Die ook nog jaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tlou vond ik ook erg middelmatig
de tombraider van een (paar) jaar terug vond ik wel een pareltje. speelde echt heerlijk weg!
een game beoordelen op de hypequote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:39 schreef Jimbo het volgende:
#onpopulairemening
maar nee, vond hem niet opleven naar de hype.
t geeft je toch bepaalde verwachtingen van een game als ie overal 9's en 10-en krijgt hequote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
een game beoordelen op de hype
je bent toch geen 10?
wat vond je er dan slecht aan?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
t geeft je toch bepaalde verwachtingen van een game als ie overal 9's en 10-en krijgt he
er zijn ook mensen die totaal niet van verhalende of lineaire games houden, dus ik snap het welquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:43 schreef Typisch het volgende:
Als je de The Last of Us geen 8.5+ game vind wat dan wel vraag ik me af.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij zegt toch nergens dat hij het slecht vond?
Middelmatig is voor een game niet bepaald goed.quote:tlou vond ik ook erg middelmatig
vrij eentonig als het op t killen vd mobs aankomt en het spel zelf kon me gewoon niet zo boeien herinner ik me nog,quote:
Gewoon een 7 game, wat ik bijvoorbeeld ook van een Uncharted 1 & 2 vind....quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Middelmatig is voor een game niet bepaald goed.
Uncharted en Tombraider zijn bijv ook niet mijn games, maar ik heb er dan verder geen waardeoordeel over.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gewoon een 7 game, wat ik bijvoorbeeld ook van een Uncharted 1 & 2 vind....
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:45 schreef Typisch het volgende:
Maar ik vergeef het Jimbo wel, die praat ook onmogelijke poep over voetbal dus dat hij ook geen kijk op games heeft vergeef ik hem.
ik vond die juist wel leukquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:46 schreef Coco98 het volgende:
Die stealth gameplay stukjes waren niet zo goed.
dit iddquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gewoon een 7 game, wat ik bijvoorbeeld ook van een Uncharted 1 & 2 vind....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |