heb ik niet, ik wordt letterlijk afgeslacht met die eerste missie van de eerste expansionquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Upgrade je exotic armor piece(als je deze al hebt)
Strikes krijg je sneller marks :pquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:08 schreef Visserij het volgende:
Misschien gaat PvP sneller, qua crucible marks. Moet je wel even je factions doorlevelen met bounties.
Ja, en het hele internet wordt gek. En die Reddit ook. Het komt er een beetje ongelukkig uitquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:19 schreef Visserij het volgende:
Iemand het interview met Luke Smith gelezen?
Tja Bungie was zo dom om zich bij hen aan te sluiten, zo werkt Activision ook al jaren. Wel makkelijk om alle schuld op Activision te gooien. Geen ruggengraat als developer hebben is ook niet echt positief.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:43 schreef VMSDKR het volgende:
Sowieso veel van die mensen zijn kapot dom op die reddit als het om die bedragen en ps-exclusives etc. gaat.
Daarvoor moet je bij fucking Activision zijn, niet Bungie.
Daar heb je ook gelijk in, maar als zo'n publisher je 500 miljoen dollar beschikbaar stelt over een periode van 10 jaar is het ook begrijpelijk dat ze daarmee in zee gaan en er concessies gedaan moeten worden wat betreft exclusives etc.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:27 schreef Disker91 het volgende:
Tja Bungie was zo dom om zich bij hen aan te sluiten, zo werkt Activision ook al jaren. Wel makkelijk om alle schuld op Activision te gooien. Geen ruggengraat als developer hebben is ook niet echt positief.
Schijnbaar krijgen we in de Weekly Update meer informatie. Ik ben benieuwd. Ik behoor zelf overigens tot het kamp dat de nieuwe DLC gewoon koopt, maar die emotes, shaders en physical strange coins goodies etc. kunnen me gestolen worden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:27 schreef Disker91 het volgende:
En ze komen nu met andere "rewards" alleen omdat er zo'n grote ophef is. En zeker weten dat negatieve publiciteit Destiny kan schaden. CoD, en Asscreed zijn daar o.a. voorbeelden van. Niet zo gek dat ze er nu ook snel op reageren
Jellyhorn v2.0 Clusterrockets wil cluster 3 more times. Veteren Rewardquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in, maar als zo'n publisher je 500 miljoen dollar beschikbaar stelt over een periode van 10 jaar is het ook begrijpelijk dat ze daarmee in zee gaan en er concessies gedaan moeten worden wat betreft exclusives etc.
[..]
Schijnbaar krijgen we in de Weekly Update meer informatie. Ik ben benieuwd. Ik behoor zelf overigens tot het kamp dat de nieuwe DLC gewoon koopt, maar die emotes, shaders en physical strange coins goodies etc. kunnen me gestolen worden.
Ik vind 40e te duur.. 30e vind ik goed genoeg. Als alle dlc erin zittenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in, maar als zo'n publisher je 500 miljoen dollar beschikbaar stelt over een periode van 10 jaar is het ook begrijpelijk dat ze daarmee in zee gaan en er concessies gedaan moeten worden wat betreft exclusives etc.
[..]
Schijnbaar krijgen we in de Weekly Update meer informatie. Ik ben benieuwd. Ik behoor zelf overigens tot het kamp dat de nieuwe DLC gewoon koopt, maar die emotes, shaders en physical strange coins goodies etc. kunnen me gestolen worden.
Net ook gedaan.. Boss dood ik geen 10 sec o fzoquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:20 schreef HetAntwoord het volgende:
Wow...dat was wel de snelste twee man nightfall ooit, Wiebel. Ga ik nog twee keer dood bij de eindbaas ook. Raketten vol in m'n bakkes.
Bij ons denk ik 12 seconden omdat ik revived moest worden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Net ook gedaan.. Boss dood ik geen 10 sec o fzo
Inderdaad, handig voor shards, heb er minstens 6 shards van gehad (2 per dismantle)quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:07 schreef Friday12 het volgende:
GJALLARHORN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had er nog geen 1quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:09 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Inderdaad, handig voor shards, heb er minstens 6 shards van gehad
quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:10 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Weet ik, maar je hebt zo lang zonder gedaan, gewoon zo doorgaan. Shards man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |