Betaald klapvee?quote:Op maandag 15 juni 2015 22:06 schreef Genesisfan het volgende:
Wel opvallend dat het publiek overal veel enthousiaster is als in de afgelopen jaren.

Ze hebben schoolkinderen uitgenodigd, bij Xbox zaten ook 300 fans. Goedkoop personeel dat voor je klaptquote:Op maandag 15 juni 2015 22:06 schreef Genesisfan het volgende:
Wel opvallend dat het publiek overal veel enthousiaster is als in de afgelopen jaren.

met?quote:Op maandag 15 juni 2015 22:07 schreef Yi-Long het volgende:
"We listen to you!.... and now, here's Need for Speed, met always online DRM!!!"

quote:Op maandag 15 juni 2015 22:09 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
NU nog wel, als hij uit is niet meer

Ja maar dan nog ziet het er zelfs voor CGI echt fucking geil uit.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:10 schreef Cikx het volgende:
[..]
Mocht dat zo zijn wordt het toch gedowngrade.

pre alpha footage ftwquote:Op maandag 15 juni 2015 22:09 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
NU nog wel, als hij uit is niet meer

quote:

De overgang naar ingame heb ik niet kunnen zien. Indrukwekkend.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:10 schreef Yi-Long het volgende:
Fuck dit, live-action. Ookal kut in de nieuwe Guitar Hero.

Splitscreen is iets uit het verleden, ik denk dat we dat bij de grote uitgevers nooit meer terugzienquote:Op maandag 15 juni 2015 22:12 schreef Typisch het volgende:
Stop er splitscreen in en ik wil best wel weer eens een nieuwe Need for Speed proberen.

Ik weet het.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Splitscreen is iets uit het verleden, ik denk dat we dat bij de grote uitgevers nooit meer terugzien

10 minuten en ik moet kotsenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |