Oeh das wel een goeiequote:Op maandag 15 juni 2015 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een nieuw Splinter Celltje zit ik op te hopen voor Ubisoft
Ubisoft heeft Splinter Cell verneukt. Zonder Michael Ironside, geen Splinter Cell meer.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een nieuw Splinter Celltje zit ik op te hopen voor Ubisoft
die laatste was helemaal niet slechtquote:Op maandag 15 juni 2015 23:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ubisoft heeft Splinter Cell verneukt. Zonder Michael Ironside, geen Splinter Cell meer.
Ik weet niet. Ik ben bang dat deel 1 niet geëvenaard kan worden.quote:
denk ook niet dat ze TLoU 2 nu gaan aankondigen, haalt een beetje de aandacht weg van Uncharted 4 van dezelfde developerquote:Op maandag 15 juni 2015 23:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik ben bang dat deel 1 niet geëvenaard kan worden.
Die laatste Splinter Cell was de beste game uit de serie. Alleen Ironside fanboys janken over die game...quote:Op maandag 15 juni 2015 23:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ubisoft heeft Splinter Cell verneukt. Zonder Michael Ironside, geen Splinter Cell meer.
Helemaal achteraan. Battlefield met een Star Wars skinquote:Op maandag 15 juni 2015 23:38 schreef Friday12 het volgende:
Waar was battlefront? Hoelang in de persco?
quote:Op maandag 15 juni 2015 23:38 schreef Friday12 het volgende:
Waar was battlefront? Hoelang in de persco?
Bedankt Hans.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die laatste Splinter Cell was de beste game uit de serie. Alleen Ironside fanboys janken over die game...
Fair enough.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk ook niet dat ze TLoU 2 nu gaan aankondigen, haalt een beetje de aandacht weg van Uncharted 4 van dezelfde developer
Die Gamekings stream stopte met die ultimate team crapquote:Op maandag 15 juni 2015 23:38 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Helemaal achteraan. Battlefield met een Star Wars skin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |