1 is matig, 2 en 3 zijn wel leuk en aan te radenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 1 uncharted gespeeld dus ik vind het wel oké
EA beter vinden.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:29 schreef Devz het volgende:
Wat een enorme anti-climax na de persco's van MS, EA en Ubisoft. Alleen maar Japanse troep en multigames zijn getoond. Geen PS Plus verrassingen. Over Morpheus is niet of nauwelijks gesproken, geen eens een prijs of releasedatum. Ik denk dat we daardoor nu wel kunnen zeggen dat Morpheus de strijd bij voorbaat heeft verloren en dat VR op consoles deze generatie inderdaad nog niet mogelijk is. Jammer want ik had de hoop dat Sony er toch iets van zou kunnen maken.
Behalve Horizon is er geen fatsoenlijke exclusive aangekondigd, waar MS dit aan de lopende band deed.
Sony gaat een heel lastig jaar tegemoet.
Morpheus moeten ze gewoon cancellen, Oculus en Vive gaan het nu al winnen. Sony staat nu aan de kant van HDDVD toen ze zelf Bluray hadden.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:29 schreef Devz het volgende:
Wat een enorme anti-climax na de persco's van MS, EA en Ubisoft. Alleen maar Japanse troep en multigames zijn getoond. Geen PS Plus verrassingen. Over Morpheus is niet of nauwelijks gesproken, geen eens een prijs of releasedatum. Ik denk dat we daardoor nu wel kunnen zeggen dat Morpheus de strijd bij voorbaat heeft verloren en dat VR op consoles deze generatie inderdaad nog niet mogelijk is. Jammer want ik had de hoop dat Sony er toch iets van zou kunnen maken.
Behalve Horizon is er geen fatsoenlijke exclusive aangekondigd, waar MS dit aan de lopende band deed.
Niemand boeit die VR troep.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:29 schreef Devz het volgende:
VR gaat niet werken op consoles, te weinig rekenkracht. Zelfs op de PC is het amper te doen met grafisch goede games.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:31 schreef Tweek het volgende:
[..]
Morpheus moeten ze gewoon cancellen, Oculus en Vive gaan het nu al winnen. Sony staat nu aan de kant van HDDVD toen ze zelf Bluray hadden.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:33 schreef Yi-Long het volgende:
Beste show van dit jaar, voor mij, vooral die Horizon game, en Final Fantasy 7 Remake en Shenmue 3 announcement, en nieuwe Hitman....
Het hoeft er allemaal niet zo goed uit te zien als op een scherm, die brilletjes bestaan al 15 jaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
VR gaat niet werken op consoles, te weinig rekenkracht. Zelfs op de PC is het amper te doen met grafisch goede games.
Juist wel, iets dat zo dicht op je gezicht zit moet er goed uitzien met fatsoenlijke fps.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:34 schreef Tweek het volgende:
[..]
Het hoeft er allemaal niet zo goed uit te zien als op een scherm, die brilletjes bestaan al 15 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |