• Websitequote:De Europese Spelen 2015 zullen de eerste editie van de Europese Spelen worden, een multisportevenement voor atleten uit Europese landen. De Spelen zullen in juni 2015 worden gehouden in Baku, de hoofdstad van Azerbeidzjan. Er zullen 6000 atleten meedoen van 50 landen die meedoen aan 20 sporten. Het zal het grootste sportevenement worden dat Azerbeidzjan ooit heeft georganiseerd. Bron
Eurosport heeft geen contract met Baku (wilde de organisatie van de Spelen niet)quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:39 schreef Susi het volgende:
Is de stream alweer online? Gisteren wilde ik via Eurosport kijken, maar ook zij zonden (toen) niets uit.
Dank ! Ik moet zeggen dat de ES ook niet echt positief gepromoot worden zo, nu de NOS en Eurosport er dus niet naar (mogen, willen) omkijken.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:40 schreef heywoodu het volgende:
Op dinsdag 16 juni 2015 11:39 schreef Susi het volgende:
Is de stream alweer online? Gisteren wilde ik via Eurosport kijken, maar ook zij zonden (toen)
quote:Sigurjon SIGURDSSON (ISL)
On scoring 614 in the ranking round and breaking his personal best by 18 points:
"It was quite an experience. Maybe 75 per cent of my shots were pretty good. Some were pretty bad. I want to work on my consistency."
On wearing a heart-rate monitor during the competition:
"A high heart rate is a sign of bad focus. It's just about getting used to being here. It's been a huge learning experience practising here and competing here. We (my coach and I) have a plan how to improve. I need to train on how to improve under pressure."
On being just 16 points short of the 630-point Minimum Qualification Standard to be eligible to compete at the Rio 2016 Olympic Games:
"Six-hundred-and-thirty is not something we see as science fiction. I have the level to shoot maybe 640."
Over Eurosport: Er waren de afgelopen weken wel steeds reclames te zien voor de Spelen, dat is dan wel vreemdquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Dank ! Ik moet zeggen dat de ES ook niet echt positief gepromoot worden zo, nu de NOS en Eurosport er dus niet naar (mogen, willen) omkijken.
En al die genaturaliseerde Azeri, wat een droefheid. Dat je je daarmee als land wil profileren.
Maar nu weer positief![]()
Zullen de beachvolleymensen ook een Jan Smeets hebben die zeggen dat ze goed moeten smeren?
Doet het nog niet toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:55 schreef heywoodu het volgende:
Over een paar minuten begint de laatste sessie kanovaren van de Spelen, met sprintfinales en de 5000m (met Haaze):
Nu welquote:
Kan wel kloppen hoor, want direct na mijn post hield ie er inderdaad even mee opquote:
Is meedoen bij de ES ook belangrijker dan winnen?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:02 schreef heywoodu het volgende:
Halverwege de ranking round bij de vrouwen:
Deden 32e
De Vries 37e
Der Kinderen 51e
Detail:
De Kosovaarse Lirije Sahiti staat 62e en laatste met 224 punten, de nummer 61 heeft er 293
Sahiti scoort gemiddeld krap 6 punten per pijl
Van de 36 pijlen ging er 1 (!) in de 10
Goed, ze is pas 17, maar die statistieken zijn wel een beetje treurig![]()
Voor Kosovo welquote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:03 schreef Susi het volgende:
[..]
Is meedoen bij de ES ook belangrijker dan winnen?
Hoe kan je dat zienquote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:06 schreef heywoodu het volgende:
Dit topic heeft schijnbaar 41 lurkers, mensen die meekijken maar niet posten
Ik zou zeggen: Post mee
Modpowersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Het kanovaren wordt gehouden in Mingachevir, ver van gaststad Baku. Voor Tamerlan Mustafayev was het een mooie kans, want hij is geboren en getogen in Mingachevir en was gebrand op een goede prestatie. Dat lukte niet, want hij werd kansloos laatste in zijn serie in de K1 1000 meter, wat weer een probleem opleverde. "Oh shit, mijn vader belt me nu...ik kan toch niet opnemen? Wat moet ik tegen hem zeggen?", beefde hij van angst. "Ik wil graag verder in de sport, als de nationale bond dat toestaat...als ze me niet meer door laten gaan zouden ze gelijk hebben."
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Modpowers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ahquote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Beetje over de TT hooveren met je muis.![]()
Wanneer wordt iemand een lurker genoemd. Als diegene 1 keer in dit topic kijkt zonder te posten al?
Volgens mij als ie het topic volgt zonder te postenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
[..]
Ah![]()
Wanneer wordt iemand een lurker genoemd. Als diegene 1 keer in dit topic kijkt zonder te posten al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |