Ja maar dat bedoel ik nou juist, heb niet zo veel behoefte om dat soort dingen te doen met "internet matties", normale multiplayer is prima maar een campaign mode met random dudes liever niet, speel dat liever gewoon alleen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik wel :$ en als je geen 3 irl vrienden hebtom het mee te doen kan je het ook gwn met internetmatties doen/gasten van forum
leuker dan alleen spelen
Precies.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op vernieuwende nieuwe IP's, tot nu toe vrij weinig gezien.
XBO nu backwards compatbile met 360 games, om te beginnen met 100 titels, maar de rest volgt nog.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat is dat over backwards compatibility ? heb het gemist
Yeah, dus hopelijk ligt daar nu de focus up.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
schieten en vechten was saai ja maar parkouren was gewoon fucking vet, gewoon goeie flow.
niet inzien dat daar de toekomst in zitquote:
Leukquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
XBO nu backwards compatbile met 360 games, om te beginnen met 100 titels, maar de rest volgt nog.
Al je digital games op de Xbox 360 komen in je library op de One te staan zei die manquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:23 schreef Jimbo het volgende:
maarja backwards compatible, shots fired sony!
zou 't zooo fucking fijn vinden als de ps4 backwards wordt.. ooit.. heb echt nog veel ps3 games die ik wil spelen maar ik ben te lui om mn ps3 aan te zetten
hoe zit t trouwens met de digitale Xbox 360 games? Bijv deze maand kreeg je thief, kan je die dan ook op je Xbone spelen ?
Ik denk het niet, doritos en mountain dew generatie wil op z'n minst schieten en co-opquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, dus hopelijk ligt daar nu de focus up.
de 3 games waar je net op zat te zeiken is één een nieuwe IP en twee zijn opnieuw tot leven wekken van in de vergetelheid geraakte IP'squote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op vernieuwende nieuwe IP's, tot nu toe vrij weinig gezien.
Tja als je niks leuk vindt dan houdt het vrij snel op hè.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Niks van Ubi en EA hoeft op mijn wishlist, hopelijk komt Square Enix met wat leuks.
nou, chill. dan heb je deze maand dus oa thief gekregen op je onequote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Al je digital games op de Xbox 360 komen in je library op de One te staan zei die man
ik ben er fucking blij mee manquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet inzien dat daar de toekomst in zit
Over geheel E3 is het gewoon triest.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
de 3 games waar je net op zat te zeiken is één een nieuwe IP en twee zijn opnieuw tot leven wekken van in de vergetelheid geraakte IP's
dat is toch zo slecht nog niet?
ahquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoel ik nou juist, heb niet zo veel behoefte om dat soort dingen te doen met "internet matties", normale multiplayer is prima maar een campaign mode met random dudes liever niet, speel dat liever gewoon alleen.
En jij hebt wel 3 of 4 RL vrienden met wie je dat gaat doen dan? Niet dat ik geen vrienden heb ofzo maar geen groep van 4 die allemaal regelmatig tijd hebben om dit met elkaar te doen en eerlijk gezegd heb ik niet het idee dat ik daar nou een uitzondering in ben
Je kan die games ook gewoon solo spelen?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoel ik nou juist, heb niet zo veel behoefte om dat soort dingen te doen met "internet matties", normale multiplayer is prima maar een campaign mode met random dudes liever niet, speel dat liever gewoon alleen.
En jij hebt wel 3 of 4 RL vrienden met wie je dat gaat doen dan? Niet dat ik geen vrienden heb ofzo maar geen groep van 4 die allemaal regelmatig tijd hebben om dit met elkaar te doen en eerlijk gezegd heb ik niet het idee dat ik daar nou een uitzondering in ben
ben benieuwd wanneer ze t echt goed uitgewerkt hebben, lijkt me wel chill.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben er fucking blij mee man
die demo was gruwelijk
Toen ik nog studeerde had ik ook genoeg tijd voor zulke dingen, geniet er nog maar even van...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahja man dat moet wel gaan lukken, helpt dat meeste dezelfde studie doen.
lekker met je hololensje op, nep kaarten in je hand een potje pokerenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ben benieuwd wanneer ze t echt goed uitgewerkt hebben, lijkt me wel chill.
Jammer alleen dat gamen tegenwoordig zn 'solo' ding geworden is
Alles multiplayer online, geen mensen meer waarmee je irl speelt
dalijk die oculus / morph / glass dingen enzo, lekker met een bril op zitten, maar sociale real life contacten hebben ho maar
Eens. Hopelijk maakt Sony de E3 helemaal goed met vette Morpheus aankondigingen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:26 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind de E3 tot nog toe prima. Tot nog toe ietwat teleurgesteld over geen nieuwe Splinter Cell of Beyond Good & Evil, maar Dishonored 2 en nieuwe Ghost Recon mooie verrassingen/aankondigingen.
Dit, we worden oud.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:27 schreef Odaiba het volgende:
De game industrie is nu echt dood... Remasters, Remakes, Sequals, Prequals, Slechte nieuwe Ip's, Backward Capability...Natuurlijk pakkend ie jongere gamers dit wel op, ik wordt nauwelijks nog gestimuleerd.
misschien zijn indies iets voor jouquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:27 schreef Odaiba het volgende:
De game industrie is nu echt dood... Remasters, Remakes, Sequals, Prequals, Slechte nieuwe Ip's, Backward Capability...Natuurlijk pakkend ie jongere gamers dit wel op, ik wordt nauwelijks nog gestimuleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |