Beetje teveel gehuil hierzo...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:28 schreef TwyLight het volgende:
Ik krijg hier een beetje hoofdpijn van trouwens
Dat, of je bent gewoon een oude zeikerd aan het wordenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:27 schreef Odaiba het volgende:
De game industrie is nu echt dood... Remasters, Remakes, Sequals, Prequals, Slechte nieuwe Ip's, Backward Capability...Natuurlijk pakkend ie jongere gamers dit wel op, ik wordt nauwelijks nog gestimuleerd.
maar geef toe, gelijk is de charme weg van het zien of iemand bluft, het compleet elkaar mindfucken, het gezellig een biertje drinken, peukje roken, en competatief gamen met iemand naast jequote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
lekker met je hololensje op, nep kaarten in je hand een potje pokeren
niet meer hoeven schudden en dealen
zegt meneer 93-94quote:
Wij uit de eind 80's hebben al last van echt goede games te vinden tegenwoordigquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar geef toe, gelijk is de charme weg van het zien of iemand bluft, het compleet elkaar mindfucken, het gezellig een biertje drinken, peukje roken, en competatief gamen met iemand naast je
vind t een leuke vooruitgang, maar wat mij betreft mag de focus weer terug naar couch co-op en niet al dat multiplayer hippe gezeik
mwah games waren wmb echt wel een stuk beter.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:28 schreef Devz het volgende:
[..]
Dat, of je bent gewoon een oude zeikerd aan het wordenVroeger waren de games echt niet beter, misschien was je toen iets minder verzadigd.
Ik geef geen fuck om Morpheus, want ik ga niet met zo'n ding op mijn gezicht zitten...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:27 schreef Devz het volgende:
[..]
Eens. Hopelijk maakt Sony de E3 helemaal goed met vette Morpheus aankondigingen.
hopen dat ze de dub tegelijkertijd uitbrengen, die Japanse stemmen in DBZ kan ik niet uitstaanquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:29 schreef TwyLight het volgende:
Dragon Ball Super - Anuncio de TV ドラゴンボール超(スーパー | TV Spot - HD | Subtitulado
Dit al gezien dan jongens
Great time to be alive
Shenmuequote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik geef geen fuck om Morpheus, want ik ga niet met zo'n ding op mijn gezicht zitten...
Ik wil Japanese games. Lots of them. Shenmue, Chrono, Yakuza, Final Fantasy 7, etc etc.
Goku die klinkt als een gillende keukenmeid is minder inderdaadquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopen dat ze de dub tegelijkertijd uitbrengen, die Japanse stemmen in DBZ kan ik niet uitstaan
Dit ben ik zonder meer eens.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wij uit de eind 80's hebben al last van echt goede games te vinden tegenwoordig
Japanse Goku >>>>>>>>>>>>>>> Dub Goku.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Goku die klinkt als een gillende keukenmeid is minder inderdaad
voorlopig doe ik vooral dat laatste ng op een peukje roken naquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar geef toe, gelijk is de charme weg van het zien of iemand bluft, het compleet elkaar mindfucken, het gezellig een biertje drinken, peukje roken, en competatief gamen met iemand naast je
vind t een leuke vooruitgang, maar wat mij betreft mag de focus weer terug naar couch co-op en niet al dat multiplayer hippe gezeik
The Last of Us en Beyond Two Souls waren wel uitblinkersquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dit ben ik zonder meer eens.
Niets trekt me eigenlijk meer. (huehue instert vriendinnengrap)
Maar ondanks dat ik heel veel game, kan ik je echt niet vertellen welke game mij echt gepleased heeft zoals een game dat 'vroeger' deed.
misschien rocket league, daar was ik echt heel erg in mn nopjes mee, maar anders... denk dat we dan terug moeten naar world of warcraft of diablo ofzo
Best om depressief van te worden
letterlijk een Japanse oma die de stem van Goku inspreekt, nou geweldig hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Japanse Goku >>>>>>>>>>>>>>> Dub Goku.
Japanse Vegeta >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Dub Vegeta.
Mr Satan >>>>>>>>>>>> Hercules.
Veel slechte games inderdaad, maar ook veel goede, vernieuwende games. In de jaren 80/90 is de basis gelegd voor zowat elk game genre, tegenwoordig doen enkel shooter er nog echt toe lijkt het wel. En waar toen bijna iedere maand wel 3 goede games uit kwamen, komt er nu misschien maar 1 goede game per kwartaal uit. Het is allemaal een logische ontwikkeling, maar het verziekt de boel aardig de laatste 5 jaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:28 schreef Devz het volgende:
[..]
Dat, of je bent gewoon een oude zeikerd aan het wordenVroeger waren de games echt niet beter, misschien was je toen iets minder verzadigd.
Mwoah, voor mij is Dragonball vooral nostalgisch omdat ik het vroeger toen ik klein was zo vet vond en heb het altijd in het Engels gezien. Dat zijn voor mij dan ook de stemmen die er bij "passen" en niet de originele.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Japanse Goku >>>>>>>>>>>>>>> Dub Goku.
Japanse Vegeta >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Dub Vegeta.
Mr Satan >>>>>>>>>>>> Hercules.
Beter dan Dog the Bounty Hunter's klamme balzak die het inspreekt....quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
letterlijk een Japanse oma die de stem van Goku inspreekt, nou geweldig hoor
wat?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Beter dan Dog the Bounty Hunter's klamme balzak die het inspreekt....
Ik zag het voor het eerst in het Cantonees, daarna Japans, daarna Engels...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mwoah, voor mij is Dragonball vooral nostalgisch omdat ik het vroeger toen ik klein was zo vet vond en heb het altijd in het Engels gezien. Dat zijn voor mij dan ook de stemmen die er bij "passen" en niet de originele.
tlou vond ik ook erg middelmatigquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
The Last of Us en Beyond Two Souls waren wel uitblinkers
gastquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tlou vond ik ook erg middelmatig
de tombraider van een (paar) jaar terug vond ik wel een pareltje. speelde echt heerlijk weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |