• Websitequote:De Europese Spelen 2015 zullen de eerste editie van de Europese Spelen worden, een multisportevenement voor atleten uit Europese landen. De Spelen zullen in juni 2015 worden gehouden in Baku, de hoofdstad van Azerbeidzjan. Er zullen 6000 atleten meedoen van 50 landen die meedoen aan 20 sporten. Het zal het grootste sportevenement worden dat Azerbeidzjan ooit heeft georganiseerd. Bron
Eurosport heeft geen contract met Baku (wilde de organisatie van de Spelen niet)quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:39 schreef Susi het volgende:
Is de stream alweer online? Gisteren wilde ik via Eurosport kijken, maar ook zij zonden (toen) niets uit.
Dank ! Ik moet zeggen dat de ES ook niet echt positief gepromoot worden zo, nu de NOS en Eurosport er dus niet naar (mogen, willen) omkijken.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:40 schreef heywoodu het volgende:
Op dinsdag 16 juni 2015 11:39 schreef Susi het volgende:
Is de stream alweer online? Gisteren wilde ik via Eurosport kijken, maar ook zij zonden (toen)
quote:Sigurjon SIGURDSSON (ISL)
On scoring 614 in the ranking round and breaking his personal best by 18 points:
"It was quite an experience. Maybe 75 per cent of my shots were pretty good. Some were pretty bad. I want to work on my consistency."
On wearing a heart-rate monitor during the competition:
"A high heart rate is a sign of bad focus. It's just about getting used to being here. It's been a huge learning experience practising here and competing here. We (my coach and I) have a plan how to improve. I need to train on how to improve under pressure."
On being just 16 points short of the 630-point Minimum Qualification Standard to be eligible to compete at the Rio 2016 Olympic Games:
"Six-hundred-and-thirty is not something we see as science fiction. I have the level to shoot maybe 640."
Over Eurosport: Er waren de afgelopen weken wel steeds reclames te zien voor de Spelen, dat is dan wel vreemdquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Dank ! Ik moet zeggen dat de ES ook niet echt positief gepromoot worden zo, nu de NOS en Eurosport er dus niet naar (mogen, willen) omkijken.
En al die genaturaliseerde Azeri, wat een droefheid. Dat je je daarmee als land wil profileren.
Maar nu weer positief![]()
Zullen de beachvolleymensen ook een Jan Smeets hebben die zeggen dat ze goed moeten smeren?
Doet het nog niet toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:55 schreef heywoodu het volgende:
Over een paar minuten begint de laatste sessie kanovaren van de Spelen, met sprintfinales en de 5000m (met Haaze):
Nu welquote:
Kan wel kloppen hoor, want direct na mijn post hield ie er inderdaad even mee opquote:
Is meedoen bij de ES ook belangrijker dan winnen?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:02 schreef heywoodu het volgende:
Halverwege de ranking round bij de vrouwen:
Deden 32e
De Vries 37e
Der Kinderen 51e
Detail:
De Kosovaarse Lirije Sahiti staat 62e en laatste met 224 punten, de nummer 61 heeft er 293
Sahiti scoort gemiddeld krap 6 punten per pijl
Van de 36 pijlen ging er 1 (!) in de 10
Goed, ze is pas 17, maar die statistieken zijn wel een beetje treurig![]()
Voor Kosovo welquote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:03 schreef Susi het volgende:
[..]
Is meedoen bij de ES ook belangrijker dan winnen?
Hoe kan je dat zienquote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:06 schreef heywoodu het volgende:
Dit topic heeft schijnbaar 41 lurkers, mensen die meekijken maar niet posten
Ik zou zeggen: Post mee
Modpowersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Het kanovaren wordt gehouden in Mingachevir, ver van gaststad Baku. Voor Tamerlan Mustafayev was het een mooie kans, want hij is geboren en getogen in Mingachevir en was gebrand op een goede prestatie. Dat lukte niet, want hij werd kansloos laatste in zijn serie in de K1 1000 meter, wat weer een probleem opleverde. "Oh shit, mijn vader belt me nu...ik kan toch niet opnemen? Wat moet ik tegen hem zeggen?", beefde hij van angst. "Ik wil graag verder in de sport, als de nationale bond dat toestaat...als ze me niet meer door laten gaan zouden ze gelijk hebben."
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Modpowers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ahquote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Beetje over de TT hooveren met je muis.![]()
Wanneer wordt iemand een lurker genoemd. Als diegene 1 keer in dit topic kijkt zonder te posten al?
Volgens mij als ie het topic volgt zonder te postenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
[..]
Ah![]()
Wanneer wordt iemand een lurker genoemd. Als diegene 1 keer in dit topic kijkt zonder te posten al?
En wanneer wordt iemand een volger van het topic genoemdquote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij als ie het topic volgt zonder te posten
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
En wanneer wordt iemand een volger van het topic genoemd![]()
![]()
Ah, ik heb zelf nog nooit op de "volg topic" knop gedrukt. Maar hij komt daar dus automatisch in te staan als je een keer post in die reeksquote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als het in zijn of haar "mijn actieve topics" staat lijkt me(dus een keer gepost in de reeks of op "Volg topic" geklikt)
Zo leer je nog eens watquote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ah, ik heb zelf nog nooit op de "volg topic" knop gedrukt. Maar hij komt daar dus automatisch in te staan als je een keer post in die reeks
Beter voor Van der Ven als ze het niet halen, dan hoeft ie geen energie te steken in die kansloze missiequote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:28 schreef Max23 het volgende:
Gaat niet goed met de dames boogschutters![]()
In het mixed-team nu gezakt naar plaats 8
Kun je een linkje naar het youtubechannel in de OP doen?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beter voor Van der Ven als ze het niet halen, dan hoeft ie geen energie te steken in die kansloze missie
Uitmuntend ideequote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kun je een linkje naar het youtubechannel in de OP doen?
Slim zeg, laten we er vooral voor zorgen dat het niet op TV komt.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eurosport heeft geen contract met Baku (wilde de organisatie van de Spelen niet)
Even teruggekeken, die was wel duidelijk beter jaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:04 schreef Max23 het volgende:
Wow, jonge Britse Taekwondoka. Ze maakt gehakt van die Italiaanse in de kwartfinale
Zit ik al een half uur de medailleceremonies te kijken, mis ik precies datquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een medaillewinnaar bij kanoën maakt even op podium een selfie
Edit: Doet het niet.. zo'n 5 min geleden, een manquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zit ik al een half uur de medailleceremonies te kijken, mis ik precies dat
Oh ja, terugspoelen
Hij is er een liefhebber van schijnbaarquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Edit: Doet het niet.. zo'n 5 min geleden, een man
Ah ook alquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij is er een liefhebber van schijnbaar
Gisteren:
[ afbeelding ]
https://instagram.com/mfuksa/
Zo iemand zou je de medaille weer af moeten pakkenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een medaillewinnaar bij kanoën maakt even op podium een selfie
Waarom datquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zo iemand zou je de medaille weer af moeten pakken
Het was pas na het volkslied en alle officiële dingen hequote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Beetje respect tijdens de ceremonie mag wel.
Oh, nou vooruit, dan is alleen de mobiel afpakken wel genoeg.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het was pas na het volkslied en alle officiële dingen he
Waar zie je dat?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zit te kijken naar het schieten, kleiduiven geloof ik. Moeilijk te zien soms
REPLAY | Water poloquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://www.baku2015.com/video/live/video/live-video-shooting.html
Nee klopt, kwam er op via de site. Vreemd genoegquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
REPLAY | Water polo
Vandaar dat ik hem niet zag
Ja, die omschrijvingen passen ze hendig aan steedsquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
REPLAY | Water polo
Weet je hoeveel keer ze moeten schieten?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
REPLAY | Water polo
Nee, aan de hand van Londen 2012 denk ik 25 keer.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet je hoeveel keer ze moeten schieten?
Op school kan ik niet ES kijken, maar ik vind het heerlijk om mee te lezen met jullie enthousiasme. Op deze manier kan ik het toch een beetje volgen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:06 schreef heywoodu het volgende:
Dit topic heeft schijnbaar 41 lurkers, mensen die meekijken maar niet posten
Ik zou zeggen: Post mee
quote:
Nee, in 2012 vierde op dit onderdeel (de zus van de Perilli die nu in Baku schiet) was de beste prestatie ooitquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:34 schreef rajknier het volgende:
San Marino medaille. Ooit gebeurd op OS?
Bij veel sporten wel, kanovaren volgens mij niet. (schieten wel)quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb hier nog maar weinig van gevolgd maar zijn er eigenlijk startbewijzen voor de echte OS te verdienen hier bij de disciplines?
Deden ze niet, maar dat mag niet neequote:
Ze gingen door witte lijn heenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Deden ze niet, maar dat mag niet nee
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze gingen door witte lijn heenKonden ze natuurlijk niet zien
Aangezien ze naast elkaar staan en na elkaar schieten, lijkt me dat je dat wel weet.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:47 schreef rajknier het volgende:
Weten ze wel hoe vaak de andere heeft raak geschoten? Ze leek niet direct blij.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:54 schreef heywoodu het volgende:
![]()
Spanje nagenoeg zeker van het goud nu wel.
Laatste rondjequote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe lang moeten ze nog roeien zeg...
Het is kayakken.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe lang moeten ze nog roeien zeg...
quote:Comments from Anastasija GRIGORJEVA (LAT) following her 1-3 loss to Valeriia LAZINSKAIA (RUS) in the women's freestyle wrestling 63kg quarterfinals at the Baku 2015 European Games in Heydar Aliyev Arena.
Anastasija GRIGORJEVA (LAT)
On how she lost to LAZINSKAIA:
"Perhaps I shouldn't have taken any action and just waited in defence as I did in the first period. I tried to attack and I think that was the main mistake I did. I think I've wrestled her three or four times before and won all of them, so maybe I didn't expect this."
On the pressure of being European champion:
"I feel a big pressure on me for this competition. It's not because I am the reigning European champion though, it's because I'm here without a coach so all results are going to be my responsibility."
On why she doesn't have her coach in Baku:
"I don't want to talk about it."
Alsof we daar niet naar gaan zoekenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit is een anticlimax. Komen we nooit achter zeker.
quote:On TV broadcasting rights, specifically in Holland, where the rights holder is not showing much, and people are resorting to watching it on youtube.com:
"The level of commitment we've had from different broadcasters has been different – ranging from significant to limited. We shouldn't forget, we've gone to the market with nothing more than a blank piece of paper and promises. There was no history or track record to this event, and we still managed to secure a level of commitment and interest across the globe. I accept it has not been as high as sports fans in some countries would have liked.
"We have worked tirelessly in the last 15 months to deliver the widest coverage possible. I told media we would have a specific briefing on broadcasting, provided the day after tomorrow. We will give an overview from a broadcasting perspective. I can say that we are satisfied with the coverage and commitment, and the number of hours produced across the whole of Europe."
Dat moet ik zien, doei kanovarenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:12 schreef Max23 het volgende:
Wat een spanning bij taekwondo, gaat de Azeri verliezen?
Je verwacht het nietquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:13 schreef Max23 het volgende:
6-6 doordat de Servische een straf kreeg in de laatste 10 seconden
Daar zijn er geen beelden van uiteraardquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:19 schreef heywoodu het volgende:
Schijnbaar werd er vanmorgen gevochten bij het waterpolo na Malta - Azerbeidzjan, officieel het bad in en alles
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar zijn er geen beelden van uiteraard
quote:On the fight that broke out between the players at the end of the game, prompting an Azerbaijan team official to enter the pool:
"The other team (Malta) began to fight, which is a normal thing because they lost the game, but our trainer said don’t do anything, because they are ready to do something wrong, so we stayed calm."
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
to fight, which is a normal thing because they lost the game,Wat?
twitter:michael_pavitt twitterde op dinsdag 16-06-2015 om 11:01:16Odd incident follows Azerbaijan win over Malta. Pushing, coach jumps in players scatter @insidethegames #baku2015 http://t.co/KFfS454ZXo reageer retweet
quote:Maartje KEUNING (NED) - captain
On whether she is satisfied with second place in Group A:
"I was hoping to finish first, but we were very nervous against Greece. Most of the girls were nervous (against Greece) because it was the first game against a big opponent. They were like 'Oh my god, it's Greece'."
"We had to win by four goals against Hungary to get the second place of the group and we did it with five points so I'm very happy about the game we made against Hungary yesterday (Monday)."
Gerrit Jan SCHOTHANS (NED) - coach
On playing Italy in quarterfinal:
"We know Italy is a good team. We just want to play our own game. And if we are not too stressed, we can do a good game."
On whether individual talent can make the difference in the direct elimination phase:
"Of course, but on the other end, all the important nations watch each others' games to see who are the most important players. They (the important players) will get more coverage and the rest of the team also have to perform well. They get more space and have to score goals."
Ik dacht al dat ik hem vorig jaar op de Jeugd OS in actie zag, maar wist het niet zeker want dan was ie wel erg jong. Is hij dus ookquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:43 schreef Max23 het volgende:
Nu nog een halve finale met een Belg bij Taekwondo.
Zal het hun eerste medaille worden?
Die Belg is pas 17 en won vorige maand zilver op het WK
Ik zag dat je er vroeg bij was vandaag, dus je mag even pauze nemenquote:
Ik denk dat dat nog wel meevalt als je de exacte tijd opmeet.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:02 schreef Susi het volgende:
Synchroonzwemmen.
Ze blijven soms zo lang onder water![]()
Vind nergens op internet de regelsquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:03 schreef heywoodu het volgende:
Ik snap het waterpolo nog steeds niet trouwens. In het interview staat dat Nederland 2e is, maar op de site staan ze als groepswinnaars.
Eigenlijk valt er net zoals bij een gewoon badbak weinig bijzonders te zien. Alleen heb je hier dat de helft huidskleur is waardoor het lijkt alsof het weinig verhullend is.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weinig verhullende pakjes allemaal
quote:Comfortable start for hosts, while Dutch comeback sets up crucial Swiss clash
Netherlands' Rimke Braakman and Jolien Sinnema put themselves in a strong position in Pool F of the women's Beach Volleyball competition, coming from behind to beat Russia's Yulia Abalakina and Ksenia Dabizha.
The Russians took the first set 21-18, but Sinnema's powerful net game helped the Dutch pair claim the second set 21-15 and the third set tie-breaker 15-13.
"We had some problems in the first set," Sinnema said. "In the second set I focused more on passing and we started to serve with more pressure. We got some aces which was good."
In the other match in Pool F on Tuesday morning, the Swiss pair of Nicole Eiholzer and Nina Betschart defeated Denmark's Line Trans and Helle Soendergaard.
The Dutch and Swiss pairs will play each other in Tuesday's evening session at 18:00 in a match that will likely determine the pool winner.
Azerbaijan's Raquel Ferreira was relieved after she and Iuliia Karimova registering an important opening win over Poland in Pool A.
"It is a little nerve-wracking being part of this event in such a big arena and playing in front of all the Azeri people and representing the country," she said. "We definitely feel the responsibility. It is one baby step (towards gold)."
IJsdansen idem inderdaad, inclusief huidkleurige panty's.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eigenlijk valt er net zoals bij een gewoon badbak weinig bijzonders te zien. Alleen heb je hier dat de helft huidskleur is waardoor het lijkt alsof het weinig verhullend is.
Spelen morgen tegen part-timers wat ze echt wel moeten kunnen winnen, dan hebben ze 5 punten. Als de Zwitsers morgen winnen van de Russen komt Zwitserland op 6 punten, Rusland op 4. Als Rusland wint krijg je de situatie dat alle drie teams 5 punten hebben, dus dan moeten er even regels opgezocht wordenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van 20 - 17 naar 22 - 24
Sinnema/Braakman verliezen...
Dat gaat heel rap, zo te zien aan je tijd van posten.quote:
Korte punten meestalquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:34 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat gaat heel rap, zo te zien aan je tijd van posten.
Klopt, wist ik. Maar ik stond er niet bij stil dat het zó snel kon gaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:35 schreef heywoodu het volgende:
Op dinsdag 16 juni 2015 16:34 schreef Susi het volgende:
Ze is wel razendsnelquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:39 schreef heywoodu het volgende:
Grace Bullen uit Noorwegen bij het worstelen nu, 18 jaar, toptalent, vorig jaar goud op de jeugd OS.
Die drie landen op het podium zag echt niemand aankomen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:40 schreef Susi het volgende:
1. Rusland
2. Spanje
3. Oekraïne (met maar 8 dames ipv 10)
Eindstand synchroonzwemmen voor de dames (meisjes).
Nu staan ze op de site ook als 2e, God mag weten waarom.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:03 schreef heywoodu het volgende:
Ik snap het waterpolo nog steeds niet trouwens. In het interview staat dat Nederland 2e is, maar op de site staan ze als groepswinnaars.
Mooi, ik schakel uit want pannenkoeken. Eerland trakteertquote:
Britt?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mooi, ik schakel uit want pannenkoeken. Eerland trakteert
Nou eigenlijk de Duitse waar ze van verloorquote:
Leg uitquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou eigenlijk de Duitse waar ze van verloor
Welquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Leg uit
Edit: toch niet die weddenschap he
Op onderling resultaat is het nu toch de logische volgorde?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nu staan ze op de site ook als 2e, God mag weten waarom.
Enige kan inderdaad het door Frass genoemde aantal tegendoelpunten zijn, maar dat is zo onlogisch
Niet echtquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:02 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Op onderling resultaat is het nu toch de logische volgorde?
Normaal gesproken kijk je dan alleen naar de onderlinge duels. Betere doelsaldo daarin is voor Griekenland, dan Nederland en vervolgens Hongarije.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Niet echt
Griekenland won van Nederland
Nederland won van Hongarije
Hongarije won van Griekenland
Hebben allemaal van elkaar gewonnen dus, heft elkaar toch op dan denk ik?
Oh het doelsaldo van alleen de duels die ze tegen elkaar hebben gespeeldquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:15 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Normaal gesproken kijk je dan alleen naar de onderlinge duels. Betere doelsaldo daarin is voor Griekenland, dan Nederland en vervolgens Hongarije.
Ja, dat is vaak als je het onderling resultaat met drie ploegen in punten gelijk is.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh het doelsaldo van alleen de duels die ze tegen elkaar hebben gespeeld
Oh, bij andere sporten is het dan toch vaak gewoon het totale doelsaldo? Bij voetbal wel dacht ik in ieder geval.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:18 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Ja, dat is vaak als je het onderling resultaat met drie ploegen in punten gelijk is.
NL - Griekenland 8-14
NL - Hongarije 14-9
Hongarije - Griekenland 11-10
Griekenland +5
Nederland -1
Hongarije -4
Bij toernooien wil het ook in het voetbal nog wel eens anders zijn dacht ik. Verschilt uiteraard per toernooi/competitie. Maar dit lijkt me wel de logische oplossing in dit geval.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh, bij andere sporten is het dan toch vaak gewoon het totale doelsaldo? Bij voetbal wel dacht ik in ieder geval.
Youtube is bijgewerktquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:52 schreef heywoodu het volgende:
Helaas nog niet, maar wel het tijdschema voor morgen (Nederlanders + finales):
[ afbeelding ]
Uhm, het zijn teamwedstrijden en per set schiet elk vrouw 2 pijlen toch?quote:Op woensdag 17 juni 2015 06:09 schreef heywoodu het volgende:
Esther Deden, de enige uit de top-100, gaat er alvast af.
Oh ik dacht dat dat omgegooid was, maar gezien de 6 pijlen per set klinkt dat wel logisch jaquote:Op woensdag 17 juni 2015 06:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Uhm, het zijn teamwedstrijden en per set schiet elk vrouw 2 pijlen toch?
Die tweede set was ook pech, leken ze te winnen, maar toen werd die 9 in een 10 veranderd van Oekräinequote:Op woensdag 17 juni 2015 06:20 schreef heywoodu het volgende:
Jammer, want in die laatste set lagen er echt kansen.
Eigenlijk hebben ze het best goed gedaan, in de ranking round was Oekraïne 4e met 1917 puntenquote:Op woensdag 17 juni 2015 06:22 schreef heywoodu het volgende:
Ook niet ff denken "kom, die jongens zijn om 6 uur hun nest uit, laten we even ons best doen dan"
Dan wel jaquote:Op woensdag 17 juni 2015 06:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben ze het best goed gedaan, in de ranking round was Oekraïne 4e met 1917 punten
Nederland 13e met 1853 punten
Mixed kan ik niet zien dadelijkquote:Op woensdag 17 juni 2015 06:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan wel ja![]()
Hopen op de mixed straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 06:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mixed kan ik niet zien dadelijk
SuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk kan het gevierd worden met wat moois in Baku
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op woensdag 17 juni 2015 06:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Succes
Hopelijk kan het gevierd worden met wat moois in Baku
Met warempel een geboren Azeri als favorietquote:Op woensdag 17 juni 2015 07:01 schreef Max23 het volgende:
Taekwondo stream is gestopt en wordt nu een worstelstream
Even wachten nog, het wordt toch Wit-Rusland denk ikquote:
Die 6quote:Op woensdag 17 juni 2015 07:28 schreef heywoodu het volgende:
Dit kan lastig worden voor Azerbeidzjan.
Kan nog een 7 worden.quote:
Benieuwd wat er op de volleybalstream komtquote:Op woensdag 17 juni 2015 07:33 schreef heywoodu het volgende:
Waterpolosters begonnen aan de kwartfinale, geen stream, wel livescore:
https://live.fonbet.com/#1219
Zijn wel de favorietenquote:Op woensdag 17 juni 2015 07:50 schreef Max23 het volgende:
Belgische acrobatiekteam gaat ineens aan de leiding![]()
Ah, die Ineke was ook wel leuk om te zien trouwensquote:Op woensdag 17 juni 2015 07:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zijn wel de favorieten
http://www.baku2015.com/n(...)ymnastics-42667.html
Ze waren wel de underdog bij de bookies, dus ik vind het zelf niet echt verrassend danquote:Op woensdag 17 juni 2015 07:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Overigens hadden de beachvolleyballers op basis van de ranking gewoon moeten winnen![]()
Op de world ranking was het 72 vs 110quote:Op woensdag 17 juni 2015 07:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze waren wel de underdog bij de bookies, dus ik vind het zelf niet echt verrassend dan
Maar ook niet elk toernooi telt mee voor die ranking volgens mij, Zonal Tournaments enzo heb je ook nog, Continental Cup etcquote:Op woensdag 17 juni 2015 08:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Op de world ranking was het 72 vs 110
Maar ik zie nu dat die Tsjechen pas 1 toernooi hebben gespeeld.
Om en om gaat het volgens mij, zijn 2 wedstrijden tegelijk bezigquote:Op woensdag 17 juni 2015 08:06 schreef heywoodu het volgende:
Kijk ik nou ritmische gymnastiek of acrobatiek?
Nu zijn ze met linten bezig, hiervoor stond een ander land het circus na te doen..
Handigquote:Op woensdag 17 juni 2015 08:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Om en om gaat het volgens mij, zijn 2 wedstrijden tegelijk bezig
Linten e.d. is ritmisch ja.quote:Op woensdag 17 juni 2015 08:06 schreef heywoodu het volgende:
Kijk ik nou ritmische gymnastiek of acrobatiek?
Nu zijn ze met linten bezig, hiervoor stond een ander land het circus na te doen..
Ja daarom, maar daarvoor was het toch duidelijk niet ritmisch, verwarrendquote:
Toch de vorm weer op tijd terug dusquote:
Dat maakt de kans wel groter dat mijn theorie van vanmorgen klopt, want volgens mij zit hij vandaag bij het boogschietenquote:Op woensdag 17 juni 2015 08:21 schreef Max23 het volgende:
Die commentator van worstelen kent de regels niet![]()
En zonder Hansgodquote:Op woensdag 17 juni 2015 08:27 schreef DeLuna het volgende:
Ritmisch gymnastiek is eigenlijk kunstschaatsen maar dan zonder schaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |