Matchmaking voor Raids zie ik niet zo zitten, maar voor PoE zou het wmb ook wel kunnen tot aan 34. De Raids maken het spel wel een stuk toffer IMO,, zou je toch eens moeten proberen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:18 schreef bjorntju het volgende:
¤20 voor wat cosmetische shit![]()
![]()
¤40 euro voor die uitbreiding vind ik ook veel. Zit maar één nieuw gebied in. Voor ¤60 had je op release vier gebieden...
Die cosmetische shit koop ik nooit van mijn leven voor ¤20. Die uitbreiding moet ik nog maar eens even kijken of ik het ¤40 waard vind. De vorige uitbreidingen heb ik ook (maar dat is meer omdat ik de season pass in de Collectors Edition kreeg) en qua content vind ik die ook maar mager.
Destiny vind ik een toffe game, maar kijkend naar die vorige uitbredingen, daar speelde ik de story missions en de strikes van uit en was er toen wel weer klaar mee. De laatste uitbreiding voegde Prison of Elders toe en hoewel ik dat wel leuk vind had ik dat na een paar keer ook wel weer gezien. Leuk om zo af en toe eens een keertje te doen maar meh... Persoonlijk vind ik hoe Destiny op dit moment is het eigenlijk oorspronkelijk gereleased had moeten worden. Dan was het qua content voldoende. Hoe de game oorspronkelijk gereleased werd was gewoon erg mager en jammer dat je dan daar weer voor ¤40 aan uitbreidingen voor bij moet kopen wil je aan een goed niveau van content komen.
De raids heb ik nog nooit gedaan omdat ik gewoon geen zin heb om een groep te zoeken. Jammer want het lijkt mij wel tof maar gewoon geen tijd voor. Hoop dat ze nog een "raid lite" maken met matchmaking ofzo.
Over matchmaking gesproken ik vind het ook raar dat de moeilijkere Prison of Elders geen matchmaking hebben. De level 35 difficulty kan ik mij nog wel inbeelden maar waarom in godsnaam de andere niet?
Ze moeten alleen wat meer raids maken.... En niet zeggen dat er een raid komt en dan niet leverenquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:34 schreef Visserij het volgende:
[..]
Matchmaking voor Raids zie ik niet zo zitten, maar voor PoE zou het wmb ook wel kunnen tot aan 34. De Raids maken het spel wel een stuk toffer IMO,, zou je toch eens moeten proberen.
jij betaalt 60 voor een spel plus 40 voor 2 uitbreidingen waar je alleen de story mode van speelt en het mooiste gedeelte niet doet? ? Dan moet je ook niet zeiken over een mega uitbreiding van 40 euro.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:18 schreef bjorntju het volgende:
![]()
¤40 euro voor die uitbreiding vind ik ook veel. Zit maar één nieuw gebied in. Voor ¤60 had je op release vier gebieden...
Die cosmetische shit koop ik nooit van mijn leven voor ¤20. Die uitbreiding moet ik nog maar eens even kijken of ik het ¤40 waard vind. De vorige uitbreidingen heb ik ook (maar dat is meer omdat ik de season pass in de Collectors Edition kreeg) en qua content vind ik die ook maar mager.
Destiny vind ik een toffe game, maar kijkend naar die vorige uitbredingen, daar speelde ik de story missions en de strikes van uit en was er toen wel weer klaar mee. De laatste uitbreiding voegde Prison of Elders toe en hoewel ik dat wel leuk vind had ik dat na een paar keer ook wel weer gezien. Leuk om zo af en toe eens een keertje te doen maar meh... Persoonlijk vind ik hoe Destiny op dit moment is het eigenlijk oorspronkelijk gereleased had moeten worden. Dan was het qua content voldoende. Hoe de game oorspronkelijk gereleased werd was gewoon erg mager en jammer dat je dan daar weer voor ¤40 aan uitbreidingen voor bij moet kopen wil je aan een goed niveau van content komen.
De raids heb ik nog nooit gedaan omdat ik gewoon geen zin heb om een groep te zoeken. Jammer want het lijkt mij wel tof maar gewoon geen tijd voor. Hoop dat ze nog een "raid lite" maken met matchmaking ofzo.
Over matchmaking gesproken ik vind het ook raar dat de moeilijkere Prison of Elders geen matchmaking hebben. De level 35 difficulty kan ik mij nog wel inbeelden maar waarom in godsnaam de andere niet?
Goed plan. Heb deze week nog nul PoE gedaan!quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ze moeten alleen wat meer raids maken.... En niet zeggen dat er een raid komt en dan niet leveren
Trouwens vanavond ofz even 35 doen?
Ik heb vorige week 2x 32 en 1x 34 en 1x 35 gedaanquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:19 schreef Visserij het volgende:
[..]
Goed plan. Heb deze week nog nul PoE gedaan!
Kan je wel lezen? Ik heb alle content behalve de raids gedaan en andere content waar geen matchmaking voor is (dus vooral de hogere difficulty PoE en nightfall). Dus echt niet alleen de story mode. Ook Crucible heb ik gespeeld.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:09 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
jij betaalt 60 voor een spel plus 40 voor 2 uitbreidingen waar je alleen de story mode van speelt en het mooiste gedeelte niet doet? ? Dan moet je ook niet zeiken over een mega uitbreiding van 40 euro.
Ja dat zeg ik toch... PoE nightfall en raids daar draait het hele spel om. Story mode en Crucible zijn ook mooi hoor, Maar geen 100 euro waard.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:14 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Kan je wel lezen? Ik heb alle content behalve de raids gedaan en andere content waar geen matchmaking voor is (dus vooral de hogere difficulty PoE en nightfall). Dus echt niet alleen de story mode. Ook Crucible heb ik gespeeld.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:14 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Kan je wel lezen? Ik heb alle content behalve de raids gedaan en andere content waar geen matchmaking voor is (dus vooral de hogere difficulty PoE en nightfall). Dus echt niet alleen de story mode. Ook Crucible heb ik gespeeld.
Klopt klopt bjurn.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:18 schreef bjorntju het volgende:
![]()
Ik ben er 😁quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:49 schreef Wiebeldak het volgende:
Nog xboxers die tot in de late uurtjes doorgaan vanavond? Ik ga alles halen met ieder karakter. Met de Hunter ben ik al een eind op weg.
Haha, wordt je er wel eens uitgetrapt daarna?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:17 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik snap dat gezeik niet over matchmaking. Ik heb zo goed als met iedere game type binnen 10 minuten een game gevonden via destinylfg.net. Als ze zeiken over een gjallahorn of iets anders wat ik niet heb stuur ik alsnog een bericht om vervolgens in de party te zeggen dat ik waarschijnlijk beter ben dan zij zonder gjallakak. En zo gaat dat.
Nooit. Omdat ik altijd binnenkom alsof ik iedereen al kenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Haha, wordt je er wel eens uitgetrapt daarna?
Ja, zeker. Dat waren mooie tijden man. Speel je nog wel eens GTA?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:13 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Nooit. Omdat ik altijd binnenkom alsof ik iedereen al kenIk praat erg veel maar dat weet jij ook nog wel denk ik
Nooit meer, en dat terwijl ik hem wel voor de one heb gekocht maar dat spel verneukte de hele xbox (lag, party stuk, crashes etc). Misschien binnenkort maar weer eens proberen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, zeker. Dat waren mooie tijden man. Speel je nog wel eens GTA?
Ik heb laatst nog even gespeeld nadat die nieuwe DLC uit was, best leuk maar ben nog nooit aan de heists toegekomen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:16 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Nooit meer, en dat terwijl ik hem wel voor de one heb gekocht maar dat spel verneukte de hele xbox (lag, party stuk, crashes etc). Misschien binnenkort maar weer eens proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |