Ik doe een oproep voor een vriendin van me. Zij is nl. een onwijze fan van Nick Carter. Nu wil het geval dat hij in alle waarschijnlijkheid as. vrijdag naar Nederland komt om de eerste dominosteen bij Domino Day om te gooien.
Gezien de grote drukte in Leeuwarden bij Domino Day wil zij hem opwachten als hij in Nederland landt. Zo ziet zij de meeste kans om hem in levende lijve te zien!!!!
Weet een van jullie waar en hoe laat hij landt?
Bij voorbaat dank,
LS
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 13-11-2002 02:16]
mischien is het slim om op zijn website te kijken waar hij een dag van te voren zit, en dan even na gaat kijken wat er land op schiphol...
en als je goed engels kunt kan je natuurlijk ook faken dat je van de crew bent en dan naar schiphol bellen voor een laatste check (en dan ff de gegevens dus opvragen)
quote:
Op woensdag 13 november 2002 20:29 schreef Cybart het volgende:
[ONTOPIC]en als je goed engels kunt kan je natuurlijk ook faken dat je van de crew bent en dan naar schiphol bellen voor een laatste check (en dan ff de gegevens dus opvragen)
oh wacht.. iemand was ons voor.
Met alle respect, maar dit talentloze sukkeltje is een van de vele voorbeelden die de muziek industrie voor lul zet.
maar goed... leuk voor de fans, zeg ik altijd maar. Hoop dat jullie er wel van kunnen genieten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |