Pre-order bonusquote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:48 schreef poker4lifee het volgende:
handig dat die deuren precies genoeg boven de grond zitten om eronder door te gaan
Wat ik zag waar hij onderdoor gaat zijn opgezette barricades door de verdedigende partij.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:48 schreef poker4lifee het volgende:
handig dat die deuren precies genoeg boven de grond zitten om eronder door te gaan
FUCK YEAH 'MURICA!!!!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:48 schreef Studiotje het volgende:
ZOVEEL DEUREN EN DAN SLAAN ZE EEN MUUR KAPOT
Mooi
iemand die toevallig goed kan acteren en/of presenteren is niet gelijk een sterker persoonquote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
White strong woman >>> donker muisje...
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:51 schreef Vault-Boy het volgende:
Dat is echt jammer. Ik hou zeker wel van dit soort games, maar 9 van de 10x rent iedereen maar van elkaar weg en doen ze totaal niet rustig aan.
dan moet je mensen zoeken die bij je speelstijl passenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:51 schreef Studiotje het volgende:
Heb voor dit soort dingen geen geduld.. Rennen en gaan
Daarom denk ik dat dit offline toffer is of kun je alleen maar online spelen?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de helft van het team gaat campen en de andere helft als een kip zonder kop rondrennen
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
dan moet je mensen zoeken die bij je speelstijl passen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |