Oh die... Die is om te huilenquote:Op woensdag 1 juli 2015 15:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Qoldron, met de T-1000, die je dus moet zoeken / vermoorden om de "shield" buff te krijgen, erg irritant gemaakt
Is het weer zover met de lag?quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:52 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ga ook geen Iron Banner spelen. Armor met waardeloze perks, kutwapen en wat niet kut is heb ik al.
En lag
Hier ook.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:27 schreef HetAntwoord het volgende:
Hier ook, ben wel online maar kan niet meer op Xbox live. Zelfs inloggen op Xbox website werkt niet...
Dan kap ik er meteen maar mee, veel te heet om me hier druk om te gaan maken. Dan maar aan het bier en filmpje kijken of Witcher 3 spelen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:27 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Hier ook.
https://downdetector.com/status/xbox-live
Etheric Light wordt ook snel obsolete. Ik heb er nu 5 in m'n vault en ik weet nu al niet meer wat ik er mee moet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:16 schreef Odaiba het volgende:
Lag is inderdaad een pain in the ass. Denk dat ik ff doorknal tot rank 3 en genoegen neem met 1 etheric light.
Heb ik ook last van... Alleen voor een spear zou ik IB doen denk ikquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Etheric Light wordt ook snel obsolete. Ik heb er nu 5 in m'n vault en ik weet nu al niet meer wat ik er mee moet.
Voor PvE dan zeker? Spear is echt een waardeloze PvP-sniper.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb ik ook last van... Alleen voor een spear zou ik IB doen denk ik
quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Voor PvE dan zeker? Spear is echt een waardeloze PvP-sniper.
Ik heb het anders nog hard nodig. Heb nog een paar wapens die ik wil upgraden naar 365, maar het liefst wil ik eens wat leuke raid weapons, maar speel bijna nooit raids. En de vorige keer kreeg ik boots.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Etheric Light wordt ook snel obsolete. Ik heb er nu 5 in m'n vault en ik weet nu al niet meer wat ik er mee moet.
Of het is 36 graden en iedereen ligt aan t zwembad.quote:Op maandag 6 juli 2015 01:31 schreef Odaiba het volgende:
Te rustig hier. Iedereen alweer klaar met House of Wolves zeker?
Jep, maar de chase voor de gjallarhorn duurt voort..quote:Op maandag 6 juli 2015 01:31 schreef Odaiba het volgende:
Te rustig hier. Iedereen alweer klaar met House of Wolves zeker?
Zaterdag wel ja, gisteren Trials of Osiris geprobeerd, pffquote:Op maandag 6 juli 2015 09:07 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Of het is 36 graden en iedereen ligt aan t zwembad.
Niet gelukt nee?quote:Op maandag 6 juli 2015 10:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zaterdag wel ja, gisteren Trials of Osiris geprobeerd, pff. Vanavond nog maar eens een poging
Een beetje goed?quote:Op maandag 6 juli 2015 19:39 schreef Disker91 het volgende:
Iemand ToO? Beetje goed zijn, wil alleen die armour halen, wat er meer bij komt is leuk. (PS4)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |