abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6768100
Hallo allemaal,

Ik doe een oproep voor een vriendin van me. Zij is nl. een onwijze fan van Nick Carter. Nu wil het geval dat hij in alle waarschijnlijkheid as. vrijdag naar Nederland komt om de eerste dominosteen bij Domino Day om te gooien.

Gezien de grote drukte in Leeuwarden bij Domino Day wil zij hem opwachten als hij in Nederland landt. Zo ziet zij de meeste kans om hem in levende lijve te zien!!!!

Weet een van jullie waar en hoe laat hij landt?

Bij voorbaat dank,

LS

pi_6772500
Topic krijgt een nieuwe kans, reacties zijn verwijderd, nu graag alleen nog reacties waar de topicstarter iets aan heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 13-11-2002 02:16]

pi_6785235
Waar blijft alle info nu?
pi_6785313
Bedankt voor de moeite dit mee te delen.
(maar volgens mij zit je hier bij fok! verkeerd. Ze houden hier alleen van rock, trance en metal geloof ik)
pi_6785514
Gister een interview met Nick Carter in de Veronica gids gelezen en daarin geeft hij gewoon openlijk toe dat ie niet z'n eigen nummers schrijft. Hoe verwacht je dan in vredesnaam dat iemand je serieus neemt, behalve de 12 jarige BSB fans.
  woensdag 13 november 2002 @ 20:29:05 #6
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_6785778
[ONTOPIC]

mischien is het slim om op zijn website te kijken waar hij een dag van te voren zit, en dan even na gaat kijken wat er land op schiphol...

en als je goed engels kunt kan je natuurlijk ook faken dat je van de crew bent en dan naar schiphol bellen voor een laatste check (en dan ff de gegevens dus opvragen)

pi_6786176
quote:
Op woensdag 13 november 2002 20:29 schreef Cybart het volgende:
[ONTOPIC]

en als je goed engels kunt kan je natuurlijk ook faken dat je van de crew bent en dan naar schiphol bellen voor een laatste check (en dan ff de gegevens dus opvragen)

goed idee
  donderdag 14 november 2002 @ 00:35:16 #8
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_6791927
wie castreert dit gedrocht?

oh wacht.. iemand was ons voor.

Met alle respect, maar dit talentloze sukkeltje is een van de vele voorbeelden die de muziek industrie voor lul zet.

maar goed... leuk voor de fans, zeg ik altijd maar. Hoop dat jullie er wel van kunnen genieten

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_6825908
Nou, een ding is nu wel duidelijk Die jongen kan totaal niet zingen zeg
pi_6832506
misschien heb ik het verkeerd gelezen hoor, maar volgens mij vroeg de topicstarter niet ofdat Nick Carter nu wel kan zingen, of niet :S
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')