Nu je zin, SL ..quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:53 schreef Juud79 het volgende:
En dan streams van een tekenende Gaby en Stiff die de keuken aan het opruimen is....![]()
Fusten ipv glazen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:54 schreef Cheszy het volgende:
Rob wilt zich niet bezig houden met opruimen, hij is gekomen voor grotere dingen![]()
![]()
vast voor een stoelendansquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:54 schreef Cheszy het volgende:
Rob wilt zich niet bezig houden met opruimen, hij is gekomen voor grotere dingen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Trek ik eens mijn mond open, meteen straf...
Zitten en bierzuipen...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:54 schreef Cheszy het volgende:
![]()
Ja niet bestquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:41 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja het getuigt ook echt van karakter, als iemand loopt te schreeuwen en gooien...
Ik vind de reactie van Gina wel komisch...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:57 schreef Yeszie het volgende:
Ja daar zitten we dan te kijken .
Gaby - Gina en Collie op de bank de eerste naar mijn mening onterecht de laatste die hoort zo niet te gaan profiteur dat ze is en Gina weet je nu al die gaat niet.
Ja dat is wel weer het mooie ervan dat we daar om kunnen lachen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vind de reactie van Gina wel komisch...
Waarom zou Gina niet gaan? Voor hetzelfde geld, ligt ze ook niet goed bij de regie...je never knows...Zou wel voor het eerst zijn, dat een bijna nieuwe zou gaanquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:57 schreef Yeszie het volgende:
Ja daar zitten we dan te kijken .
Gaby - Gina en Collie op de bank de eerste naar mijn mening onterecht de laatste die hoort zo niet te gaan profiteur dat ze is en Gina weet je nu al die gaat niet.
Niet mijn schuld,het was Jul.quote:
"Toevallig" ook vandaag dat Scharzkopf verhaal over de schutting gegooid, die gaat echt nog niet weg hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:00 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Waarom zou Gina niet gaan? Voor hetzelfde geld, ligt ze ook niet goed bij de regie...je never knows...Zou wel voor het eerst zijn, dat een bijna nieuwe zou gaan
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft ..........
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Gina heeft een half uur voor de nominatie's begonnen een mooie mail gehad over een sponsor van Schwarzkopf die komen maandag , dus die gaat niet weg.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:00 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Waarom zou Gina niet gaan? Voor hetzelfde geld, ligt ze ook niet goed bij de regie...je never knows...Zou wel voor het eerst zijn, dat een bijna nieuwe zou gaan
Ja dat is dan weer minder, maar Gaby kan ook vast met Schwartzkopf uit de voetenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:00 schreef rico80 het volgende:
[..]
"Toevallig" ook vandaag dat Scharzkopf verhaal over de schutting gegooid, die gaat echt nog niet weg hoor
Dank je!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft ..........
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Ah komt Clair??quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:01 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Gina heeft een half uur voor de nominatie's begonnen een mooie mail gehad over een sponsor van Schwarzkopf die komen maandag , dus die gaat niet weg.
Ja maar hij wilde met Gina in zee niet met Gaby.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:01 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja dat is dan weer minder, maar Gaby kan ook vast met Schwartzkopf uit de voeten
Kathlijn?quote:
K * T.....quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:02 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja maar hij wilde met Gina in zee niet met Gaby.
En meteen weer een SL, mogen we zeker niet horen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:02 schreef rowan634 het volgende:
gaby: wanneer ik net goed bezig ben wordt ik afgekraakt
en hij heeft een goed punt ook nog eensquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:32 schreef Urb het volgende:
Ivan heeft het over ons steuntrekkers en hallucinerende leipos
Ivan "Wie gaat er nu 24u eh... zich druk maken over anderen" (hij houd zich duidelijk in)
Gabri "Dat zei Floki ook, ik ging streamen maar toen kwam ik erachter dat ik ook een eigen leven had."
Ja i know , het liefste zie ik Collie niet gaan maar in deze setting wel dus moet dat geraffineerd wijf maar gaan.quote:
Helaas wel ja...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:04 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja i know , het liefste zie ik Collie niet gaan maar in deze setting wel dus moet dat geraffineerd wijf maar gaan.
Men draagt net argumenten aan, waarom ze niet zal gaan...was het maar waar, wat je schrijft...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:06 schreef Verida het volgende:
Gina krijgt gewoon de toneelhaak
die heeft zich duidelijk misdragen toen ze dronken was. Heeft te horen gekregen dat ze niet meer mag drinken en is dus duidelijk niet in de hand te houden door de febo.
Dat niet drinken gaat ze waarschijnlijk niet volhouden, dus mag ze nu fijn wieberen......
nou dan mogen ze die haak wel heel snel gaan gebruiken voor ivan met al die agressiviteit van hemquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:06 schreef Verida het volgende:
die heeft zich duidelijk misdragen toen ze dronken was. Heeft te horen gekregen dat ze niet meer mag drinken en is dus duidelijk niet in de hand te houden door de febo.
Dat niet drinken gaat ze waarschijnlijk niet volhouden, dus mag ze nu fijn wieberen......
ja vast zo zou t gaan... grote onzin dit collie mag gewoon een petertje doenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:06 schreef Verida het volgende:
Hopen mag toch wel?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:07 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Men draagt net argumenten aan, waarom ze niet zal gaan...was het maar waar, wat je schrijft...
Is utopia, geen regels.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:09 schreef Joezi het volgende:
Kantoor zonder daglicht, mag dat wel van de arbo?
Als er gewerkt zou worden niet inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:09 schreef Joezi het volgende:
Kantoor zonder daglicht, mag dat wel van de arbo?
Heeft iemand ooit gezien dat die moeder hiervoor betaald heeft. Die moeder is na diverse paranormale mensen geweest ook na die Peter Die mensen willen iets horen en gaan na zoveel mensen toe. Toen ze bij Col waren zeiden ze dat er veel overeenkomsten waren van wat die andere hun verteld hadden. Niet alleen Col is hierin (fout) mensen die hier hun heil proberen te vinden weten dat het niet altijd hoeft te kloppen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:52 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Dat zit er wel in..ook jammer...had liever gehad, dat ze haar borg kwijt was, maar ze kan dan die ouders van die vermiste jongen terugbetalen, dat is ook wel weer zo
Er is duidelijk gezegd, dat Colinda hier een bedrag voor heeft ontvangen en dat vind ik ontoelaatbaar in zo een situatie, of het nu wel of niet klopte wat ze hen zei...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:11 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Heeft iemand ooit gezien dat die moeder hiervoor betaald heeft. Die moeder is na diverse paranormale mensen geweest ook na die Peter Die mensen willen iets horen en gaan na zoveel mensen toe. Toen ze bij Col waren zeiden ze dat er veel overeenkomsten waren van wat die andere hun verteld hadden. Niet alleen Col is hierin (fout) mensen die hier hun heil proberen te vinden weten dat het niet altijd hoeft te kloppen.
Dan zou een No cure,no pay constructie beter zijn imo.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:11 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Heeft iemand ooit gezien dat die moeder hiervoor betaald heeft. Die moeder is na diverse paranormale mensen geweest ook na die Peter Die mensen willen iets horen en gaan na zoveel mensen toe. Toen ze bij Col waren zeiden ze dat er veel overeenkomsten waren van wat die andere hun verteld hadden. Niet alleen Col is hierin (fout) mensen die hier hun heil proberen te vinden weten dat het niet altijd hoeft te kloppen.
quote:
Nee hoor helaas nietquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:06 schreef Verida het volgende:
Mee eensquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:13 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Er is duidelijk gezegd, dat Colinda hier een bedrag voor heeft ontvangen en dat vind ik ontoelaatbaar in zo een situatie, of het nu wel of niet klopte wat ze hen zei...
Volgens mij hebben die twee ook niet veel met elkaar..quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:20 schreef Punkman het volgende:
Dacht dat Gina nog met Gaby zou praten.
Maar Gina heeft daar zo te zien duidelijk geen zin in.
Nee klopt.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:21 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die twee ook niet veel met elkaar..
Droge?quote:
dan gaat ze naar mamaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |