Ik kan dit beamen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Niemand heeft seizoen 9 van Friendss gekeken, bro.... Niemand. Helemaal niemand. Zelfs Ross niet, en dat was zijn laatste baantje....
Ik heb alle eps gezien.. Allemaal anders weet ik ook niet dat ze in S9 zitquote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Niemand heeft seizoen 9 van Friendss gekeken, bro.... Niemand. Helemaal niemand. Zelfs Ross niet, en dat was zijn laatste baantje....
Ubisoft heeft heb uitgebracht niet gemaaktquote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Wacht, was Stick of Truth ook een Ubisoft game?
eerst THQ, toen werd het opgekocht door Ubisoft. gemaakt door Obsidianquote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:06 schreef TigerXtrm het volgende:
eerst van THQ geloof ikquote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Ja oke dat bedoelde ik. Maar het had geen third part DRM bullshit en al hun andere games welquote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ubisoft heeft heb uitgebracht niet gemaakt
nee, dit is de 2de gamequote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog iets gemist na South Park? Ik zie nu vikingen ofzo.
Thnx.quote:
Zal met Sony nog weer wat stiller zijn!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Thnx.
Het is een stuk rustiger in dit topic, veel mensen naar bed denk ik
Ben benieuwd wanneer ze gaan schietenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |