is het geen idee om in dat geval gewoon de eer aan jezelf te houden: ze geeft dan al gelijk best duidelijk aan dat ze je niet ziet zitten.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:58 schreef Casanova34 het volgende:
.. aan het einde van de avond vroeg ik naar haar nummer, die wilde ze niet direct geven
Dat dacht ik ook, totdat ik het verhaal las en toen werd duidelijk dat hij bedoelde : ik word toch altijd gefriendzoned, verdoriequote:
Zij ziet in jou niet een potentiele partner. Een relatie zit er dus niet in.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:58 schreef Casanova34 het volgende:
Ik heb dit al eens eerder meegemaakt, maar ik vond het toen eigenlijk helemaal niet erg. Deze keer baal ik er echter wel van, omdat ik, in haar een potentiele partner zag en omdat ik het hierbij eigenlijk niet wil laten zitten, is de vraag, hoe kom ik uit die beroerde FZ
Tips zijn welkom!
Precies dit.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:04 schreef Isis20 het volgende:
Hoezo noem je dit de friendzone? Dit klinkt eerder als: ik ben eerlijk gezegd niet geïnteresseerd in een relatie met jou na onze date.
Ik heb dat ook wel eens gehad met een jongen, leuk gepraat, date was wel oke maar geen chemie en ik vond 'm ook niet aantrekkelijk, daarna eerlijk gezegd dat het niets werd. Nou prima toch lijkt me.
Hier ben ik het niet mee eens. Als ik iemand ontmoet die ik potentieel wel leuk vind, kan het best zijn dat ik de eerste avond van de ontmoeting niet meteen mijn telefoonnummer geef. Ik ben daar nogal zuinig mee, namelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:06 schreef RM-rf het volgende:
[..]
is het geen idee om in dat geval gewoon de eer aan jezelf te houden: ze geeft dan al gelijk best duidelijk aan dat ze je niet ziet zitten.
Het ligt toch echt aan zoveel factoren. Ik ben het met je eens dat je het voor jezelf in ieder geval gemakkelijker maakt als je wat minder verwacht, maar voor de rest...ben gewoon jezelf en ga geen strategien uitdenken die je een vriend(in) op moet leveren. Iedereen is anders, er is geen homogene groep "vrouwen" die allemaal hetzelfde willen, denken en voelen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:00 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Dit is geen gefriendzone inderdaad. Het enige dat j moet veranderen (wat ik ooit ook moest veranderen) is je verwachtingspatroon. Verwacht niet teveel van een date. Geniet van hrt moment. Zodra jecje vastbijt (zij is het helemaal!) kan je beter lekker vrijblijvend contact maken. Komt voor haar ook zelfverzekerder over.
zelf werd ik ook gauw tot vriend bestempeld, maar dat kwam omdat ik steeds heel veel verwachtte.
bij mijn huidige vriendin was de eerst date van mijn kant juist meer op basis van interesse dan op basis van een relatie.
Dat is precies mijn strekking. Eerder was ik er veel meer op aan het sturen als ik iemand leuk vond, deze keer had ik dat totaal niet en daardoor is het nu nog steeds zo'n succesquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het ligt toch echt aan zoveel factoren. Ik ben het met je eens dat je het voor jezelf in ieder geval gemakkelijker maakt als je wat minder verwacht, maar voor de rest...ben gewoon jezelf en ga geen strategien uitdenken die je een vriend(in) op moet leveren. Iedereen is anders, er is geen homogene groep "vrouwen" die allemaal hetzelfde willen, denken en voelen.
En wat bereik je daarmee? Alleen dat je weet wat zij niet leuk aan je vindt, maar wellicht vindt een ander meisje dat wel leuk. Je kunt er zo weinig mee, lijkt me.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:04 schreef jodelahity het volgende:
Dit is wel friendzone. Ze heeft nog contact met je en jullie gaan zelfs als vrienden nog een drankje nemen. En vraag haar wat ze niet leuk aan je vindt. Maak haar pissig desnoods, dan zegt ze alles eerlijk.
Ach ik zou het zelf ook niet doen. Dat laatste stukje is ook meer semi-serieus zeg maar. Maar een boze meid vertelt je wel alles eerlijk en hij wil dat graag weten dus ja. En als je lelijk bent bijvoorbeeld vinden de meeste meiden dat. Men doet wel net alsof de ene meid zo anders kan denken dan de ander, en dat kan ook deels, maar in het algemeen niet in zo'n mate als dat mensen zichzelf graag aanpraten. Als hij een irritante stem heeft zal de meerderheid van de meiden dat irritant vinden. Zal ook wel een enkeling het niet irritant vinden maar ja daar heb je weinig aan. Is gewoon mooi weer spelen als het ware volgens mij. En als je iets weet wat je kan veranderen dan is het wel nuttig lijkt me, of sowieso fijn om te weten waaraan het ligt en waar je wat aan kan werken om maar wat te noemen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En wat bereik je daarmee? Alleen dat je weet wat zij niet leuk aan je vindt, maar wellicht vindt een ander meisje dat wel leuk. Je kunt er zo weinig mee, lijkt me.
'Als vrienden'.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:04 schreef jodelahity het volgende:
Dit is wel friendzone. Ze heeft nog contact met je en jullie gaan zelfs als vrienden nog een drankje nemen. En vraag haar wat ze niet leuk aan je vindt. Maak haar pissig desnoods, dan zegt ze alles eerlijk.
Nee oke maar dat noem je gewoon friendzone toch. Althans komt toch eigenlijk nooit voor dat als iemand afgewezen wordt ze daarna wel echte vrienden zijn. En als iemand een relatie wil maar dit niet aangeeft is het eigenlijk ook geen echte vriendschap. Dus ja als je het zo ziet is er nooit echt een friendzone uberhaupt tochquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
'Als vrienden'.Dit is gewoon een afwijzing, ze wil natuurlijk niet serieus vrienden met deze 'casanova' worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |