SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, komt dichter bij de 3-2 voor NZL. En voor de 2e plaats moet je inmiddels toch al winnen (en dan ben je misschien wel eerste met 2-2, dat wel)quote:
Als Nieuw-Zeeland met 4-2 zou winnen staan we boven China toch? Of gaat het om onderling resultaat?quote:
Probleem is ook de aanvoer vanuit het middenveld, dat is gewoon te matigquote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:52 schreef Wicky15 het volgende:
Ik heb het idee dat wij moeite hebben met scoren.
Nee, dan staan we boven China.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Nieuw-Zeeland met 4-2 zou winnen staan we boven China toch? Of gaat het om onderling resultaat?
Doelsaldoquote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Nieuw-Zeeland met 4-2 zou winnen staan we boven China toch? Of gaat het om onderling resultaat?
fixed.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:52 schreef Wicky15 het volgende:
Ik heb het idee dat wij moeite hebben met scoren voetballen.
The ranking of each team in each group will be determined as follows:quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oké, dus als het maar geen 3-2 of 4-3 wordt.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dan staan we boven China.
Was een vaststelling, geen waarde-oordeel.quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland verdient wel een gelijkspel hier.
Absoluutquote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland verdient wel een gelijkspel hier.
Die zit in de bezemkast in Nederland om 3u, dat is nogal een verschilquote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:56 schreef tralalala het volgende:
Die commentator op Eurosport valt bijna in slaapWat een verschil.
Zit Snoeks echt in Canada?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Die zit in de bezemkast in Nederland om 3u, dat is nogal een verschil
Snoeks zit natuurlijk weer op locatie van onze belastingcentuhquote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Die zit in de bezemkast in Nederland om 3u, dat is nogal een verschil
Ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Snoeks zit natuurlijk weer op locatie van onze belastingcentuh
omdat ie er helemaal niks van kan.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:57 schreef Hoempaloempa het volgende:
Waarom gaat die trainer nog niet iets proberen met een wissel joh
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:59 schreef FritzWepper het volgende:
ANOUK ANOUK ANOUK! WAAR BLIJFT ANOUK?!?!
Die is alleen maar met Lex Immers bezigquote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:59 schreef hmmmz het volgende:
Hoezo geen Anouk Hoogendijk. Ze moeten die trainer ontslaan!
een soort Vennegoor of Hesselink met lang haar.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:58 schreef Hoempaloempa het volgende:
[..]
Ja spits erbij ofzo, alles of niets
Met lex immers haha grapjasquote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die is alleen maar met Lex Immers bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dacht meer een john van beukeringenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:00 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
een soort Vennegoor of Hesselink met lang haar.
Dat doen ze bij ADO nou nooitquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:00 schreef KingRoland het volgende:
juichen om een gele kaartzo triest weer
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
metsjfiksing dit kan gewoon nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Neequote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:01 schreef heywoodu het volgende:
Heeft Snoeks nou al gezegd dat Nederland vrijwel zeker door is eigenlijk?
Dat is onzin.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:01 schreef heywoodu het volgende:
Hoezo? Ze moeten toch bij de beste 4 nummers drie zitten?quote:
Klopt, maar als je hier verliest is dat nog niet zekerquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo? Ze moeten toch bij de beste 4 nummers drie zitten?
Als Nieuw-Zeeland wint kan Nederland naar huis.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo? Ze moeten toch bij de beste 4 nummers drie zitten?
Als deze standen vandaag zo blijven en Zweden morgen verliest dan zijn we al door.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:01 schreef heywoodu het volgende:
Winst voor NZ zou dat nog kunnen verkloten ja, of een stunt van Costa Ricaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Klopt, maar als je hier verliest is dat nog niet zeker
Als. Als de standen zo blijven lijkt het me onwaarschijnlijk dat Nederland eruit gaat ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:02 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Als deze standen vandaag zo blijven en Zweden morgen verliest dan zijn we al door.
Precies, en als Zweden niet verliest is het ook nog niet voorbij --> groep E.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:02 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Als deze standen vandaag zo blijven en Zweden morgen verliest dan zijn we al door.
Genoeg kansen, maar belabberd dat je afhankelijk bent vanquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies, en als Zweden niet verliest is het ook nog niet voorbij --> groep E.
Tis wel heel matig hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:03 schreef Hoempaloempa het volgende:
[..]
Niet veel minder dan een gemiddelde eredivisie wedstrijd hoor
als je op die manier door moet gaan kan je beter naar huis gaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:02 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Zo zit het toernooi nou eenmaal in elkaar?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:05 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
als je op die manier door moet gaan kan je beter naar huis gaan.
Misschien krijgt Nederland er nog 6 tegenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:05 schreef Elfletterig het volgende:
Mocht Nederland 3e worden, dan is Thailand (poule B) alvast achter Nederland geëindigd. Die hebben 3 punten en een doelsaldo van -7.
TR gemaaktquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:06 schreef hmmmz het volgende:
Ik heb zojuist hier: (ONZ / Post #10.000) mijn 10.000e post geplaatst.
rot toch op man achterlijke. Dit is maximaal 2e klasse niveau en zelfs dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:03 schreef Hoempaloempa het volgende:
[..]
Niet veel minder dan een gemiddelde eredivisie wedstrijd hoor
In de Dtjes waren we beterquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
rot toch op man achterlijke. Dit is maximaal 2e klasse niveau en zelfs dat geloof ik niet.
Ik voel de Le Mans-nacht nog, maar goed, het is nog maar een klein kwartiertje.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
pff het is al 3 uurik begin in te kakken
mietjequote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
pff het is al 3 uurik begin in te kakken
Bij NED - CAN staan er wel elf op het veld.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik voel de Le Mans-nacht nog, maar goed, het is nog maar een klein kwartiertje.
Josti op het veld bij NZ
Ben je daarquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik voel de Le Mans-nacht nog, maar goed, het is nog maar een klein kwartiertje.
Josti op het veld bij NZ
Wij wonnen met de plaatselijke B 1 2-0 van Twente en dat was dan nog de A1. En Twente is ook nog eens de beste van de beneliga. Stelt echt niks voor.quote:
twitter:craigphadley twitterde op dinsdag 16-06-2015 om 03:10:07Pitch invader at the #CHN v #NZL game. Lets see if they're still smiling when they find themselves behind bars tonight. #FIFAWWC reageer retweet
Nee makkelijker juist, al had vd Donk meer moeten inhouden.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:12 schreef hmmmz het volgende:
Deze was moeilijker dan die in de eerste helft.
Hmmm, neequote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:12 schreef hmmmz het volgende:
Deze was moeilijker dan die in de eerste helft.
Moeilijker, ze loopt teveel naar links, kleine hoek.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee makkelijker juist, al had vd Donk meer moeten inhouden.
Blijf k wel lkkr wakker iigquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:13 schreef FritzWepper het volgende:
Ik verlang bijna terug naar de vuvuzela met dat Oprahpubliek daar
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Valse tussenstand banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh weer afgekeurdquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Afgekeurd toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
mjaquote:
Echt?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:17 schreef Elfletterig het volgende:
4 punten uit 3 wedstrijden is veel beter dan 3 uit 3, qua uitgangspositie om bij de beste vier nummers-3 te komen.
Zullen ze stiekempjes toch wel weten.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:21 schreef Paxcon het volgende:
Waarom juichen ze als ze geen idee hebben wat de andere tussenstand is
Mexicano, Pax en ik ook.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu ben ik erg benieuwd naar de analyse
Er zijn zoveel opties nu, komt goedquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij is 4 punten sowieso voldoende als Nigeria niet wint van de USA
Omdat het wel heel gek moest lopen wilden ze zelf gelijkspelen en niet derde wordenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:21 schreef Paxcon het volgende:
Ze kunnen nu toch sowieso geen 4e meer worden in de poule, wat die andere uitslag ook is.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:21 schreef Paxcon het volgende:
Nee nee nee nee nee nee.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar als ze 3e worden moeten ze waarschijnlijk tegen een team als Duitsland ofzo?
Duitsland of de winnaars van de groep met Japan (wat waarschijnlijk Japan wordt dus).quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar als ze 3e worden moeten ze waarschijnlijk tegen een team als Duitsland ofzo?
Nouja, maar als Nigeria niet wint van de USA is het sowieso goed en het lijkt me zo onwaarschijnlijk dat dat gebeurt dat dat wel voldoet.quote:
Op het komende EK dezelfde taferelen inderdaadquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:22 schreef hafcfan het volgende:
helaas is het bij de mannen al net zo belachelijk als hier dat de nummer 3 doorkan.
Klopt.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Duitsland of de winnaars van de groep met Japan (wat waarschijnlijk Japan wordt dus).
Nou neequote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:23 schreef raptorix het volgende:
Wel zuur dat je met 4 punten 3e in pool word in 98% van de gevallen ben je dan gewoon bij eerste 2.
Afhankelijk van wie eruit gaan Duitsland of Japan. Japan is op dit moment iets waarschijnlijker.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
In 50% van de gevallen.quote:
Vorig jaar eindigde je op het WK slechts in 75% van de gevallen bij de eerste 2quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:23 schreef raptorix het volgende:
Wel zuur dat je met 4 punten 3e in pool word in 98% van de gevallen ben je dan gewoon bij eerste 2.
quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:09 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik niet. Schade beperkt houden en hopen dat China nog wat doet tegen Nieuw-Zeeland. En dan als nr. 3 naar de volgende ronde glippen.
Ga je gangquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kan hem morgen wel even voor je door rekenen hoor?
Nederland is dus derde. Thailand eindigt sowieso achter Nederland. Nog maar één andere ploeg moet het laten afweten; vier kansen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:19 schreef FritzWepper het volgende:
Nrs. 3
1. Nederland 3 - 4 (+0)
2. Kameroen 2 - 3 (+5)
3. Frankrijk 2 - 3 (-1)
4. Thailand 3 - 3 (-7)
-------------------------
5. Zweden 2 - 2 (+0)
6. Spanje 2 - 1 (-1)
Voetbal is een enorme kut sport geworden/aan het worden. Uitgezonderd de competitie en het WK dan.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op het komende EK dezelfde taferelen inderdaad
Dan zul jij er ook achter komen dat het in 50% van de gevallen is.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kan hem morgen wel even voor je door rekenen hoor?
Ik heb daar een hard hoofd in.quote:
Tegen Japan geloof ik ook niet echt in al zijn die niet in supervorm nogquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb daar een hard hoofd in.
Tegen Duitsland maken we helemaal geen kans omdat Die Frauschaft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |