Ik ga maar solliciteren bij Eurosport, ze kunnen me toch niet vertellen dat ik slechter ben dan die Vanbelleghem of zo'n saaie co-commentatorquote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit commentaar is nog slechter dan dat van Ducrot en Dijkstra.
Je vergeet er nog 1.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga maar solliciteren bij Eurosport, ze kunnen me toch niet vertellen dat ik slechter ben dan die Vanbelleghem of zo'n saaie co-commentator
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je vergeet er nog 1.(hé dat rijmt
)
Vergeten zou ik het niet noemen, maar in principe zou iemand met een beetje kennis van de koers en een oké stem het al beter doen dan een wijf of een Belgquote:
Ze hebben een vrij strak tempo, maar aanvallen heeft nu ook niet heel veel zin zover voor de finishquote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:34 schreef Mykonos het volgende:
Gaat Orica nou zo hard of is er geen een renner die zin heeft in aanvallen?
Liever een paar dikje envelopjes van Seppiequote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:35 schreef TLC het volgende:
De winnaar van deze ronde krijgt een paar dikke zoenen van Sepp Blatter.
Frank Mathias zal het wel wordenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:37 schreef Evertjan het volgende:
Heeft IAM al de kopman aangewezen voor de TDF??
SEG cycling bedoel je?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zat hij niet in de kliek bij die manager van Thomas Dekker?
Zou kunnen. Of deed Thijs het ook wel met José?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |