Ik zit op steam te kijken, maar ik ben een beetje uit de 'game wereld' , dus ik weet niet wat leuk is. Ik blijf dus al gauw bij 'bekende, eerder gehoorde' spellen rondhangen waar ik dan telkens blijf twijfelen of ik het moet kopen of niet.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:44 schreef murp het volgende:
kijk nu anders effe op steam, daar zijn de spellen in de sale en zijn de meeste spellen spotgoedkoop
Wat leuke lichtere games die ik mijn Steam bibliotheek zie staan:quote:
Mijn desktop kan alles aan waarbij de eisen van specs lager zijn dan Nvidia 8800 GT. Dus als er bijvoorbeeld staat minimum 8800GT of 8600GS/GT dan kan mijn desktop het niet aan..quote:Op maandag 15 juni 2015 20:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat leuke lichtere games die ik mijn Steam bibliotheek zie staan:
Portal 1 & 2
Faster than Light
Plaugue Inc
Toki Tori 2+
Antichamber
Cave Story+
Hitman serie
Machinarium
VVVVVV
World of Goo
Ik heb Hitman Absolution. Ik vond het wel leuk om te spelen, aangezien ik Splinter Cell Conviction en Blacklist enorm leuk vond, maar ik vond de verhaallijn en personages behoorlijk stripfigurig evenals fictief. Dat terwijl ik liever een meer realistische storyline wil.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat leuke lichtere games die ik mijn Steam bibliotheek zie staan:
Portal 1 & 2
Faster than Light
Plaugue Inc
Toki Tori 2+
Antichamber
Cave Story+
Hitman serie
Machinarium
VVVVVV
World of Goo
DuckTales Remastered
quote:
SPOILER: naziOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
Lijkt mij weer niks.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:42 schreef Meike26 het volgende:
Action Henk schijnt zeer verslavend te zijn. Behoorlijk populair spel op Steam
fuck echt een goed spel .... 4 uur gespeeld nu lolquote:
wss niet dan, aangezien het minder complex is en turn based.quote:
Turn based.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:29 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
wss niet dan, aangezien het minder complex is en turn based.
Het zal je wel een stuk minder kosten aan dlc
tags bij Civ V:quote:
Ze staan niet op mijn wishlist.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:40 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
tags bij Civ V:
Strategie met beurten
Om beurten
Mijn schuld niet dat je dingen op je wishlist zwiert zonder je ogen op te doen
De hele Orange Box (dus Half Life 1,2 , Portal en zo) maar 3 euro? Dat moet je doen. Portal is een wereldgame als je die nog nooit gespeeld hebt. Niets over lezen of kijken, gewoon spelen.quote:
Ach, als dat jouw ding is, why not?quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:52 schreef Klonk het volgende:
Als jullie niet al te hard lachen zal ik vertellen dat ik meer dan 300 euro in farm sim heb zitten
Absoluut. En halflife is oud maart episch.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:32 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
De hele Orange Box (dus Half Life 1,2 , Portal en zo) maar 3 euro? Dat moet je doen. Portal is een wereldgame als je die nog nooit gespeeld hebt. Niets over lezen of kijken, gewoon spelen.
Ziet er wel geinig uit.quote:
Ik ken veel games van grote fabrikanten die na de release en zelfs na patches aanzienlijk meer bugs vertonen dan deze alpha. Geen last van bij deze game. Het speelt prima, het is eigenlijk meer alpha omdat nog niet alle features volledige geimplementeerd zijn. Maar het is echt prima speelbaar en eigenlijk al een volwaardige game.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ziet er wel geinig uit.
Maar verkeert zo te zien al wel 'akelig' lang in Alpha-status.
Die waswas ook erg leuk.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:57 schreef Rickaloe het volgende:
RollerCoaster Tycoon 2 vermaakt me nog steeds!
Voor $4,03 heb je hiero Torchlight II (en nog een hoop kattengames). Da's ook een behoorlijke tijdvreter.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:41 schreef GeschiktX het volgende:
Zoals de titel al voor zichzelf al spreekt; welke van de volgende PC games zijn zéér leuke tijdvreters?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |