschien wat meer spelers kopen / verkopen?
haags kwartiertjequote:Op woensdag 17 juni 2015 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog een kwartiertje en dan de kraker tussen Dortmund-Munchen
Nee, alleen wanneer een account inactief is.quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:58 schreef hafcfan het volgende:
Haags kun je niet iemand kicken zodat er een team vrij is?
Die kan er ook nog wel bij in mijn ziekenboegquote:Op woensdag 17 juni 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
1-1
En Götze is geblesseerd voor Haags, genot.
jeeujquote:Op woensdag 17 juni 2015 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
sterf, yaya toure heeft een gedeeltelijke spierscheuring.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
sterf, yaya toure heeft een gedeeltelijke spierscheuring.
Ik had al een vermoeden dat jij hem zou gaan kopen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik hem pas net aangekocht.
Heb nog wat overbodige spelers dus dan ga ik lekker handelen, beetje rente pakken en dan heb je mooie bedragen.,quote:
Rente pakkenquote:Op woensdag 17 juni 2015 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb nog wat overbodige spelers dus dan ga ik lekker handelen, beetje rente pakken en dan heb je mooie bedragen.,
quote:GÖTZE GEBLESSEERD AAN DE KANT
In de wedstrijd waarin Bayern München het thuis moest opnemen tegen Borussia Dortmund (1-1) had Die Rekordmeister, ondanks de weer verspeelde punten, een blamage te verwerken toen na acht minuten spelen Götze het veld geblesseerd moest verlaten. Na een pass te geven verzwikte hij heel ongelukkig zijn enkel.
De vedette van Bayern zal voorlopig niet meer in actie gaan komen. Voor hoelang precies is nog niet duidelijk.
Volgens mij was dit er vroeger nog niet hoor. Ik kan het mij niet herinneren in ieder geval.quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zal dit vroeger wel geweten hebben, maar is echt heel lang geleden
Je eerste pasquote:Op woensdag 17 juni 2015 20:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kon mijn eerste overwinning goed gebruiken
Dit geeft me wat vertrouwen voor bekerduel dat we ook spelenquote:Op woensdag 17 juni 2015 20:44 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Je eerste pas
Extra schande dat ik heb verloren
Dan gooi ik m'n taktiek helemaal omquote:Op woensdag 17 juni 2015 20:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit geeft me wat vertrouwen voor bekerduel dat we ook spelen
Geef me een seintje als er iemand niet kijkt. Meestal is iemand die we niet kennen wel inactief. Dan doe ik een Stegemannetjequote:Op woensdag 17 juni 2015 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, alleen wanneer een account inactief is.
De twee die wij niet kennen zijn best wel actief helaas.quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geef me een seintje als er iemand niet kijkt. Meestal is iemand die we niet kennen wel inactief. Dan doe ik een Stegemannetje
Sorry, waren wel twee penalty's van mij zag ik netquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:32 schreef Funel het volgende:
Vrij kansloos verloren van Zhero, dan maar winnen van de nummer 1.
Haha kom maar op, hopelijk ben ik niet zo slecht als ik de oefenduels tegen jouquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:40 schreef Funel het volgende:
Ah oefenpotje gewonnen en speler beter geworden, ben helemaal voorbereid om HSV de eerste nederlaag toe te brengen
Gewoon doorzetten joh. Ik heb ook pas 2 punten.quote:Op donderdag 18 juni 2015 01:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga wel zien wanneer de chef van Köln me eruitschopt, ga er geen moeite meer voor doen
Ik word er knettergek vanquote:Op donderdag 18 juni 2015 12:32 schreef Funel het volgende:
Ach, ik vind het al prachtig te zien hoe veel blessures en rode kaarten Bayern had. Zo nu en dan een winstpartijtje hier en daar, is wel geinig. Kan ook niet echt meer verwachten van Paderborn
Ik speel met mijn andere account met Swansea City, heerlijk team om goede prestaties mee te behalen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:39 schreef Sked het volgende:
Op mijn subaccount met Vitesse heb ik intussen Labyad met 10 goals in 5 wedstrijden
Loopt een stuk beter dan Frankfurt
Eh.. Doe jij mee aan dit bundesliga FOK! seizoen?quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:32 schreef Lastpost het volgende:
Die oefenpotjes gaan me een stuk makkelijker af dan het echte werk. Na wat tweaken win ik nu wel, maar echt van harte gaat het nog niet.
Oh excuus, dacht dat het een algemeen OSM topic was.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eh.. Doe jij mee aan dit bundesliga FOK! seizoen?
geeft niet, ik was even in de hoop dat jij of Schalke of Wolfsburg traindequote:Op donderdag 18 juni 2015 20:34 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Oh excuus, dacht dat het een algemeen OSM topic was.![]()
Wel leuk om te lezen verder trouwens.
Tactiek verkeerd uitgepaktquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu op bezoek bij Zheroo in een lastige pot tegen Freiburg
Stijn, mijn team is compleet de weg kwijtquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, zo lastig zal je het niet krijgen denk ikquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dat ik op de ranglijst je al begin te naderen. Jeetje, zeg.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stijn, mijn team is compleet de weg kwijt
Ik zag het alquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:50 schreef Zhero het volgende:
[..]
Nou, zo lastig zal je het niet krijgen denk ik. Leef behoorlijk boven m'n stand met die 5e plaats
, komt vooral doordat ik tegen ploegen heb gespeeld met gelijke of lagere doelstelling. Nu tegen Dortmund, Wolfsburg, Bremen en Bayern
![]()
... op naar het rechterrijtje
.
Ja, nog 1 puntquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie dat ik op de ranglijst je al begin te naderen. Jeetje, zeg.
quote:
Voorlopig heb ik geen pittige klanten in de competitie buiten Wolfsburg. Wel nog zondag de beker tegen Leverkusen (Wazaaaaa), maar ik heb wle het idee dat ik aan iets moois kan bouwen de komende dagenquote:
Jij hebt de weg omhoog wel gevonden ja.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik geen pittige klanten in de competitie buiten Wolfsburg. Wel nog zondag de beker tegen Leverkusen (Wazaaaaa), maar ik heb wle het idee dat ik aan iets moois kan bouwen de komende dagen.
Sinds mijn intrede.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt de weg omhoog wel gevonden ja.
Resultaten om trots op te zijnquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds mijn intrede.
[ afbeelding ]
Niet tegen de misselijkste tegenstanders.
quote:POSITIE HAAGSE_PEITAH ZWAAR ONDER VUUR NA NEDERLAAG SCHALKE 04
De topper tussen Schalke 04 en Bayern München is in een 3-0 zege geëindigd voor Die Königsblauen.
Schalke 04 die al in de tweede minuut op voorsprong kwam, maakte het Bayern München, dat niet in een goede vorm zit, erg lastig.
Een kansloze 3-0 nederlaag als gevolg door onder andere een treffer van Huntelaar.
Hiermee heeft de titelfavoriet Bayern nu al drie wedstrijden op rij geen overwinning meer behaald.
De laatste zege van Die Rekordmeister is een overwinning tegen Eintracht Frankfurt (3-0).
quote:DRIE GOAL MODESTE TEGEN WERDER BREMEN
Een vermakelijk duel tussen 1899 Hoffenheim en Werder Bremen eindigde in een 4-1 overwinning voor 1899 Hoffenheim.
Door de drie doelpunten van Modeste kon de thuisploeg, dat nu op de zesde plaats staat, weer eens winnen. De laatste zege van de thuisploeg dateert alweer van speelronde 4 waarin Hoffenheim met twee doelpunten verschil te sterk was voor Hamburger SV.
Modeste: ''Dit had de ploeg nodig, dit hadden de supporters en nodig en ikzelf natuurlijk. Ik wist dat ik belangrijk kon zijn vandaag en ik voelde me goed. We hebben hiervoor gevochten en gekregen wat we verdienden!''
quote:SEM BLIJFT WINNEN MET WOLFSBURG
De ploeg dat dit seizoen als de 'sleeping giant' werd gezien blijkt dit seizoen wakker te zijn geworden.
Sem's Wolfsburg wist alleen in de eerste speelronde een nederlaag niet te voorkomen, de wedstrijden die daarop volgde leverde allen de volle buit op.
''Het is heel normaal om veel wedstrijden te winnen met Wolfsburg. Dat we bovenaan staan heeft voornamelijk te maken door het wankelen van de topploegen dit seizoen. Kijk maar naar Bayern München bijvoorbeeld.'' Sprak de winnende trainer na afloop van de met 2-1 gewonnen wedstrijd tegen Hertha BSC.
''We kunnen zeggen dat we aardig spelen, maar we moeten onszelf niet overschatten nu en reëel blijven''.
Hoe ben je daar achter gekomen?quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Die klootzak van Schalke ken ik volgens mij
naam lijkt erg veel op iemand die ik ken uit mn schooltijd.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe ben je daar achter gekomen?
Dat zou wel echt TE toevallig zijnquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
naam lijkt erg veel op iemand die ik ken uit mn schooltijd.
Het is wel het type om dat soort spelletjes te spelenquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zou wel echt TE toevallig zijn
Ja, het zou kunnen maar er spelen veel mensen dit speelquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is wel het type om dat soort spelletjes te spelen
Maar zijn naam is vrij uniek . Lijkt echt teveel op die naam daarquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, het zou kunnen maar er spelen veel mensen dit speel.
Stuur hem een berichtquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar zijn naam is vrij uniek . Lijkt echt teveel op die naam daar
Jullie waren goede vrienden begrijp ik.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij kan erin stikkn , was een klein kutmongooltje
perfect jaquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jullie waren goede vrienden begrijp ik.
Bij mij ook niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 00:26 schreef Zhero het volgende:
Dagelijkse shirtsponsor werkt niet meer bij mij.
Om welke speler gaat dit?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:42 schreef Sked het volgende:
Je zal toch met serieuze knaken moeten komen, Vasion
24 miljoen voor Hummels, grapjas.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond moet ik eindelijk weer eens gaan winnen hoor !
Lekker elftalletje hoor. Had alleen immodebiel verkocht en iemand anders voor gehaald.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nog maar even Claudio Bravo binnengehaald.
De opruiming is wel voltooid, denk ik zo.
[ afbeelding ]
Heb ik geen haast bij, moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker elftalletje hoor. Had alleen immodebiel verkocht en iemand anders voor gehaald.
Ja koekoek, hoe moet ik hier punten tegen gaan pakken danquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nog maar even Claudio Bravo binnengehaald.
De opruiming is wel voltooid, denk ik zo.
[ afbeelding ]
Als er genoeg animo voor is zal er vast wel iemand zijn die nog een nieuwe competitie opstartquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:33 schreef GwaiLow het volgende:
Spelen jullie hierna nog een seizoen? Dan doe ik wellicht wel weer eens mee
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan moet Vasion nog 10 miljoen extra bieden
25 miljoen?quote:
Mijn opmerking was ronduit sarcastischquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
25 miljoen?![]()
19 miljoen is max, dus die 16 van mij is niet heel lachwekkend als je kijkt wat je voor 25 mil kan kopen.
Oke dan is het goed, succes zometeen hequote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn opmerking was ronduit sarcastisch
Moet goed komen. Heb een leuke speler voor je te koop staan. Doe een goed bod en je mag hem hebbenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:50 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oke dan is het goed, succes zometeen he
Dan ga je over mij heen in de ranglijst.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen thuis tegen Flinkstoned, feestje.
Mwa , je team is nog altijd veel beter dan de mijnequote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
VOlgende wedstrijden tegen BMG, wordt lastig in deze vorm
Laatste 4 wedstrijden is het 1 groot drama bij mij, krijg ze even niet aan de praat ofzoquote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa , je team is nog altijd veel beter dan de mijne
Toch kan het zomaar weer gaan lopenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laatste 4 wedstrijden is het 1 groot drama bij mij, krijg ze even niet aan de praat ofzo
Hoop het. Doelstelling wordt wel erg lastig zo.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toch kan het zomaar weer gaan lopen
Leuke wedstrijd ook welquote:
Voor mij is 2-3 erg matig.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:20 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Leuke wedstrijd ook wel![]()
Had alleen op gelijkspel gehoopt![]()
Tactiek voor morgen maar weer gewijzigd
Vond dat wedstrijdverslagje wel spannendquote:
Echt hè, eerste 9 binnen 6 puntenquote:
Uitgenodigd.quote:
Kan beter.quote:
quote:STUTTGART ONDANKS TRAININGSKAMP ONDERUIT
De ploeg van trainer waailap staat flink onder druk door de teleurstellende resultaten.
Stuttgart staat op de zestiende plaats in de competitie na opnieuw een nederlaag te moeten incasseren. Ditmaal was Hamburger SV te sterk (3-2, V).
De topscorer van Stuttgart, genaamd Harnik, staat op drie doelpunten en daarmee is alles wel gezegd.
Supporters van de club protesteerde onlangs nog door spandoeken op te hangen met teksten als: ''GA WEG ALS JE NIET WILT WERKEN VOOR JE GELD!''.
De clubleiding besloot de ploeg van waailap op trainingskamp te sturen, maar resulteerde desondanks niet in het gewenste resultaat.
quote:WINNEND WOLFSBURG HARD ONDERUIT TEGEN HANNOVER96
Op voorhand leek een spannende wedstrijd te gaan worden tussen Hannover96 en Vfl Wolfsburg.
De ploeg van trainer Sem wist dat het een lastige wedstrijd zou worden, maar kon geen vuist maken tegen het veel te sterke Hannover96. En dat is een verassing, aangezien Vfl Wolfsburg op de eerste speelronde na al haar wedstrijden wist te winnen.
''De competitie blijft wel spannend zo. Wat ons geheim is? Ja, wat zal ik zeggen. Ik ben een trainer die durft aan te vallen en ik kijk niet op tegen de grote jongens. We tonen lef en daarom doen we het zo goed tegen de topploegen.'' Antwoordde de trainer Hannover96 in een interview van Fok!sports.
Na de zege op Wolfsburg staat de ploeg van Vasion nu op de gewenste zevende plek.
jwzquote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hamburger SV blijft trouwens verassen
Heb je geld gevraagd bij je sponsors?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:02 schreef RRuben het volgende:
Wtf m'n doelstelling is veranderd van 10de naar 9de... Hoezo dat nou weer
Ach je staat 1e, maak je niet druk.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:02 schreef RRuben het volgende:
Wtf m'n doelstelling is veranderd van 10de naar 9de... Hoezo dat nou weer
oh dan is dat het hahaquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach je staat 1e, maak je niet druk.
En inderdaad, als jij extra geld vraagt bij een sponsor dan kan je doelstelling omhoog gaan
ik wil wel, we moeten morgen ook tegen elkaarquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:23 schreef jarti66 het volgende:
Iemand oefenwedstrijdje?
Stuur maar een uitnodiging.
Done, 0-3 prima voorbereiding.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:35 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik wil wel, we moeten morgen ook tegen elkaar
damn... Jij hebt ook wel een aardig goed team trouwensquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:38 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Done, 0-3 prima voorbereiding.
En volland is verbeterd 98 nu
Ontslaan doen ze je toch nietquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goh, alweer verliesMoraal is totaal naar de kut en het bestuur is woest!
Klopt, dus lekker aan blijven modderenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ontslaan doen ze je toch niet.
Je mag Seferovic welquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt, dus lekker aan blijven modderenHeb gister twee versterkingen gehaald en ben nu voor een betere aanvaller aan het sparen.
Ja want trainingskamp is echt laf van wicky inderdaadquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:46 schreef Sked het volgende:
Hé Wicky, pleur eens op met dat trainingskamp
Doen ze vaak genoeg tegen Dortmund en Bayernquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Je tactiek afstemmen op tegenstanders.
Verkrachtquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doen ze vaak genoeg tegen Dortmund en Bayern.
Speelde laatst tegen een 6-3-1 opstelling, was geen doorkomen aan man
Heb je tijdens dat trainingskamp de scheids omgekocht ofzo?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:13 schreef Wicky15 het volgende:
Sorry Sked, moest trainingskampje doen. Vond het nu wel eens tijd voor mijn eerste overwinning.
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb je tijdens dat trainingskamp de scheids omgekocht ofzo?
Ik heb zojuist 0-0 gespeeld tegen SC fucking Paderborn 07.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vrees dat ik uit de beker vlieg tegen Wazaaa.
Haha. Moet tegen Bayern dus die kans is wel vrij groot. Maar boeit me ook niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:19 schreef Vasion het volgende:
''Ik vlieg uit de beker''
Even jezelf indekken, pussys
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oefenwedstrijdje verloren tegen Freiburg
quote:SCHEIDS HEEFT ONS LATEN VERLIEZEN - SKEDJE
Het bestuur van HerthaBSC wilde vandaag een overwinning zien en stuurde de ploeg van trainer Wicky op trainingskamp.
Het resulteerde in een uitzege op Eintracht Frankfurt. Het gat tussen Eintracht en Hertha is nu slechts twee punten in het voordeel van Eintracht Frankfurt.
Scheidrechter Thorsten Kinhöfer deelde in de 42e minuut een rode kaart uit aan Seferovic. Volgens Skedje was dit een cruciaal moment in de wedstrijd.
Na afloop haalde Skedje flink uit naar de scheidrechter: ''Dit is niet te geloven. We staan met 1-0 voor en hadden de wedstrijd onder controle, totdat die eikel rood moest geven omdat Seferovic een duw geeft. Lachwekkend, maar erger is nog hoe de scheidsrechter ons bewust heeft laten verliezen in deze wedstrijd.''
Eintracht Frankfurt staat nu op de vijftiende plaats.
quote:THORSTEN KINDHÖFER: MIJN ASSISTENT ZAG NATRAPPEN SEFEROVIC
Haris Seferovic, de speler van Eintracht Frankfurt, kreeg een verassende rode kaart in de wedstrijd tegen HerthaBSC.
Seferovic stond de afgelopen dagen nog in de schijnwerpers, omdat Hannover96 interesse in de speler zou hebben. Mede omdat er geruchten zouden zijn dat de speler niet meer gelukkig is bij zijn club en een stap hogerop wilt.
Mario Been reageerde tijdens de nabeschouwing als volgt: ''Ik heb op Seferovic gelet en gezien dat hij onrustig speelde. Veel overtredingen maken en veel protesteren bij de scheids. Hij leek geïrriteerd. ''
Scheidsrechter Thorsten Kinhöfer werd voor de camera van Fok!sports geïnterviewd.
''Ik kan niet alles zien op het veld, daarvoor heb ik mijn assistenten. Ik gaf een vrije trap omdat Seferovic duwde, maar mijn assistent zag natrappen. Dus kon ik niet anders dan een rode kaart te geven.''
Dat zal de sleutel niet zijn. Zou je tactiek + evt formatie maar snel gaan veranderen. Nieuw masterplan bedenken. Je krijgt nu bijna net zoveel goeds tegen als dat je er maakt namelijk.quote:
Inderdaad, mijn beste spelers laat ik trainen.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:08 schreef RRuben het volgende:
Beter vlieg ik er meteen uit met de beker, die win ik toch nooit en dan kunnen m'n spelers voortaan mooi uitrusten
Zal je zien, win je nog van me vanavondquote:Op zondag 21 juni 2015 16:32 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn beste spelers laat ik trainen.
dit ga ik ook doen, mijn beste spelers zijn allemaal geel qua fitheid dus dat is niet zo goedquote:Op zondag 21 juni 2015 19:18 schreef Zhero het volgende:
Ik heb geef voor de bekerwedstrijd ook mijn beste spelers rust. Competitie vind ik belangrijker
.
quote:
Oefenwedstrijd 3-0quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Moraal ook nagenoeg onveranderd.
KaBuf gaat er morgen aan.
quote:JE MOET WEL NORMAAL BLIJVEN DOEN - ZEHROO
SC Freiburg trad thuis aan tegen Werder Bremen in de beker.
De ploeg van trainer Zehro begon sterk en had zelfs op voorsprong kunnen komen.
Echter door een vroege blessure van Hunt en een rode kaart voor Engels, ging de ploeg van Sc Freiburg hard onderuit met een 0-5 nederlaag.
Zhero sprak na afloop tegen Fok!sport: ''We hebben te fel gespeeld. Ik zei tegen mijn spelers dat ze niet moesten aarzelen om een tackle te maken, maar je moet wel normaal blijven doen natuurlijk.''
''De kansen bleven maar missen waardoor er frustratie kwam. Tja, dat het lastig zou worden wisten we, maar die blessure en kaart werd ons gewoon teveel.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |