Even je vraag hiernaar toe genomen zodat hij op de juiste plek staat. We zitten er wel over te denken om een 'reviews' subforum te maken zodat users ook reviews van de wat grotere producten kunnen maken in een eigen topic. Dan is dat gelijk een verzameltopic voor dat product. En echte ervaringen met de shops kunnen misschien wel in het webcare topic van de desbetreffende shop voorlopig? Dan kunnen we er webcare / ervaringen topic misschien van maken en als er een negatieve ervaring is kan de shop gelijk erop inspringen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:35 schreef wdn het volgende:
Nu nog wachten op een Meizu Ubuntu telefoon
Vraagje: zou het een idee zijn als er ook ruimte komt voor "ervaringen van de kopers" ?
Thanks, lijkt nu verder duidelijk te zijn voor hem dus laat het maar even zo staan. Morgen pakt Banggood gelijk de openstaande vragen op dus kunnen ze ook reageren dat er gewoon Engels wordt gesproken. Ik denk dat dat wel goed looptquote:Op dinsdag 8 september 2015 14:12 schreef leeell het volgende:
CHI / [Banggood] Webcare
eerste grapjas
Voorlopig is de focus even gelegd op de Chinese webshops, aangezien die vaak wat laagdrempeliger zijn voor de meeste gebruikers. Maar dit is wel iets wat wij vanuit PR-kant willen uitbouwen en kijken hoe bijvoorbeeld ook fabrikanten op een bepaalde manier een toevoeging kunnen bieden of waar er nog een vraag van jullie zou liggen (met bijv. die Taobao agents) om dat werkbaar binnen CHI te maken.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:46 schreef W00fer het volgende:
Komen er ook Taobao agents zoals CSSbuy enz?
Het is wel nodig lijkt me zodat de shop specifieke topics daaronder vallen, en de shops zelf ook het overzicht hebben door naar een tinydeal.fok.nl te kunnen gaan en dus in één overzicht hun stekje te kunnen zien? Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Al die subforums zijn onnodig. Het lijdt allemaal naar dezelfde topics.
Ik hoop dat het komt. De bestaande support platformen van Taobao en bijbehorende agents vind ik nog ondermaats. Overigens als jullie de webshops uit willen bouwen zou ik Buyincoins, Fasttech en Lightinthebox erbij zettenquote:Op woensdag 9 september 2015 00:35 schreef rene90 het volgende:
Voorlopig is de focus even gelegd op de Chinese webshops, aangezien die vaak wat laagdrempeliger zijn voor de meeste gebruikers. Maar dit is wel iets wat wij vanuit PR-kant willen uitbouwen en kijken hoe bijvoorbeeld ook fabrikanten op een bepaalde manier een toevoeging kunnen bieden of waar er nog een vraag van jullie zou liggen (met bijv. die Taobao agents) om dat werkbaar binnen CHI te maken.
Je begrijpt me verkeerd. Of je nu op Dealextreme, Banggood of Gearbest subforums klikt je krijgt telkens dezelfde lijst van topics te zien. Onoverzichtelijk dus. Ze zouden in elk subforum een eigen gedeelte moeten krijgen, waar het alleen over die webshop gaat of je zet alles onder een subforum met ieder een eigen topic.quote:Het is wel nodig lijkt me zodat de shop specifieke topics daaronder vallen, en de shops zelf ook het overzicht hebben door naar een tinydeal.fok.nl te kunnen gaan en dus in één overzicht hun stekje te kunnen zien? Of begrijp ik je verkeerd?
Ik contact je morgen wel even want ben niet meer helemaal helder dus vat het niet geheel, morgen met een bak koffie misschien welquote:Op woensdag 9 september 2015 01:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ze zouden in elk subforum een eigen gedeelte moeten krijgen
Zo te zien is het al veranderd .quote:Op woensdag 9 september 2015 01:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik contact je morgen wel even want ben niet meer helemaal helder dus vat het niet geheel, morgen met een bak koffie misschien wel
Daar ben ik ook bij begonnen vroeger. En er missen wel meer shops, maar we gaan niet zomaar een shop toevoegen, we willen wel een bepaalde samenwerking zodat een shop ook iets doet hier ipv alleen maar een filter ervoor. Nu heb je giveaways en webcare omdat er bepaalde afspraken zijn gemaakt. Anders wordt het een rommeltje.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:57 schreef ThaBrain het volgende:
Ik mis eigenlijk Buyincoins in het lijstje van de deelnemende shops. Daar heb ik tot nu toe wel het vaakst besteld.
Nope is niet de bedoeling. Heb ze uitgelegd hoe het werkt dus ze weten het nu voor de volgende keer. Plaats gerust een TR in zo'n gevalquote:Op woensdag 9 september 2015 13:17 schreef Tjacka het volgende:
Gaat gearbest nu telkens reclame maken in het chinese telefoontopic? Dat gaat mij op de langere termijn wel irriteren denk ik.
zijn we mee bezig om zulke dingen rond te krijgen ja. Net zoals de note 2 nu beschikbaar is gesteld.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Betekent dit nu ook dat je gemakkelijker aan highend chinaphones kunt komen, om deze te reviewen, zoals de aankomende Xiaomi mi5?
Ga ik in het vervolg doen!quote:Op woensdag 9 september 2015 14:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nope is niet de bedoeling. Heb ze uitgelegd hoe het werkt dus ze weten het nu voor de volgende keer. Plaats gerust een TR in zo'n geval
Ik neem aan dat er niet dagelijks give aways blijven komen? Om elke schijn van partijdigheid te voorkomen lijkt me in ieder geval wel zo slim om mods niet te laten meedoen.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mag je aan de give-aways mee blijven doen indien je al een prijs hebt gewonnen? Dan weet ik of ik bij mindere give-aways wel of niet alsnog mee moet doen
Jup, je kan gewoon bij elke giveaway meedoen.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mag je aan de give-aways mee blijven doen indien je al een prijs hebt gewonnen? Dan weet ik of ik bij mindere give-aways wel of niet alsnog mee moet doen
De crew van FOK! mogen meedoen, alleen iteejer en ik zijn uitgesloten omdat wij 2 de contacten met alle shops hebben en dus het hele PR gedeelte doen.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:23 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er niet dagelijks give aways blijven komen? Om elke schijn van partijdigheid te voorkomen lijkt me in ieder geval wel zo slim om mods niet te laten meedoen.
Hoe vinden de mods trouwens de eerste twee dagen van CHI gaan?
Nee hoor, geen stomme vraag. Hoe de meeste shops het doen in China is dat ze (geen grap) alle reacties langs gaan, alles in een Excel sheet zetten en dan op die manier de winnaars kiezen. Zo krijg je ook niet dat mensen meer kans maken omdat ze ook een keer een reactie van iemand gequote hebben bijvoorbeeld en dat dus als 2 inzendingen telt.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:25 schreef Infection het volgende:
Bij een giveaway wordt er een willekeurig persoon gekozen uit het topic. Maar wat als het topic vol is en er een nieuwe in de reeks geopend is? Wordt het vorige topic dan nog wel meegenomen? Aangezien er gebruik wordt gemaakt van een tool om de winnaar te bepalen...
Of stel ik nu een domme vraag?
Duidelijkquote:Op donderdag 10 september 2015 17:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nee hoor, geen stomme vraag. Hoe de meeste shops het doen in China is dat ze (geen grap) alle reacties langs gaan, alles in een Excel sheet zetten en dan op die manier de winnaars kiezen. Zo krijg je ook niet dat mensen meer kans maken omdat ze ook een keer een reactie van iemand gequote hebben bijvoorbeeld en dat dus als 2 inzendingen telt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |