Playstation gaat keihard killen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:51 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga het opblijven voor Sony toch maar niet wagen, stel je voor dat de persconferentie een drollenbak blijkt te zijn
trusten en veel plezier nog grgr
3uquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:53 schreef SpankmasterC het volgende:
Sony is nog steeds 2u? Microsofts ding loopt nog en ik heb de Windows 10 interface voor de X1 nog niet gezien
3 uur volgens mij.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:53 schreef SpankmasterC het volgende:
Sony is nog steeds 2u? Microsofts ding loopt nog en ik heb de Windows 10 interface voor de X1 nog niet gezien
Lekker boeiend of je met zo'n ding op zit, het gaat om de ervaring die het biedt. Zolang het maar comfortabel en gaaf is.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik geef geen fuck om Morpheus, want ik ga niet met zo'n ding op mijn gezicht zitten...
Ik wil Japanese games. Lots of them. Shenmue, Chrono, Yakuza, Final Fantasy 7, etc etc.
Ben benieuwd! De BC van de X1 kwam volledig uit het niets, ben benieuwd wat Sony gaat brengen!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Playstation gaat keihard killen.
XBO ligt op de grond, en Playstation komt aanrennen om te kopschoppen...
De corporate spies van Sony waren daar vast al van op de hoogtequote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ben benieuwd! De BC van de X1 kwam volledig uit het niets, ben benieuwd wat Sony gaat brengen!
Ik vond de Xbox show echt wel goed hoor. Qua exclusives, backwards compatibility, etc. heeft Sony een flinke achterstand goed te maken.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Playstation gaat keihard killen.
XBO ligt op de grond, en Playstation komt aanrennen om te kopschoppen...
Klopt, en dat was prima, maar uiteindelijk kijk ik zo'n show om nieuwe IP's en toffe exclusives te zien, en helaas bleef dat (weer) een beetje achter bij Microsoft, op die aparte Japanse game na...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ben benieuwd! De BC van de X1 kwam volledig uit het niets, ben benieuwd wat Sony gaat brengen!
Microsoft deed het prima ja, maar MS heeft een achterstand hé niet Sony.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:56 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik vond de Xbox show echt wel goed hoor. Qua exclusives, backwards compatibility, etc. heeft Sony een flinke achterstand goed te maken.
Halo wisten we al, Gears verwachtten we al. Beide series waar ik weinig om geef. Fable is bagger (helaas), Tomb Raider komt naar PS4, en Forza 6 ziet er geweldig uit, maar daar is genoeg goede concurrentie voor, met Project CARS, Driveclub, Gran Turismo 7 (hopelijk straks te zien), en die hardcore sim die volgend jaar komt, plus nog wat rally-games...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:56 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik vond de Xbox show echt wel goed hoor. Qua exclusives, backwards compatibility, etc. heeft Sony een flinke achterstand goed te maken.
Qua sales ja. Op het gebied van games en exclusives wat mij betreft niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Microsoft deed het prima ja, maar MS heeft een achterstand hé niet Sony.
True, ben benieuwd wat Sony doet idd!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Klopt, en dat was prima, maar uiteindelijk kijk ik zo'n show om nieuwe IP's en toffe exclusives te zien, en helaas bleef dat (weer) een beetje achter bij Microsoft, op die aparte Japanse game na...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |