Eigenlijk is E3 ook kut, echt nauwelijks nieuwe games.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:20 schreef Typisch het volgende:
southpark, ook zo'n shooter
ubi![]()
e3
alles is kut
Jij bent noooooooit tevreden dus deze e3 zal het niet anders zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:21 schreef Yi-Long het volgende:
Als je zo terugkijkt op de grote nieuwtjes van Microsoft was dat dus wel weer een vrij grote teleurstelling...
Backwards compatibility en Hololens.
Deel 1 was BUITEN tof, binnen een stuk minder, en al dat vechten en (reageren op) schieten was ook kut.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Eerste South Park game heb ik nog niet uitgespeeld. Mirror's edge was ik vergeten ja. Deel 1 was tof.
hololensquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:21 schreef Yi-Long het volgende:
Als je zo terugkijkt op de grote nieuwtjes van Microsoft was dat dus wel weer een vrij grote teleurstelling...
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Eingelijk is E3 ook kut, echt nauwelijks nieuwe games.
Ik had gehoopt op vernieuwende nieuwe IP's, tot nu toe vrij weinig gezien.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Eingelijk is E3 ook kut, echt nauwelijks nieuwe games.
Wat is dat over backwards compatibility ? heb het gemistquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:21 schreef Yi-Long het volgende:
Ik was tevreden over Bethesda, en over Ubisoft, en EA was ook OK, dus je klacht klopt niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Jij bent noooooooit tevreden dus deze e3 zal het niet anders zijn
schieten en vechten was saai ja maar parkouren was gewoon fucking vet, gewoon goeie flow.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Deel 1 was BUITEN tof, binnen een stuk minder, en al dat vechten en (reageren op) schieten was ook kut.
Ja maar dat bedoel ik nou juist, heb niet zo veel behoefte om dat soort dingen te doen met "internet matties", normale multiplayer is prima maar een campaign mode met random dudes liever niet, speel dat liever gewoon alleen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik wel :$ en als je geen 3 irl vrienden hebtom het mee te doen kan je het ook gwn met internetmatties doen/gasten van forum
leuker dan alleen spelen
Precies.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op vernieuwende nieuwe IP's, tot nu toe vrij weinig gezien.
XBO nu backwards compatbile met 360 games, om te beginnen met 100 titels, maar de rest volgt nog.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat is dat over backwards compatibility ? heb het gemist
Yeah, dus hopelijk ligt daar nu de focus up.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
schieten en vechten was saai ja maar parkouren was gewoon fucking vet, gewoon goeie flow.
niet inzien dat daar de toekomst in zitquote:
Leukquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
XBO nu backwards compatbile met 360 games, om te beginnen met 100 titels, maar de rest volgt nog.
Al je digital games op de Xbox 360 komen in je library op de One te staan zei die manquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:23 schreef Jimbo het volgende:
maarja backwards compatible, shots fired sony!
zou 't zooo fucking fijn vinden als de ps4 backwards wordt.. ooit.. heb echt nog veel ps3 games die ik wil spelen maar ik ben te lui om mn ps3 aan te zetten
hoe zit t trouwens met de digitale Xbox 360 games? Bijv deze maand kreeg je thief, kan je die dan ook op je Xbone spelen ?
Ik denk het niet, doritos en mountain dew generatie wil op z'n minst schieten en co-opquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, dus hopelijk ligt daar nu de focus up.
de 3 games waar je net op zat te zeiken is één een nieuwe IP en twee zijn opnieuw tot leven wekken van in de vergetelheid geraakte IP'squote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op vernieuwende nieuwe IP's, tot nu toe vrij weinig gezien.
Tja als je niks leuk vindt dan houdt het vrij snel op hè.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Niks van Ubi en EA hoeft op mijn wishlist, hopelijk komt Square Enix met wat leuks.
nou, chill. dan heb je deze maand dus oa thief gekregen op je onequote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Al je digital games op de Xbox 360 komen in je library op de One te staan zei die man
ik ben er fucking blij mee manquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet inzien dat daar de toekomst in zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |