Vooral dit soort rondjes hebben werkt ookquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:11 schreef Koenani het volgende:
[..]
Vooral dat campen, gewoon met een shottie gebukt om de hoek bij een spot gaan zitten waar veel enemies langs komen
Haha dat schiet zeker op ja, sommige potjes dan lukt echt alles hequote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vooral dit soort rondjes hebben werkt ook
[ afbeelding ]
Yup zo had ik het met een burn ook al is gedaan(arc). Had toen echt een hele maraton gelopen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:11 schreef vault_tec het volgende:
ik heb een strategie voor skolas zonder gjallarhorn.
servitor links dood maken
heavy op skolas schieten tot bonds broken zijn (mits gjallarhorns in de party) of tot hij in je gezicht staat/teveel adds
naar rechts gaan (ALTIJD ZORGEN DAT ER EEN VEILIG PAD NAAR DE ANDERE KANT VAN DE MAP IS) (als je veiligt staat heavy ammo synth poppen)
als skolas nu in je face is zonder dat de adds dood zijn een rondje rennen. Dus skolas in de buurt + adds = naar de andere kant van de map)
adds dood maken tot er nog maximaal 3 staan. liefst 0.
(als bonds nog niet broken zijn servitor dood maken)
skolas dps'n.
bonds moeten nu broken zijn. DIT is het moment dat je je heavy bewaart voor de mines en skolas met primaries/secondaries schade doet.
Essence vergt goede communicatie. Callouts bij 20, 15, 10 & 8 seconden. Liefst bij 8 nemen ivm speling.
als de mines komen al je heavy op zoveel mogelijk adds schieten. Dit omdat het je leven 1000 keer makkelijker maakt.
na de laatste mine van de 2e ronde adds dood maken.
alle adds = heavy gebruiken op skolas.
heb het nu 3 keer op deze manier gedaan. Kost een half uur als het lukt.
1 keer met dezelfde gaste die ik real life ken. 2e poging.
1 keer met een random pug. 3e poging.
1 keer met 2 amerikanen die elkaar kende. 2e poging.
eerste keer gaat het vaak fout bij die essence omdat men nog niet lekker communiceert. Duurt "lang" maar dit is wel de meest veilige manier heb ik gemerkt.
Nee had wat armour bewaard die ik random kreeg soms voor een Hunter. Ga mijn etheric lights pas verspillen op de VoG armour, gezien die de beste stats/looks hebben. Zelfs beter dan die van Osires (afgezien van een extra perk waar ik niet veel mee doe)quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:57 schreef Reintji het volgende:
Je had wat armor cores/etheric lights in de kluis?
Hunter lijkt zwak tot je er mee kan omgaan.. Dan is het wel tof.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:05 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Nee had wat armour bewaard die ik random kreeg soms voor een Hunter. Ga mijn etheric lights pas verspillen op de VoG armour, gezien die de beste stats/looks hebben. Zelfs beter dan die van Osires (afgezien van een extra perk waar ik niet veel mee doe)
Hm. Hoe laat is dat onderhoud begonnen?quote:Op maandag 22 juni 2015 17:20 schreef Disker91 het volgende:
Nou ik blijf erbij, Hunter voor PVE is niks. Titan/Warlock zijn wat mij betreft handiger en diverser.
PVP is een ander verhaal. Met die support-class komt er wel een goede PVE class aan gelukkig.
Titan en Warlock hebben goede DPS-burst aanvallen en diverse AoE abilities/granaten, tevens een paar leuke Orb perks. En die super's van de Hunter zijn niet echt goed in PVE, golden gun doet weinig damage en die andere super wordt je op hogere levels/bazen afgemaakt door één goede melee.
Wat ze wel weer hebben zijn leuke dekbed overtrekken op hun rug. Want die armbandjes van de Warlock zijn dramatisch.
Edit: Tevens Destiny onderhoud nu (6 uurtjes).
Tot elf uur vanavond is er onderhoud.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:02 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Hm. Hoe laat is dat onderhoud begonnen?
Op de laatste dag van de resetquote:Op maandag 22 juni 2015 20:00 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Tot elf uur vanavond is er onderhoud.
Server is er alweerquote:Op maandag 22 juni 2015 21:58 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Onderhoud komt nooit uit, gelukkig vanmiddag de Nexus nog op bek geklapt
Dat komt mij weer niet uit, zoveel mensen, zoveel wensenquote:Op maandag 22 juni 2015 22:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Server is er alweer
Maar op laatste dag is gewoon kut doe het dan op woensdag of donderdag
Bungie begint langzaam echt een aidsbedrijf te worden. Studio die ooit alles voor de fans deed, nu alleen nog maar geld melken....quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:32 schreef Disker91 het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)-expansion-price-tag
Denk dat ze nu wel een beetje huilen dat ze Microsoft voor Activision hebben geruild. Ze weten niet hoe ze zich eruit moeten lullen met die content![]()
Als ze nu met Sony in zee waren gegaan of een andere uitgever was dit denk ik niet gebeurt, maar Sony wilde helaas het IP bezitten, gelukkig heeft Activision dit niet, maar ze zitten nog wel een aantal jaar aan hun vast helaas...
Tja, deal with the devil enzulks.
Edit: En als je meeleest Pheno, heb je nog dat interview kunnen afnemen?![]()
Upgrade je exotic armor piece(als je deze al hebt)quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:02 schreef Targaryen het volgende:
Hey guys, ben weer begonnen met spelen van destiny, maar met mn level 25 zijn de missies van de expansions net een klein beetje kut haha. Iemand zin om coop te gaan op ps4?
Belachelijk dat je als trouwe speler ook het duurste pakket moet aanschaffen voor alle content. En alle mensen die nog twijfelden zullen toch wel afhaken na het lezen van zo'n zin:quote:Op dinsdag 23 juni 2015 07:30 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Bungie begint langzaam echt een aidsbedrijf te worden. Studio die ooit alles voor de fans deed, nu alleen nog maar geld melken....
WTF?quote:If I fired up a video right now and showed you the emotes you would throw money at the screen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |